Jump to content
IGNORERAD

Åh, herre min skapare man tar sig för pannan


Guest Oregistrerad knasen

Recommended Posts

Guest Oregistrerad knasen

Laddade ner det där beryktade ios 7 till min gamla iphone, vilket jävla skämt :rotfl: Ni kan ju inte mena allvar när ni ens vågar yttra er om detta debacle, seriöst? :rotfl:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Bihanget

    5

  • Herr Chang

    3

  • ztrindberg

    3

  • Soengsang

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Laddade ner det där beryktade ios 7 till min gamla iphone, vilket jävla skämt :rotfl: Ni kan ju inte mena allvar när ni ens vågar yttra er om detta debacle, seriöst? :rotfl:

 

 

Trodde när man såg titeln att "knas-fan" fått bakfylle ångest en vardag  :13:

 

 

Men när man ser vad det handlar om så undrar man bara hur jävla dum en väsk-kastare kan bli ?? :ahh:  :ahh:

 

 

Ladda ner programvara till ett äpple ??  :ahh:  :ahh:

 

Ympar man det med ett päron eller plommon ??  :ahh:  :ahh:

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Trodde när man såg titeln att "knas-fan" fått bakfylle ångest en vardag  :13:

 

 

Men när man ser vad det handlar om så undrar man bara hur jävla dum en väsk-kastare kan bli ?? :ahh:  :ahh:

 

 

Ladda ner programvara till ett äpple ??  :ahh:  :ahh:

 

Ympar man det med ett päron eller plommon ??  :ahh:  :ahh:

 

Ångesten har infunnit sig nu och det trots att det är vardag, jobbar nämligen helgen som kommer :P

Link to comment
Dela på andra sajter

Laddade ner det där beryktade ios 7 till min gamla iphone, vilket jävla skämt :rotfl: Ni kan ju inte mena allvar när ni ens vågar yttra er om detta debacle, seriöst? :rotfl:

Lite nyfiken är du.Du kunde ändå inte låta bli att ladda hem det.Kanske bor det en liten sektmedlem i Knasen ändå. :crazy:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Lite nyfiken är du.Du kunde ändå inte låta bli att ladda hem det.Kanske bor det en liten sektmedlem i Knasen ändå. :crazy:

 

Till skillnad mot de flesta svammelpellar här så har jag koll på båda systemen. Man måste hålla sin fiende nära vet du :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

.jo men visst tar man sig för pannan och konstaterar att det inte riktigt är de skarpaste knivarna i lådan som köper en iPhone idag..

 

http://www.svd.se/naringsliv/branscher/teknik-och-telekom/falsk-reklam-lurar-iphone-anvandare_8551908.svd

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ångesten har infunnit sig nu och det trots att det är vardag, jobbar nämligen helgen som kommer :P

 

 

Välkommen i helg-gänget   :14:

 

Då slipper vi väl att du huserar i Svampens helgtråd, eller det kanske är dags för lite av "magic-mushroms".

 

Tror INTE att dom dinns på burk numer.  :crazy:

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Jag läste om en som gått på att man kan ladda en iphone i micron på 30 sekunder..

 

:rotfl: Förvånar mig inte ett dugg.. Maken till lättlurade människor får man leta efter :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag läste om en som gått på att man kan ladda en iphone i micron på 30 sekunder..

 

Jag läste om en Androidanvändare som trodde att det skulle gå att ladda på 10 sekunder med 220 volt rakt in i mobilen...

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja alltid retar det någon :giggle:

Det är nog inte det att någon blir retad eller provocerad - utan snarare så att man suckar och beklagar hur torftigt livet kan te sig för vissa.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Det är nog inte det att någon blir retad eller provocerad - utan snarare så att man suckar och beklagar hur torftigt livet kan te sig för vissa.

Istället för att sucka och beklaga dig över vad andra är intresserade av att diskutera så kan du väl starta en tråd i nåt ämne som intresserar dig och låta oss torftiga stackare diskutera vad som intresserar oss i fred!

Man kan ju nästan tro att du lever ett torftigt liv helt utan egna intressen eftersom du tydligen måste lägga dig i diskussioner som tydligen inte intresserar dig ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag läste om en Androidanvändare som trodde att det skulle gå att ladda på 10 sekunder med 220 volt rakt in i mobilen...

Herr Chang har talat.

Funkade det?

Killen med iphon blev av med en lur för 700$

Jag gissar att androidkillen fick ut en ny på garantin.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag läste om en Androidanvändare som trodde att det skulle gå att ladda på 10 sekunder med 220 volt rakt in i mobilen...

 

Herr Chang har talat.

 

 

Så HC kommer väl även han att testa sin "eminenta" äpple-lur om den tål vatten,

 

precis som diverse andra äpple-fånar gjort.  :crazy:

Tycker INTE om dom som kan allt om allt  :fie:

Link to comment
Dela på andra sajter

kollegan trillade i spat med en iPhone i bakfickan.

den fungerade efteråt, betedde sig lite mysko men fungerade :)

Då måste det varit iOS 7 på den ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Domus-79 design 555

 

Har läst massor med inlägg på FB den senaste tiden av "nöjda"(läs onöjda) iPoneägare, men detta var riktigt roligt.

post-3210-0-74264100-1380181090.png

Det går inte att bromsa sig ur en uppförsbacke var det någon som sa...lite där är väl iPhone och Apple idag.

post-3210-0-74264100-1380181090.png

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag läste om en Androidanvändare som trodde att det skulle gå att ladda på 10 sekunder med 220 volt rakt in i mobilen...

 

Herr Chang har talat.

Nu tror jag nog du fabulerar lite Changen,hehe

Link to comment
Dela på andra sajter

Så HC kommer väl även han att testa sin "eminenta" äpple-lur om den tål vatten,

 

precis som diverse andra äpple-fånar gjort.  :crazy:

 

Vatten är för fjollor...

 

Min iPhone 5 tål öl, det har Bibben bevisat ;)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...