omarama Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Man önskar att det gällt än själv ochså. And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Den här förekommer på fejan just nu Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd September 26, 2013 Dela Inlagd September 26, 2013 Vatten är för fjollor... Min iPhone 5 tål öl, det har Bibben bevisat Herr Chang har talat. Jag lovar att jag lyckas bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bihanget Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Vatten är för fjollor... Min iPhone 5 tål öl, det har Bibben bevisat Herr Chang har talat. Gjort på risavkok, möjligen Tycker INTE om dom som kan allt om allt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Gjort på risavkok, möjligen Haha... nej, det var en vanlig svensk "stor" stark Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 27, 2013 Dela Inlagd September 27, 2013 Tack för morgon flabbet fan va stor text det blir va har jag gjort nu då me galaxyn ahha den förstår att clirre börjar bli halvblind jo man tackar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 .jo men visst tar man sig för pannan och konstaterar att det inte riktigt är de skarpaste knivarna i lådan som köper en iPhone idag.. http://www.svd.se/naringsliv/branscher/teknik-och-telekom/falsk-reklam-lurar-iphone-anvandare_8551908.svd Idag??? Det faktum att det finns så många som köper ajfån visar att det går utför med mänskligheten Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 28, 2013 Dela Inlagd September 28, 2013 Idag??? Det faktum att det finns så många som köper ajfån visar att det går utför med mänskligheten Ska man tro på statistik så blir de färre och färre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd September 29, 2013 Dela Inlagd September 29, 2013 Ska man tro på statistik så blir de färre och färre. Ska man tro på statistik är det inte bevisat att man kommer att dö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu