Jump to content
IGNORERAD

Elitserien i ishockey


husse

Recommended Posts

  • Svar 254
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • husse

    50

  • måne

    32

  • M33

    18

  • flor

    14

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

var ser ingen ?

Fajbo får titta i dagens bild där jag lade in Växsjö Lakers compen. :thumbsup:  

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

OT Som Umeåbo älskar jag ,och är glad för Björklöven i allsvenskan.Annars är det Skeå.Förlåt

 

Bor 100 mil från Umeå och har aldrig varit där uppe men likt förbannat så är det favoritlaget och har varit den sedan härliga åttiotalet!

Finns det chans till Elitserien nästa år?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bor 100 mil från Umeå och har aldrig varit där uppe men likt förbannat så är det favoritlaget och har varit den sedan härliga åttiotalet!

Finns det chans till Elitserien nästa år?

Absolut!!!!

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fajbo får titta i dagens bild där jag lade in Växsjö Lakers compen. :thumbsup:  

nu har jag tittat igenom dagens bild och där finns ingen comprimator med ,så ge mig en länk

Link to comment
Dela på andra sajter

Bor 100 mil från Umeå och har aldrig varit där uppe men likt förbannat så är det favoritlaget och har varit den sedan härliga åttiotalet!

Finns det chans till Elitserien nästa år?

Äh,måste erkänna en pinsam sak jag inte brukar prata/skriva om. Det var mina favoriter också när dom var i elitserien!

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blev tyst i Göteborg  :crazy: I Örebro strålar vi  :14:  :14:

Måste ha missat något..

 

Mål kanske?

Ändrades av ola med b

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det heter inte Elitserien längre Den e omdöpt av nån byråkrat

Offe

Nä jag gillar inte byråkrater som tror dom vet allt och ska ändra på vedertagna namn, alltså heter det fortfarande Elitserien :thumbsup:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

nu har jag tittat igenom dagens bild och där finns ingen comprimator med ,så ge mig en länk

Här har du kompis! :thumbsup:

post-4347-0-64742300-1379246898_thumb.jp

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

Yes Tommollow har vi besök av en massa "knätofsar i stan" hi hi Heja Leksand!!!!

 

Men inte nu Ni får nog vända om med en 0 i bagaget !

 

Puss Svampen!

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Yes Tommollow har vi besök av en massa "knätofsar i stan" hi hi Heja Leksand!!!!

 

Men inte nu Ni får nog vända om med en 0 i bagaget !

 

Puss Svampen!

Njet, nu är vi mer taggade än någonsin, å gnällbälteslage ska vi väl klå :crazy:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä jag gillar inte byråkrater som tror dom vet allt och ska ändra på vedertagna namn, alltså heter det fortfarande Elitserien :thumbsup:

Det var ju ett tag sedan dina grabbar var där så de flesta har nog glömt vad serien hette i alla fall!

Link to comment
Dela på andra sajter

3 av kvällens ELITSERIE matcher frivisas i C Moore ikväll från 18,45--21

 

Jag har dom på kanalplats 150---152 med det är Telia,

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj oj, det är inte bra för hjärtat det här med hockey, men det slutade väl efter straffar 3-2 LIF - modo :crazy:

 

Tror Brynäs åkte på stryk, så jäkla dålig text på c moore

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Äntligen fick man le och vara nöjd över sitt Färjestad , började att kännas som om att det satt långt inne denna säsongen . 

Link to comment
Dela på andra sajter

Äntligen fick man le och vara nöjd över sitt Färjestad , började att kännas som om att det satt långt inne denna säsongen . 

Såg matchen och led med Frölunda.Tyckte det var en bedrövligt dålig tillställning

men Färjestad var väl bättre och vann rättvist så grattis

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj oj, det är inte bra för hjärtat det här med hockey, men det slutade väl efter straffar 3-2 LIF - modo :crazy:

 

Tror Brynäs åkte på stryk, så jäkla dålig text på c moore

Leksand spelade överaskande bra om man ser till föregående usla tillställningar.

 

Lite besviken dock att vi inte vann på ordinarie tid då Modo stundtals var totalt utspelade

 

och långa tider inte kom ur egen zon.

 

Men antar att det kändes för oss som det gjorde för Örebro förra omgången.

 

Fortsätter Örebro som dom börjat kan dom bli årets överaskning .

 

Och spelar Leksand som dom långa stunder gjorde i går ska det nog inte vara något problem att hänga kvar.

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...