Jump to content
Benjamas

Att lura en farang

Recommended Posts

Soengsang

Jag förstår mig inte på dig. Du ger karma till dom mest korkade inläggen som handlar om generalisering angående farang och thailändskor. Och hör och häpna, du har själv importerat hit en risätare som du är tillsammans med och sen har du mage att kalla henne duktig och arbetsam?! Är det bara du och Swift som hittat dom där guldkornen i Thailand och resten av oss är ett gäng losers som blev blåsta innan vi ens lämnade Sverige?!?! Fan, ska nog sparka ut frugan och dra ner till Thailand och se om jag inte kan lura till mig ett av dom där guldkornen... blommor verkar ju klart vara melodin för att träffa den rätta! :mdr:

Du måste förstå att det är skillnad på skit och pannkaka, han fattar och kan och vet, men inte vi andra idi*ter, det är den röda tråden i alla denna stjärnas inlägg ju, finns ju ett tjogvis guldkorn sen karriären som nissepisse.

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Guest wUThai

ROFLA  :not_i:  är nog lite offsde nu

vad betyder det ?

Rolling on the floor laughing my ass off, typ. :)

berlitz

Den var inte lätt å pussla ihop för en

halvlapp i värmen.. :ok:

Men även den svage i norr vaknar (ibland) iaf :_russian:

• Fint 1

Sangwal

Och det är bara onsdag... Ser fram emot lördagen..

Rock on!

• Fint 1

Bananen

Vill inte va petig, men, roflmao stämmer ju lite bättre.

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

berlitz

Du måste förstå att det är skillnad på skit och pannkaka, han fattar och kan och vet, men inte vi andra idi*ter, det är den röda tråden i alla denna stjärnas inlägg ju, finns ju ett tjogvis guldkorn sen karriären som nissepisse.

Fattar inget av detta inlägg- kan du förklara  :not_i:

Soengsang

Och det är bara onsdag... Ser fram emot lördagen..

Rock on!

Räkna inte med full laguppstälning då ;)

B747

Nej.rotflmao

• Fint 1

Sangwal

Jaså, räknar du med förluster?

Ni får passa er för dom röda lapparna..

Rock on!

Soengsang

Fattar inget av detta inlägg- kan du förklara  :not_i:

Onödigt att skvätta bensin, men sök lite på nissepisse, eller nissefisk så hittar du lite guldkorn och begåvade inlägg :)

Guest wUThai

Vill inte va petig, men, roflmao stämmer ju lite bättre.

Stämmer det. Men när jag spelade Quake så skrev dom flesta ROFLA... som hade samma innebörd. En förkortning, typ. :)

Guest wUThai

Swiften låter som en korsning mellan Btt och en manshora..

Bjuder på frukost (ibland)  o gängar ifall han blir bjuden på mat o dricka, tror den kvinnliga motsvarigheten kallas för spritluder.

Sen att kalla kvinnor som bjuder "fattiglappen" för intelligenta kan ju diskuteras :whoco5: .

Hade jag träffat en tjej (förmodligen 20 år äldre och fulare än mig själv) som sa att hon var pank och att jag skulle bjuda på allt på första träffen så hade jag med vänt på klacken.

Kallas sunt förnuft och inte ointelligent  :giggle:

Ibland får man läsa om vissa inlägg både en och två gånger för att försäkra sig att man verkligen läst rätt. :)

Swift 4X4

Swiften låter som en korsning mellan Btt och en manshora..

Bjuder på frukost (ibland)  o gängar ifall han blir bjuden på mat o dricka, tror den kvinnliga motsvarigheten kallas för spritluder.

Sen att kalla kvinnor som bjuder "fattiglappen" för intelligenta kan ju diskuteras :whoco5: .

Hade jag träffat en tjej (förmodligen 20 år äldre och fulare än mig själv) som sa att hon var pank och att jag skulle bjuda på allt på första träffen så hade jag med vänt på klacken.

Kallas sunt förnuft och inte ointelligent  :giggle:

Bättre att k**lla än att vara knullad. :crazy:

Dessutom skulle jag aldrig tänka mig att köpa en höra. Det finns gratis. Så länge man kan snylta utan att man skadar någon fysisk, psykisk eller ekonomisk så gör jag det. :crazy:

Kolla på alla de tjejer som utnyttjar desperata faranger. Lär er något.

Edited by Swift 4X4
  • Fint 1

micke isaan

Där kom ryggdunkarn igen,patetiskt.