Jump to content
IGNORERAD

Elitserien i ishockey


husse

Recommended Posts

Nu när ÖHK krigar för att vara kvar i SHL så håller vi tummarna för att Leksand vänder det här.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 254
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • husse

    50

  • måne

    32

  • M33

    18

  • flor

    14

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Sicken jäkla trottoar menar du Svampen?...är inte riktigt klar på vad du menar ..okey Växjö hade inget å spela för.men nu är det bara o hoppas på "play-in" eller va f-n det heter.

Den som söker han finner .....

Livet är en resa, lev mera!
Frihet det ger man och ansvar det tar man!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ikväll säger vi adjö till Modo och Leksand och tackar för en trevlig säsong.

Bättre lycka nästa år.

Å du store käft, tänk om du hade hjärna till att yttra dig, när du vet vad du pratar om

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du ser husse,det går vägen när Måne håller tummarna  :14:  :14: Nu får vi hoppas de tar matchen i morgon oxå 

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu när ÖHK krigar för att vara kvar i SHL så håller vi tummarna för att Leksand vänder det här.

Håller jag med om :14:

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vara en guldkant på tillvaron om Brynäs fick möta Leksand i finalen, alltid gött att platta till dem när de börjar bli för kaxiga.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ikväll gäller det, nu ska vi ta smållänningarna

post-5552-0-97825900-1394695341.jpg

 

Sen får vi se om det ska malas kaffe :crazy:

 

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ikväll gäller det, nu ska vi ta smållänningarna

attachicon.gifleksandbild2.jpg

 

Sen får vi se om det ska malas kaffe :crazy:

Nja jag hoppas nog på di andra.Leksand har en för bra målvakt .och vinner Leksand så står Frölunda för motståndet .och di har pepprat målvakten hela året men den uslingen släpper ju inget :yahoo:  :victory:  :giggle:  :whoco5:  :giggle:  :whoco5:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Å du store käft, tänk om du hade hjärna till att yttra dig, när du vet vad du pratar om

Ja, jag är ledsen att det tog ett dygn till innan jag fick rätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt plötsligt blev SHL jävligt ointressant

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt plötsligt blev SHL jävligt ointressant

Inte mycket. Det är nu det roliga börjar :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara att ta nya tag husse.

Jag håller med husse men nu ska jag med stor spänning följa Örebro i kvalserien och hoppas att de klarar både AIK och Djyrgården och blir kvar i SHL.

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara att ta nya tag husse.

Jag håller med husse SHL blev totalt ointressant, nu ska jag med spänning följa och hålla på Örebro i kvalserien och hoppas att de klarar att hålla både AIK och Djyrgården bakom sig och stannar i SHL

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt plötsligt blev SHL jävligt ointressant

Så illa är det väl inte i alla fall, tycker det var bra kämpat av laget från knätofsland :thumbsup:.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken scenförändring efter halva matchen,nu dominerar Linköping

 

I två minuter ja..

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Här i Gbg faller inget ihop likt luftslottet i Örebro som spelar kvalserie istället för slutspel. 

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Här i Gbg faller inget ihop likt luftslottet i Örebro som spelar kvalserie istället för slutspel. 

Men dom kanske klarar sig kvar i SHL,och det är ju godkänt om dom klarar  :nyam:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Här i Gbg faller inget ihop likt luftslottet i Örebro som spelar kvalserie istället för slutspel. 

Sitter du på läktarn eller? 3-2

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte, gillar inte hockey men är ju feskarpojk så..

M33 är frölundafan och vi sitter i soffan och tjoar med några kalla ...

 

Får hoppas att rättvisan segrar utan turens inblandning ,ordningen är iordningställt för tillfället ivf

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...