Jump to content
IGNORERAD

Elitserien i ishockey


husse

Recommended Posts

Nu på lördag så kör elitserien igång, matchen Leksand - Brynäs sänds på 4:an´s jävla reklamkanal, men biljetterna är slut sen länge så det är bara att bänka sig framför dumburken :thumbsup:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 254
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • husse

    50

  • måne

    32

  • M33

    18

  • flor

    14

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

För en riktigt intressant elitserie får man lugnt vänta till hösten 2014 och nöja sig med allsvenskan en sista gång!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu på lördag så kör elitserien igång, matchen Leksand - Brynäs sänds på 4:an´s jävla reklamkanal, men biljetterna är slut sen länge så det är bara att bänka sig framför dumburken :thumbsup:

Tjaba Husse!

Bore finnas streaming kanal på nätet som visar detta för 200.- pix per år, jag kan tex se F1 för 180.- skr per år!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ser verkligen fram emot starten ! Det är så mycket runt omkring också för min del , jag och några vänner att har det som vår grej att gå och kolla på matcherna . Eller så samlas vi hos någon och äter och kollar tillsammans , så det är väldigt socialt och trevligt för oss . Så hela veckan har vi pratat om var vi ska träffas och äta innan matchen m.m . Det är sådant som är värdefullt och göt livet lite roligare i vardagen . 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, imorgon bär det av för en super-lördag helt i min smak. Först V75 på Färjestadstravet, och sedan rakt över gatan till Löfbergs Lila Arena och SHL-premiären mellan Färjestad och Örebro HK. Alltså, först hämta tre millar och sedan tre poäng och ta med hem till gamla fina Örebro... :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, imorgon bär det av för en super-lördag helt i min smak. Först V75 på Färjestadstravet, och sedan rakt över gatan till Löfbergs Lila Arena och SHL-premiären mellan Färjestad och Örebro HK. Alltså, först hämta tre millar och sedan tre poäng och ta med hem till gamla fina Örebro... :14:

Större chans att du vinner tre miljoner än att det blir tre poäng emot Färjestad :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej då, refererade ju till vad som komma skall!

Annars så kanske du kan starta en egen tråd om allsvenskan, tror säkert du får munnhuggas med några djörgårdare där :crazy: just nu säljer dom trottoarstenar i 30 cm längder för att få ihop ett tak till den nya arenan

 

post-5552-0-56274000-1379082830.jpg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast i Malmös fall så har ju arenan varit klar länge (förmodligen sveriges bästa) bara laget som saknats :y16:

Den bästa arena som byggts för svarta pengar!

Glömmer aldrig när Apberget i Globen sjöng: Malmö åker ur och Percy åker in! :crazy: 

Link to comment
Dela på andra sajter

skall bli kul i år med en satsning liknande den på tidigt 2000-tal när det inte fanns några pengar att värva värdelösa finnar för.

Postade en bild

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha det är samma som farbröder som sparkar boll, nu ska de jaga runt en svar cylinder som inte syns.

Ändrades av Rillex
Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha det är samma som farbröder som sparkar boll, nu ska de jaga runt en svar cylinder som inte syns.

nja om farbror inte ser pucken får han nog plocka av linsskydden. Hockey är ju en riktigt sport till skillnad från tramset som hamnoi brukar ruska tupp till i tv-soffan

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjaba Husse!

Bore finnas streaming kanal på nätet som visar detta för 200.- pix per år, jag kan tex se F1 för 180.- skr per år!

Vad heter denna kanal ?

Link to comment
Dela på andra sajter

nja om farbror inte ser pucken får han nog plocka av linsskydden. Hockey är ju en riktigt sport till skillnad från tramset som hamnoi brukar ruska tupp till i tv-soffan

 

Bägge sporterna var ju lika intressanta eller?????????

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller lika intressant som att se ett nymålat ånglok torka :-D

 

Jaja, tydligt att du aldrig varit på en riktigt match. Stämningen, trycket och inlevelsen hade du aldrig glömt isåfall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaja, tydligt att du aldrig varit på en riktigt match. Stämningen, trycket och inlevelsen hade du aldrig glömt isåfall.

 

"Bjaffs" en massa stinna farbröder som hojtar efter en svar liten liten liten svart sak, som ska petas in i ett mål täckt av en stor farbror. nej jag är väldigt skeptisk..

Link to comment
Dela på andra sajter

"Bjaffs" en massa stinna farbröder som hojtar efter en svar liten liten liten svart sak, som ska petas in i ett mål täckt av en stor farbror. nej jag är väldigt skeptisk..

 

Vid närmare eftertanke så kanske det inte är något för dig, det finns alltid folk som har åsikter om det man inte upplevt...

Link to comment
Dela på andra sajter

"Bjaffs" en massa stinna farbröder som hojtar efter en svar liten liten liten svart sak, som ska petas in i ett mål täckt av en stor farbror. nej jag är väldigt skeptisk..

. och så fort de får en knuff så ska klubban upp i ansiktshöjd på motståndaren, värre kärringar finns inte i hela idrottsvärlden!

Link to comment
Dela på andra sajter

. och så fort de får en knuff så ska klubban upp i ansiktshöjd på motståndaren, värre kärringar finns inte i hela idrottsvärlden!

jo, riktiga grabbar lirar fickpingis eller hur var det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...