Jump to content
IGNORERAD

Thaimusik borta från Spotify?


StefanJ

Recommended Posts

Hej

Jag har Spotify Premium och har många olika spelistor.  Sen en tid tillbaka, så går det inte att spela musik från Thailand.

T ex  Sek Loso, Tai Orathai, Da Endorphine och många fler.. Carabao funkar

 

Ni som har Thaimusik i er Spotify.. funkar dom?

Eller vet nån varför det inte går att spela upp dom?

 

Trevlig Söndag på er alla..

Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna !

Link to comment
Dela på andra sajter

Och allt detta för att Spotify betalar inga licenspengar till alla artister utan bara till några.

Dessutom så många bra band och artister vill inte vara med på Spotify från början just av denna anledning att de inte får betald.

Link to comment
Dela på andra sajter

Spotify är en suverän tjänst men hur länge kommer investerarna pumpa in pengar i detta svarta hål??

Kommer vi kunder acceptera när priset dubblas tripplas för att enbart gå runt?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Jag har sedan 1964 sammlat all musik på Band Kasset Video Cd och Dvd Jag har 99% kvar viserligen med skifftande kvalitet Håller på med ett reg i Exeel Dagsläget 40 598 alster En del dubleter kanske 5%

Ni som har strömad musik Hur mycket har ni kvar när de går i konkan

Offe 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok då gör ni som så att ni skiter i spotify som jag

 

www.groveshark.com kör jag med å det funkar klockrent å finns det mesta i musikväg

tack för tipset  :thumbsup: 

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Hej

Jag har sedan 1964 sammlat all musik på Band Kasset Video Cd och Dvd Jag har 99% kvar viserligen med skifftande kvalitet Håller på med ett reg i Exeel Dagsläget 40 598 alster En del dubleter kanske 5%

Ni som har strömad musik Hur mycket har ni kvar när de går i konkan

Offe

Själv håller jag inte på med "skiftande kvalitet".

Finns inget som är så bedrövligt som dåligt inspelad musik.

Streama musik är väl bra.

Men hittar jag något som jag verkligen gillar så köper jag det i okomprimerat format eller liknande. Mest för att gynna artisten (synd bara att skivbolaget snor åt sig allt för mkt)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bättre än nada Var köper du Tata Ayumi Minako Mylene Rollergirl Nu kan det ju kanske gå på nätet 

Offe

Själv håller jag inte på med "skiftande kvalitet".

Finns inget som är så bedrövligt som dåligt inspelad musik.

Streama musik är väl bra.

Men hittar jag något som jag verkligen gillar så köper jag det i okomprimerat format eller liknande. Mest för att gynna artisten (synd bara att skivbolaget snor åt sig allt för mkt)

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Bättre än nada Var köper du Tata Ayumi Minako Mylene Rollergirl Nu kan det ju kanske gå på nätet 

Offe

 

 

Nu är jag så lyckligt lottad att jag inte vet var man köper den.

 

Men det finns garanterat på nätet. Och då slipper man ett kassettband som låter skit även om man så kör med Dolby C

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Finns även en Grooveshark app till Android, den heter Tinytunes. Vet inte om den finns till ios?

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...