Borgmästarens Son Inlagd Oktober 14, 2013 Dela Inlagd Oktober 14, 2013 Fick resan verifierat! Dyrt men vad göra? Bokat även in på på Villa Tongbura i 30 dagar i sånt här rum Åker 20 dec och tillbaka hemma 20 jan. Nice. 2 år sen man va senast i Thailand ! Inte helt omöjligt att Peter Dahlin och jag svänger förbi på någon öl Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
virgo Inlagd Oktober 14, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 14, 2013 Inte helt omöjligt att Peter Dahlin och jag svänger förbi på någon öl Fan va nice som man säger i människobyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nongnuan Inlagd Oktober 15, 2013 Dela Inlagd Oktober 15, 2013 Kanske jag hoppades för mycket? Inte ett svar :-( bahtsold.com mvh nong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
virgo Inlagd Oktober 15, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 15, 2013 bahtsold.com mvh nong Har kollat där. Hittade inget till humana priser så nu kör vi hotellet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 15, 2013 Dela Inlagd Oktober 15, 2013 Har kollat där. Hittade inget till humana priser så nu kör vi hotellet. Thaivisa har en stor sektion om boende-annonser också http://property.thaivisa.com/ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nongnuan Inlagd Oktober 15, 2013 Dela Inlagd Oktober 15, 2013 Vem fan har sagt att jag bor på sunkhotell??? Jag sa bara att jag aldrig skulle betala dom pengarna Jag idi*tförklarade ingen,,alla gör som dom vill med sina pengar Lägger hellre 45 000thb på en dygnsfylla Just det !!! Verkar ju helt vrickat , att lagga kosingen pa ett hyggligt boende,,,nar man kan supa upp dom istallet..MVH NONG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Oktober 15, 2013 Dela Inlagd Oktober 15, 2013 (ändrad) Maloon, on 14 Oct 2013 - 00:38, said: Lägger hellre 45 000thb på en dygnsfylla ..på en "Sommarlätt" ? Ändrades Oktober 15, 2013 av Nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maloon Inlagd Oktober 16, 2013 Dela Inlagd Oktober 16, 2013 ..på en "Sommarlätt" ? En? Den dyraste sommarlätta jag druckit då,,45 000thb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Klimpen Inlagd Oktober 19, 2013 Dela Inlagd Oktober 19, 2013 Skulle kunna rekomendera Ktk lägre priser men lite längre avstånd till poolen men du får större å fräshare rum dock brukar de vara fullt deras lyxigaste rum finns inte med på bild men har för mej att de kostar 35k imånaden om ja inte har fel å är på 70 m3 med jazzy. Kolla där om du inte redan har bokat http://ktkpattaya.com/roomtype.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
virgo Inlagd Oktober 22, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 22, 2013 Skulle kunna rekomendera Ktk lägre priser men lite längre avstånd till poolen men du får större å fräshare rum dock brukar de vara fullt deras lyxigaste rum finns inte med på bild men har för mej att de kostar 35k imånaden om ja inte har fel å är på 70 m3 med jazzy. Kolla där om du inte redan har bokat http://ktkpattaya.com/roomtype.html Det ser bra ut på hemsidan men jag har redan bokat. Lite av grejen med Villa Tongbura är själva poolen och Poolbaren . Men tack för tipset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu