Jump to content
Benjamas

Att lura en farang

Recommended Posts

Benjamas

Prexis !! "Man ska inte skaffa sig finare fruntimmer än att man törs lämna hemme ensam" Gammalt norrländskt ordspråk. ;)

Fritz..

Det som sitter på insidan, hjärtat, är mycket viktigare och det ser inte dom andra gubbarna :thumbsup:

• Fint 5

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

Moritz

Prexis !! "Man ska inte skaffa sig finare fruntimmer än att man törs lämna henne ensam" Gammalt norrländskt ordspråk. ;)

Fritz..

Det är inte bara norrlänningar som glömmer att det största hotet att bli av med frugan hittas i dom själva.

• Fint 1

Långrygg

Tjejens farsa anser att dom flesta faranger är korkade.

Anledning: Dom ger sig i lag med dom sämsta (& ofta fulaste) kvinnorna & spenderar pengar på dom & deras ofta "dåliga" familjer.

Med andra ord kastar dom pärlor för svin.

Bästa tjejerna hittar man nog inte på internet eller på en bar eller ett discotek. Sanningen är nog den att vi vitingar aldrig träffar dom eftersom dom är hemma & tar hand om familjen eller redan är bortgifta. Alternativt inte är intresserade av någon farang eftersom dom kan träffa thai killar av bra börd i lämplig ålder som skämmer bort & uppvaktar dom lika bra eller bättre än en västerlänning.

Den har jag också hört, men aldrig av en "svärfar". Menar han även dig?

• Fint 7

micke isaan

Hej

Håller med om detta, jag skulle aldrig kunna leva i ett förhållande med någon jag inte litade eller som inte litade på mig.

Mvh isan lover

Jag tror att alla som blir eller har blivit blåsta sagt samma sak.

• Fint 2

micke isaan

Anledning: Dom ger sig i lag med dom sämsta (& ofta fulaste) kvinnorna & spenderar pengar på dom & deras ofta "dåliga" familjer.

Bästa tjejerna hittar man nog inte på internet eller på en bar eller ett discotek. Sanningen är nog den att vi vitingar aldrig träffar dom eftersom dom är hemma & tar hand om familjen eller redan är bortgifta. Alternativt inte är intresserade av någon farang eftersom dom kan träffa thai killar av bra börd i lämplig ålder som skämmer bort & uppvaktar dom lika bra eller bättre än en västerlänning.

PRECIS så är det,om alla kunde komma till den insikten.

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

John Khonken

Om en tjej är fin eller inte sitter väl i betrakarens och din egen syn på din kvinna. Det finns en utsida och en insida. Vad jag tycker är viktigt mer än att hon är fin. Är vårt samspel. Vi skapar det som passar oss båda.

• Fint 3

Moritz

Går det att säga något sammanfattande om stereotypen "lättlurad farang"

Att han inte skriver på MPR förstår man, men vem är han då och hur är han.

Det enda man kan säga med säkerhet, är att hans förnamn är "Någon" och hans efternamn är "Annan" :-)

• Fint 2

ban99arne

Mja, jag är skeptiskt till att det överhuvudtaget finns BRA kvinnor, det är alltid något som felar.

• Fint 7

Guest Siam-Nilsson

Jag håller med Atom om att den stora majoriteten får den livspartner som personen förtjänar.

• Fint 9

Jive

Jag håller med Atom om att den stora majoriteten får den livspartner som personen förtjänar.

Hmm, då har man kanske ändå gjort nåt gott här i livet. :)

• Fint 7

broder tuk tuk

Jag tror att alla som blir eller har blivit blåsta sagt samma sak.

Även om tjejen älskar dig kan du aldrig gardera dig mot andra influenser utifrån.

Släkt, familj eller någon som hon satt sig i skuld till.

Jag dömer aldrig tjejerna själva utan dom figurerna som finns i bakgrunden

BTT

• Fint 2

Guest Siam-Nilsson

Även om tjejen älskar dig kan du aldrig gardera dig mot andra influenser utifrån.

Släkt, familj eller någon som hon satt sig i skuld till.

Jag dömer aldrig tjejerna själva utan dom figurerna som finns i bakgrunden

BTT

Ja det är nog säkrast att stanna hemma och krypa till kojs helt solokvistens - för vem vet hur det hela skulle kunna sluta - Burrrrr . . . :ahh:  :crazy:

• Fint 1