Jump to content
IGNORERAD

Red Bull-arvingen undvek möte med åklagare - frias från fortkörningsanklagelse


MPR Nyheter

Recommended Posts

Hej

 

Nej men det känns både lite fel och enformigt att alltid diskutera Thaksin med er oavsett trådens ämne.

 

Jag upplever inte att vi har så värst mycket större förståelse för varandras ståndpunkter i den politiska konflikten nu än för några tusen inlägg sedan.

 

Mvh isan lover

Lika tråkigt som att diskutera den onämnbara, militärer och Kungliga rådgivare?
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 103
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    18

  • MaiChai

    11

  • måne

    10

  • Khun Ken

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Isan Lover

Men du hävdar fortfarande att det är lagligt eller har du nu ändrat dig ?

Hej

 

Ett brott som i princip är omöjligt att bevisa blir ju ett vedertaget sätt att arbeta på och själv upplever jag nog detta som en etablerad vanligt förekommande metod när det gäller bedrägerier av olika slag trots att det egentligen ses som olagligt.

 

Mvh isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

 Tänkte jag skulle läsa forumet Red bull arvingen men där fick jag tji.
Hamnade istället i politikerforum som mest handlade om Thaksin.
Om nagon gör nagon jämförelse med nagot annat tycker jag är ok men forumet handlar ju om Thaksin och inte Red Bull arvinge.
Vissa har ju fatt Thaksin pa hjärnan. Dom som inte är intresserade patvingas ju denna skiten i allt för manga forum.
Dom som är intresserade av Thaksin kan ju starta ett Taksinforum sa att andra inte blir patvingade denna skit i andra forum.
Ex. när nagon gjort en jämnförelse. Typ av svar. Detta är ett Thailandsforum, :offtopic:eller hur länge har du varit i Thailand. (Undanglidningar när inte malvakterna är till nagon hjälp) Kanske ny pa mpr men kanske lang tid i Thailand 

 

Anordna istället en mprtäff under namnet  Taksinafton med mys för dom som är roade av ämnet.

Börjar ju likna hjärntvätt mer eller mindre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Ett brott som i princip är omöjligt att bevisa blir ju ett vedertaget sätt att arbeta på och själv upplever jag nog detta som en etablerad vanligt förekommande metod när det gäller bedrägerier av olika slag trots att det egentligen ses som olagligt.

 

Mvh isan Lover

 

Är inte bedrägeri ett brott ?

 

Är inte att skriva över sina tillgångar på trädgårdsmästaren, städerskan och barnflickan ett ganska uppenbart brott ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...