måne Inlagd Mars 12, 2014 Dela Inlagd Mars 12, 2014 Nu när ÖHK krigar för att vara kvar i SHL så håller vi tummarna för att Leksand vänder det här. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kuai Inlagd Mars 12, 2014 Dela Inlagd Mars 12, 2014 Sicken jäkla trottoar menar du Svampen?...är inte riktigt klar på vad du menar ..okey Växjö hade inget å spela för.men nu är det bara o hoppas på "play-in" eller va f-n det heter. Den som söker han finner ..... Livet är en resa, lev mera! Frihet det ger man och ansvar det tar man! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 12, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 12, 2014 Ikväll säger vi adjö till Modo och Leksand och tackar för en trevlig säsong. Bättre lycka nästa år. Å du store käft, tänk om du hade hjärna till att yttra dig, när du vet vad du pratar om Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 12, 2014 Dela Inlagd Mars 12, 2014 Du ser husse,det går vägen när Måne håller tummarna Nu får vi hoppas de tar matchen i morgon oxå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 13, 2014 Dela Inlagd Mars 13, 2014 Nu när ÖHK krigar för att vara kvar i SHL så håller vi tummarna för att Leksand vänder det här. Håller jag med om BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 13, 2014 Dela Inlagd Mars 13, 2014 Skulle vara en guldkant på tillvaron om Brynäs fick möta Leksand i finalen, alltid gött att platta till dem när de börjar bli för kaxiga. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 13, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 13, 2014 Ikväll gäller det, nu ska vi ta smållänningarna Sen får vi se om det ska malas kaffe Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 13, 2014 Dela Inlagd Mars 13, 2014 Ikväll gäller det, nu ska vi ta smållänningarna leksandbild2.jpg Sen får vi se om det ska malas kaffe Nja jag hoppas nog på di andra.Leksand har en för bra målvakt .och vinner Leksand så står Frölunda för motståndet .och di har pepprat målvakten hela året men den uslingen släpper ju inget När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 13, 2014 Dela Inlagd Mars 13, 2014 Å du store käft, tänk om du hade hjärna till att yttra dig, när du vet vad du pratar om Ja, jag är ledsen att det tog ett dygn till innan jag fick rätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 13, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Mars 13, 2014 Helt plötsligt blev SHL jävligt ointressant Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 13, 2014 Dela Inlagd Mars 13, 2014 Helt plötsligt blev SHL jävligt ointressant Inte mycket. Det är nu det roliga börjar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 13, 2014 Dela Inlagd Mars 13, 2014 Bara att ta nya tag husse. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Mars 13, 2014 Dela Inlagd Mars 13, 2014 Bara att ta nya tag husse. Jag håller med husse men nu ska jag med stor spänning följa Örebro i kvalserien och hoppas att de klarar både AIK och Djyrgården och blir kvar i SHL. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Mars 13, 2014 Dela Inlagd Mars 13, 2014 Bara att ta nya tag husse. Jag håller med husse SHL blev totalt ointressant, nu ska jag med spänning följa och hålla på Örebro i kvalserien och hoppas att de klarar att hålla både AIK och Djyrgården bakom sig och stannar i SHL bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 13, 2014 Dela Inlagd Mars 13, 2014 Frölunda är ju önskemotståndet för Cluuuben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 14, 2014 Dela Inlagd Mars 14, 2014 Helt plötsligt blev SHL jävligt ointressant Så illa är det väl inte i alla fall, tycker det var bra kämpat av laget från knätofsland . BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Detta blir tufft för Linköping,utspelade i första Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Vilken scenförändring efter halva matchen,nu dominerar Linköping Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Vilken scenförändring efter halva matchen,nu dominerar Linköping I två minuter ja.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 2-1 till Linköping nu,Frölunda faller ihop Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Här i Gbg faller inget ihop likt luftslottet i Örebro som spelar kvalserie istället för slutspel. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 2-2 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Här i Gbg faller inget ihop likt luftslottet i Örebro som spelar kvalserie istället för slutspel. Men dom kanske klarar sig kvar i SHL,och det är ju godkänt om dom klarar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Här i Gbg faller inget ihop likt luftslottet i Örebro som spelar kvalserie istället för slutspel. Sitter du på läktarn eller? 3-2 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Mars 15, 2014 Dela Inlagd Mars 15, 2014 Inte, gillar inte hockey men är ju feskarpojk så.. M33 är frölundafan och vi sitter i soffan och tjoar med några kalla ... Får hoppas att rättvisan segrar utan turens inblandning ,ordningen är iordningställt för tillfället ivf Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu