Jump to content
IGNORERAD

Träffar för oss boende i Bangkok


Guest bangkokkille

Recommended Posts

Guest bangkokkille

Tänkte kolla om det finns intresse för oss som bor I Bangkok för att ses kanske en gång i månaden för en lunch, middag eller så, kanske även en trevig kväll över en öl eller så, jag är gift och vill väl även nämna att jag är då inte intresserad av go-go barer, detta är seriöst menat :prank: , träffas och umgås bara under trevliga former, vore kul att träffa andra som bor i denna stad och lära känna lite mera folk här. Själv så bor jag här sedan drygt 4 år och har ett företag här, skicka gärna ett PM om ni är intresserade.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
  • Svar 27
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • thainenne

    6

  • nbg

    5

  • Amru

    3

  • Tekkor

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest bangkokkille

glömde bilden, ha ha.

Va, bor du på flygplatsen? :not_i:  :good:

Ändrades av bangkokkille
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest bangkokkille

ja nästan

Det var lite dåligt med respons på möte i Bangkok, verkar bara vara 3 personer just nu men det kan ju bli trevligt ändå :-) vi väntar lite till och kanske fler hör av sig, kanske en lunch och någon öl till nästa helg i nästa vecka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är lite intresserad att träffas över en måltid och några öl också.

Beror på var och när.

Man blir aldrig så gammal att man inte

tror,att man har ett år kvar att leva.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är välkommen när som helst mr. Gusing   King Kaev road soi 60 Bang Phli, Samut Prakan. Tel: 0872 64 11 84

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är välkommen när som helst mr. Gusing King Kaev road soi 60 Bang Phli, Samut Prakan. Tel: 0872 64 11 84

Andra sidan stan. Men du är alltid välkommen to The dark side... :).

Bor vid ram Intra bang kaen.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag är i Thailand så är boendet ju i Bkk, men än så länge har man ju ingen möjlighet att bo där permanent...

Så kanske i framtiden kan detta vara intressant, om det inte är drickmöten :) den biten är man färdig med.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du är välkommen när som helst mr. Gusing King Kaev road soi 60 Bang Phli, Samut Prakan. Tel: 0872 64 11 84

Här då

post-5585-1412781168,52_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte kolla om det finns intresse för oss som bor I Bangkok för att ses kanske en gång i månaden för en lunch, middag eller så, kanske även en trevig kväll över en öl eller så, jag är gift och vill väl även nämna att jag är då inte intresserad av go-go barer, detta är seriöst menat :prank: , träffas och umgås bara under trevliga former, vore kul att träffa andra som bor i denna stad och lära känna lite mera folk här. Själv så bor jag här sedan drygt 4 år och har ett företag här, skicka gärna ett PM om ni är intresserade.

Har du jobb till mig ?  :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte kolla om det finns intresse för oss som bor I Bangkok för att ses kanske en gång i månaden för en lunch, middag eller så, kanske även en trevig kväll över en öl eller så, jag är gift och vill väl även nämna att jag är då inte intresserad av go-go barer, detta är seriöst menat :prank: , träffas och umgås bara under trevliga former, vore kul att träffa andra som bor i denna stad och lära känna lite mera folk här. Själv så bor jag här sedan drygt 4 år och har ett företag här, skicka gärna ett PM om ni är intresserade.

Ngt datum än?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ar intresserad! Finns vid ABAC Ramkhamhaeng

Amru Samphani

ROYAL LION SWEDISH AND INTERNATIONAL CONSULTING (RLSIC)

Tel: + 66 (0) 87 587 4114

Email: amru@rlsic.com

Web: www.rlsic.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan tänkas att träffas upp. Reser en del också, men kan tänkas att träffas vid de tillfällen som det går.

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.
 
Link to comment
Dela på andra sajter

Ebac?

ABAC universitet som ligger på Ramkhamhaeng Rd

Amru Samphani

ROYAL LION SWEDISH AND INTERNATIONAL CONSULTING (RLSIC)

Tel: + 66 (0) 87 587 4114

Email: amru@rlsic.com

Web: www.rlsic.com

Link to comment
Dela på andra sajter

ABAC universitet som ligger på Ramkhamhaeng Rd

 

Precis, ett lite stavfel. Vi har lite olika uttal av bokstäver här i familjen :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...