Jump to content
IGNORERAD

snabb ut checkning i bangkok airport


soi covboy

Recommended Posts

hejsan det ska finnas nån service med snabb ut checkning speciell passakontroll väg visare mm. så hur funkar det om man ska boka sådant och vad heter det   tackat mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Murre

    10

  • koratbengt

    4

  • Moipenyang

    3

  • soi covboy

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

hejsan det ska finnas nån service med snabb ut checkning speciell passakontroll väg visare mm. så hur funkar det om man ska boka sådant och vad heter det   tackat mvh

googla på fastrack service Bangkok

Link to comment
Dela på andra sajter

hejsan det ska finnas nån service med snabb ut checkning speciell passakontroll väg visare mm. så hur funkar det om man ska boka sådant och vad heter det   tackat mvh

Inga problem, prova att för en gångs skull överge ap-kass o boka en riktig biljett i första klass med Thai så får du den service du efterfrågar och mer därtill :nyam:

Och flygplansmaten är riktigt bra i förstaklass!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga problem, prova att för en gångs skull överge ap-kass o boka en riktig biljett i första klass med Thai så får du den service du efterfrågar och mer därtill :nyam:

Och flygplansmaten är riktigt bra i förstaklass!

Första klass till Sverige? 

Ändrades av ubon-robbe
Link to comment
Dela på andra sajter

Första klass till Sverige?

Som jag antar att soi covboy menar får ni nog leta förgäves efter. 

Om du nu läser vad han frågar efter så är det servicen i BKK och inte F till Sverige. Naturligtvis Får man lov att flyga C sista biten till/från Sverige.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inga problem, prova att för en gångs skull överge ap-kass o boka en riktig biljett i första klass med Thai så får du den service du efterfrågar och mer därtill :nyam:

Och flygplansmaten är riktigt bra i förstaklass!

Vad får man extra med en förstaklass biljett jämfört med ekonomi/pe ?

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad får man extra med en förstaklass biljett jämfört med ekonomi/pe ?

Det finns bara ett svar på detta! Prova själv får du se att det finns ingen väg tillbaka till ap klass igen. Med all säkerhet kommer du att drabbas av "First class syndrome" :nyam:

 

Att räkna upp alla fördelar tar för lång tid men här kommer några:

Prioriterad incheckning.

Mängden bagage du får ha med dig minst 40kg

Priotaggat bagage

Ombokningsbar/återbetalbarbiljett

Fasttrack genom säkerhets/passkontroll

Lounge tillgång

Ordentligt säte ombord (som går att fälla 180grader)

Riktig mat ombord som till o med SC skulle uppskatta.

m.m.

Allt detta kan variera beroende på bolag. Men prova själv :14:

Ändrades av Murre
Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen lägger jag hellre mina pengar på bättre boende och god mat & dricka än dyrare flygbiljetter

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Personligen lägger jag hellre mina pengar på bättre boende och god mat & dricka än dyrare flygbiljetter

Up to U :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns bara ett svar på detta! Prova själv får du se att det finns ingen väg tillbaka till ap klass igen. Med all säkerhet kommer du att drabbas av "First class syndrome" :nyam:

 

Att räkna upp alla fördelar tar för lång tid men här kommer några:

Prioriterad incheckning.

Mängden bagage du får ha med dig minst 40kg

Priotaggat bagage

Ombokningsbar/återbetalbarbiljett

Fasttrack genom säkerhets/passkontroll

Lounge tillgång

Ordentligt säte ombord (som går att fälla 180grader)

Riktig mat ombord som till o med SC skulle uppskatta.

m.m.

Allt detta kan variera beroende på bolag. Men prova själv :14:

Det är väl dom fördelarna som jag hade tänkt mig men är fortfarande lite undrande till om det verkligen är värt 20.000sek + eller 1000kr/timmes restid.

