Jump to content
IGNORERAD

Agoda olika priser på data och telefon?


Guest J666

Recommended Posts

Tänkte ta ett par nätter i Bangkok å rasta slemhelge lite innan man far vidare ner till Pattaya och påbörjar sin hälsoresa... Och kollar jag på agoda via datorn är det ett pris och via agoda appen ett annat. Någon som bokat boende via agoda appen som vet att de funkar som de ska eller om det är nån satans skatt eller annanavgift som tillkommer?

 

Har nu kollat på Woraburi Sukhumvit hotel och på datorn kostar standardrum från 203:- natten och kollar man samma hotell och datum i appen kostar det 168:- natten. Så ska man chansa på att boka via appen?? Tänk om jag skulle bli blåst på 168:- x 2.. Hur skulle mitt liv se ut efter en sådan händelse liksom.

 

 

post-10493-0-08193600-1379961721_thumb.j

 

 

post-10493-0-08193600-1379961721_thumb.j

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 37
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    7

  • leifen

    4

  • THAISWEDE

    3

  • jorake pitpokkati

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kolla även deras hemsida, Vet inte i detta fallet men ibland kan man göra några kronor där.

Blev då med frukost

Early Birdn Super Save 58.30% OFF

Book 7 days in advance, GET 58.3% discount
 
THB 1,126

all taxes included

 
  • Daily breakfast for 2 persons
  • In-room internet
  • Coffee and Tea Set Up In Room
  • 2 Bottles of Water
  • Free Shutter Tuk Tuk to BTS Nana Station
btn-bookit3.png

och utan 999 bath  alla priser per natt

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev då med frukost

Early Birdn Super Save 58.30% OFF

Book 7 days in advance, GET 58.3% discount
 
THB 1,126

all taxes included

 
  • Daily breakfast for 2 persons
  • In-room internet
  • Coffee and Tea Set Up In Room
  • 2 Bottles of Water
  • Free Shutter Tuk Tuk to BTS Nana Station
btn-bookit3.png

och utan 999 bath  alla priser per natt

Åker ner den 23e jan från cph,Kanske detta är ett alternativ, Får höra med j666 om en recension om han tar detta hotell..

Ändrades av wavis
Link to comment
Dela på andra sajter

Åker ner den 23e jan från cph,,möjligt detta är ett alternativ, Får höra med j666 om en recension om han tar detta hotell..

Har bott där några gånger och tycker det är ett litet mysigt hotell. Det var några år sedan men det ser renoverat ut nu

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla den här sidan istället dom har mycket bättre priser

 

http://www.asiawebdirect.com

Testade att boka samma hotell och dagar i Vietnam som jag bokade med Booking.com förra veckan.

 

Booking.com   kostade 237 US dollar

Asiawebdirect  kostade 392 dollar.

 

Man skall prova flera sidor, ibland dyrare och ibland billigare

 

booking.com har blivit min favorit men inte alltid bäst

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har flera gånger märkt att både agoda och hotels.com är ger högre priser än om jag bokar direkt på hotellens hemsidor. Kan också vara värt att prova.

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte ta ett par nätter i Bangkok å rasta slemhelge lite innan man far vidare ner till Pattaya och påbörjar sin hälsoresa... Och kollar jag på agoda via datorn är det ett pris och via agoda appen ett annat. Någon som bokat boende via agoda appen som vet att de funkar som de ska eller om det är nån satans skatt eller annanavgift som tillkommer?

 

Har nu kollat på Woraburi Sukhumvit hotel och på datorn kostar standardrum från 203:- natten och kollar man samma hotell och datum i appen kostar det 168:- natten. Så ska man chansa på att boka via appen?? Tänk om jag skulle bli blåst på 168:- x 2.. Hur skulle mitt liv se ut efter en sådan händelse liksom.

 

 

attachicon.gif100_1467.JPG

 

Slemhelge.. :rotfl:  :rotfl:  :rotfl:

Underbart uttryck. :14:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker ner den 23e jan från cph,Kanske detta är ett alternativ, Får höra med j666 om en recension om han tar detta hotell..

Bodde där 1 natt i vintras, så bilden i första inlägget har jag själv tagit på tak poolen... helt ok hotell och nära till de mesta... då bokade jag inte eller något utan åkte bara dit för en polare bodde där å då gav jag 1500 bath inkl frukost...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bodde där 1 natt i vintras, så bilden i första inlägget har jag själv tagit på tak poolen... helt ok hotell och nära till de mesta... då bokade jag inte eller något utan åkte bara dit för en polare bodde där å då gav jag 1500 bath inkl frukost...

Rena rånet för det sunkhotellet
Link to comment
Dela på andra sajter

Rena rånet för det sunkhotellet

Tycker inte det är några fel på det hotellet... men jag e inte lika kräsen som dig :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker inte det är några fel på det hotellet... men jag e inte lika kräsen som dig :)

Jo det stämmer ,sedan finns det ju inget kul där nere på gatan och långt skytrain
Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det stämmer ,sedan finns det ju inget kul där nere på gatan och långt skytrain

Inte speciellt långt till skytrain enligt mig och nana plaza ligger ju på den gatan, men självklart beror de på vad man tycker e kul.. sist jag bodde där gick jag till beer garden på några minuter å de tyckte jag var ok... men som sagt, allt hänger ju på vad man tycker är kul

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte speciellt långt till skytrain enligt mig och nana plaza ligger ju på den gatan, men självklart beror de på vad man tycker e kul.. sist jag bodde där gick jag till beer garden på några minuter å de tyckte jag var ok... men som sagt, allt hänger ju på vad man tycker är kul

Enl mig ligger det off fullständigt
Link to comment
Dela på andra sajter

Finns väl inga dåliga hotell i centrala Bkk, man får vad man betalar för.

 

Vill man ha nöjen och brudar så bokar man inte ett Five Star utan man bokar läget.

 

Nu är jag proffs på Silom och Patpong  :crazy: och inte Nana med omnejd fast jag även besökt detta område :14: .

Närheten till Skytrain är väl bra men hur många åker dessa regelbundet?

Promenera till b***n och hem duger.

 

Upp till 1500bath får man mycket bra ställen, ibland med pool.

 

Sen har varje område sin speciella kultur som man inte har koll på.

 

Östra Silom och Patpong nära Lumpini Park är "gay district". Många från Sydkorea

Lumpini Park på kvällen har många "freelancer" liksom bögar.

Västra Nana är mellanöstern och mycket gay.

Soi Cowboy har sina Indier, Ryssar och mellanösterngrabbar.

 

Sukhumvit 11 till 14 massage med såpa och mycket kärlek :crazy:

Men alla får det man betalar för och behöver inte vara orolig..

 

Allt från min private guide  :thumbsup:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

jorake pitpokkati

Testade att boka samma hotell och dagar i Vietnam som jag bokade med Booking.com förra veckan.

 

Booking.com   kostade 237 US dollar

Asiawebdirect  kostade 392 dollar.

 

Man skall prova flera sidor, ibland dyrare och ibland billigare

 

booking.com har blivit min favorit men inte alltid bäst

ja dom är bra! och det pris man ser är det pris man får betala oxå. samt slipper att betala med kortet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag och polaren bodde på Woraburi för några år sen. Då ville dom ha 500b för damsällskap på rummet.

 

Polaren försökte med allt. Smyga in med damen genom köket och grejer. Han ville promt inte pynta.

 

Helt ok hotell. Ligger ju på mammas gata!

Ändrades av THAISWEDE
Link to comment
Dela på andra sajter

Testade att boka samma hotell och dagar i Vietnam som jag bokade med Booking.com förra veckan.

 

Booking.com   kostade 237 US dollar

Asiawebdirect  kostade 392 dollar.

 

Man skall prova flera sidor, ibland dyrare och ibland billigare

 

booking.com har blivit min favorit men inte alltid bäst

 

Gillar oxå booking. Mycket för att man oftast slipper att betala förrän man checkar in.

 

Agoda suger. Mig veterligen enda bokningssidan du inte kan sortera hotell efter pris!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...