Jump to content
IGNORERAD

Tips på asiatiska filmer !


AnTove

Recommended Posts

Undrar om ni skulle kunna ge mig tips på bra asiatiska filmer ? Är lite irriterad på mig själv , för jag såg en 3-4 bra koreanska filmer för 6-7 år sedan och kan inte komma på vad dom heter idag . Tycker att många filmer ifrån asien är så otroligt snygg filmade och de är så välgjorda . Skulle vara tacksam för tips på filmer ifrån hela asien. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar du Thaiboxning typ så kolla in Tony Jaa och filmen Ong Bak The Thai Warrior, eller efterföljaren Tom-Yum Goong dock inte lika bra.

 

Woffe

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om ni skulle kunna ge mig tips på bra asiatiska filmer ? Är lite irriterad på mig själv , för jag såg en 3-4 bra koreanska filmer för 6-7 år sedan och kan inte komma på vad dom heter idag . Tycker att många filmer ifrån asien är så otroligt snygg filmade och de är så välgjorda . Skulle vara tacksam för tips på filmer ifrån hela asien. 

Vilken kategori av filmer är du intresserad av då?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Ongbak är väl kul action men som film är den väl knappast bra.

Gillar faktiskt sydkoreansk film,Oldboy är en riktigt bra film gjord på ett riktigt bra manus.

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken kategori av filmer är du intresserad av då?

 

Jag gillar det mesta ! Action , thrillers och drama . Tittar på det mesta !

Link to comment
Dela på andra sajter

Ongbak är väl kul action men som film är den väl knappast bra.

Gillar faktiskt sydkoreansk film,Oldboy är en riktigt bra film gjord på ett riktigt bra manus.

Jag har den uppfattningen att sydkoreanerna är väldigt duktiga på att göra film ! Har sett Oldboy och jag är inte säker på om det har kommit en uppföljare och om de planerar en , är lite osäker . Såg några Koreanska filmer ( drama ) som dom släppte för ett antal år sedan på hyr film i Sverige , men jag kommer inte ihåg vad dom heter . Det enda jag minns är att dom vara mycket bra . 

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...