Jump to content
IGNORERAD

Fitness intruktör , Yoga och Kickboxing instruktörer efterfrågas i Pattaya!!


thaigotte

Recommended Posts

Tony's Tennis and Fitness club , Tony's Muay Thai school beh;ver instruktörer!!

Kontakta Mikael +66 8 125 19 123

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

:wai: Finns det inget annat att jobba med som farang? Borde finns många olika möjligheter skulle jag tro. Va inne och läste på en hemsida att man sökte engelsk alt. svensk lärare. Och det sprack den bubblan...mitt yrke är ju inte lärare utan industiarbetare. Skulle inte vilja jobba innom industrin i Thailand...även om man fick jobb där. Har man jobbat med det i många år så skulle det inte vara nå´t vidare att börja jobba med samma grejer igen i ett annat land.

Tror bondelivet skulle vara mer intressant faktiskt. Vi har en del odlingar tjejen och jag i Isan området och det funkar bra. Kollar ofta vad som ger det bästa på marknaden och oldar efter det. Och i framtiden blir det nog att man flyttar dit.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Quote

:wai: Finns det inget annat att jobba med som farang? Borde finns många olika möjligheter skulle jag tro. Va inne och läste på en hemsida att man sökte engelsk alt. svensk lärare. Och det sprack den bubblan...mitt yrke är ju inte lärare utan industiarbetare. Skulle inte vilja jobba innom industrin i Thailand...även om man fick jobb där. Har man jobbat med det i många år så skulle det inte vara nå´t vidare att börja jobba med samma grejer igen i ett annat land.

Tror bondelivet skulle vara mer intressant faktiskt. Vi har en del odlingar tjejen och jag i Isan området och det funkar bra. Kollar ofta vad som ger det bästa på marknaden och oldar efter det. Och i framtiden blir det nog att man flyttar dit.

Jag vet inte var jag skall plasera min fråga

så jag provar här

om jag lever ett liv  utan större ute liv (barer bar kvinnor och dyl,)

hur mycket behöver jag ( kr ) + hyra ? jag  har inte skaffat någon  kvinna

jag tänkte bo ett tag  Kring Pattaya, och se vad livet ger .alla goda råd är

välkomna

Tackar på förhand

Jocko

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...