Ordentligt säte är väl det som är värt mest och dom andra punkterna går väl att köpa separat förutom maten då men där tycker jag väl att thai har skärp till sig dom senaste åren i "apklassen"

 

Det måste väl finnas mycket mer som gör det värt att öppna plånboken för att flyga first class med thai till Bangkok?

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns bara ett svar på detta! Prova själv får du se att det finns ingen väg tillbaka till ap klass igen. Med all säkerhet kommer du att drabbas av "First class syndrome" :nyam:

 

Att räkna upp alla fördelar tar för lång tid men här kommer några:

Prioriterad incheckning.

Mängden bagage du får ha med dig minst 40kg

Priotaggat bagage

Ombokningsbar/återbetalbarbiljett

Fasttrack genom säkerhets/passkontroll

Lounge tillgång

Ordentligt säte ombord (som går att fälla 180grader)

Riktig mat ombord som till o med SC skulle uppskatta.

m.m.

Allt detta kan variera beroende på bolag. Men prova själv :14:

Ja det finns vissa med gott om pengar som inte bryr sig vad det kostar...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl dom fördelarna som jag hade tänkt mig men är fortfarande lite undrande till om det verkligen är värt 20.000sek + eller 1000kr/timmes restid.

Ordentligt säte är väl det som är värt mest och dom andra punkterna går väl att köpa separat förutom maten då men där tycker jag väl att thai har skärp till sig dom senaste åren i "apklassen"

 

Det måste väl finnas mycket mer som gör det värt att öppna plånboken för att flyga first class med thai till Bangkok?

Testa så får du se :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det finns vissa med gott om pengar som inte bryr sig vad det kostar...

Att boka en businessbiljett kostar inte mer än vad en person lägger på rökning under ett år

Link to comment
Dela på andra sajter

Att boka en businessbiljett kostar inte mer än vad en person lägger på rökning under ett år

Röker inte..

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det finns vissa med gott om pengar som inte bryr sig vad det kostar...

Gott om pengar ja. Men jag bryr mig om vad det kostar, bara för man kan betyder det inte att man skall slösa.

 

Största anledningen till att flyga F är att man slipper WT=white trash, fulla kåta gamla hängpungar o skrikiga ungar och annat löst pack som du :ironi:

Link to comment
Dela på andra sajter

Gott om pengar ja. Men jag bryr mig om vad det kostar, bara för man kan betyder det inte att man skall slösa.

 

Största anledningen till att flyga F är att man slipper WT=white trash, fulla kåta gamla hängpungar o skrikiga ungar och annat löst pack som du :ironi:

Mycket trevligt skrivet,din hängpung :ironi:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra! Då har du ju råd att boka business nästa gång ;)

tror inte det,åker med familjen så det blir för dyrt.. :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

annat löst pack som du :ironi:

Öhh vi är en del löst pack som har råd att gradera upp oss, så var aldrig säker  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Öhh vi är en del löst pack som har råd att gradera upp oss, så var aldrig säker  :crazy:

Tja får vell ta privatjet nästa gång för att vara säker då. O de har inte du råd med :ahh::ironi:

Link to comment
Dela på andra sajter

Skit i biznez - ha roligt för pengarna i Thailand i stället för att bränna 10000 spänn på transporten dit.

Haka på frugan till passkön för infödingar vetja - där är det sällan mera än 3 personer före.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill man slippa lång kö till passkontrollen så kan det vara bra att ha en Premium lane biljett

post-3918-0-78710800-1381057683_thumb.jp

post-3918-0-78710800-1381057683_thumb.jp

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gott om pengar ja. Men jag bryr mig om vad det kostar, bara för man kan betyder det inte att man skall slösa.

 

Största anledningen till att flyga F är att man slipper WT=white trash, fulla kåta gamla hängpungar o skrikiga ungar och annat löst pack som du :ironi:

Skitsnack,värsta resan gjorde jag i första klass med en knarkare bakom mig och ett fyllo på andra sidan som fick fyllefnatt.

Thai Air fick lov att ge en mamma med litet barn en påse med massa gottis för helvetesnatten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...