Jump to content
IGNORERAD

Äntligen.


B747

Recommended Posts

Jag blev väldigt fundersam då jag kollade posten idag.Hittade en avi där det stod att min sambo skulle hämta ut ett paket från Ica ,och min sambo sa att hon hade inte beställt något.Min sambo begav sig till Ica och hämtade ut paketet.När hon öppnade stod det att hon och hennes dotter beviljats SVENSKT MEDBORGARSKAP.Äntligen.Vi skickade in ansökan 1 Oktober.Härligt nu kan vi besöka London som vi pratat om,mycket enklare om dom har Svenskt pass.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis gubben, alltid gott när bitarna faller på plats //Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis!  London är en underbar stad. Härliga pubar och bra fotboll. För din fru så är även shoppingen bra :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis till Er :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså, är det på ICA man skall ansöka om svensk medborgarskap. Är det självaste Stig som beviljar medborgarskapet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså, är det på ICA man skall ansöka om svensk medborgarskap. Är det självaste Stig som beviljar medborgarskapet?

Ja det är Stig på ica som är beslutsfattare.Korrekt uppfattat. :crazy: he he.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...