Jump to content
Sign in to follow this  
Benjamas

Att lura en farang

Recommended Posts

Swift 4X4

Damen från CNX som bjuder på mat dricka och frukter och stora meloner.

post-10495-0-16049000-1376505235_thumb.j

Hoppas inte bilder är för porriga för publicering

Edited by swedenfarang
raderat 1 olämplig bild
  • Fint 8

berlitz

Damen från CNX som bjuder på mat dricka och frukter och stora meloner.

attachicon.gifPB110248.JPG

attachicon.gifPB110255.JPG

Hoppas inte bilder är  för porriga för publicering

vad är cnx ?

Soengsang

vad är cnx ?

Chiangmaiairport

• Fint 1

Swift 4X4

vad är cnx ?

ChiangMai

berlitz

ChiangMai

vart kom x -et ifrån då

fattar nada

Soengsang

vart kom x -et ifrån då

fattar nada

CNX är förkortningen för Chiangmai flygplats, ungefär som att ARN är för Arlanda och BKK för Bangkok.

• Fint 1

born41

.

:::

Jag blev helt enkelt bara kär i de farangmännen jag varit gift med.

:::

Mvh

Magrood

Kärleken är konstant men föremålen växlar :thumbsup:

• Fint 1

virgo

Kvinnor är kvinnor oavsett var dom kommer ifrån. Klart dom vill ha en snygg,rik, framgångsrik,populär man. Men som jag har kommit fram till så är det trygghet som är viktigast för dom flesta kvinnor. