Jump to content
IGNORERAD

Hur se Sverige- Österrike från London?


lenno

Recommended Posts

Har förstått att det finns en massa tekniknördar på forumet och frågan är då alltså så som rubriken lyder.

 

England spelar ju samtidigt en avgörande match mot Montenegro som inte känns riktigt lika angelägen för mig iaf. så att gå på pub och be dem sappa över till Sveriges match är kanske inte det mest intelligenta alternativet.

 

Matchen går ju tydligen på Kanal 5 och frågan är om det funkar att som jag just gjort, anmält mig som medlem på deras Play och se matchen på en dator?

 

http://www.kanal5play.se/skaffapremium?type=reg

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har förstått att det finns en massa tekniknördar på forumet och frågan är då alltså så som rubriken lyder.

 

England spelar ju samtidigt en avgörande match mot Montenegro som inte känns riktigt lika angelägen för mig iaf. så att gå på pub och be dem sappa över till Sveriges match är kanske inte det mest intelligenta alternativet.

 

Matchen går ju tydligen på Kanal 5 och frågan är om det funkar att som jag just gjort, anmält mig som medlem på deras Play och se matchen på en dator?

 

http://www.kanal5play.se/skaffapremium?type=reg

Du får nog betala 59 kr för en månad   Premium

Ändrades av wavis
Link to comment
Dela på andra sajter

Du får nog betala 59 kr för en månad   Premium

Ok. Men det står "Ditt gratiskonto är nu aktiverat"

 

Men 59 spänn är oxå helt ok. Kanske säkrast, men funkar det sedan utrikes?

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den kan du säkert se via hahasport.com. jag ska kolla Örebro- Brynäs om 15 minuter och det är i obygden med ett inte jättebra internet

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man skall tydligen ha Premium och se den i Sverige när man kollar vidare. Om jag fattat rätt vill säga.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den kan du säkert se via hahasport.com. jag ska kolla Örebro- Brynäs om 15 minuter och det är i obygden med ett inte jättebra internet

Tack   bra tips :thumbsup:   nu blir det hocky i kväll

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack   bra tips :thumbsup:   nu blir det hocky i kväll

Jo, men Frölunda- Leksand på CMore

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är teknisk analfabet så jag tar det säkra före det osäkra och beger mig till Friends Arena! :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är teknisk analfabet så jag tar det säkra före det osäkra och beger mig till Friends Arena! :thumbsup:

Jag har lyckats få tag på 2 biljetter till swe - Tyskl på tisdag, med pass in till baren, En årlig tradition med äldsta dottern att gå på landslagsfotboll

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Första halvlek gav en inte mycket att glädjas över

 

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv brukar jag använda kiwisport, men funkar bara med google chrome för mig.

 

http://www.coolsport.tv/schedule.html

 

stream 4

Bra tips lellexp! Såg hela matchen och tog bort de österrikiska kommentatorerna samtidigt jag lyssnade på Radiosporten på SR. Kanon även om inte bilden var den bästa.

 

Stort tack!

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Here we go :14:  :14:  :14:  :14:  :14:  :14:

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

I natt gick det utmärkt att kolla fotbollen på hahasport.com och sändningen gick via kanal 5 så det var svenska kommentatorer.

 

post-3132-0-88521000-1381528287_thumb.jp

post-3132-0-88521000-1381528287_thumb.jp

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

I natt gick det utmärkt att kolla fotbollen på hahasport.com och sändningen gick via kanal 5 så det var svenska kommentatorer.

 

attachicon.gif002.JPG

Funkade kanon här oxså! Tack för tipset!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...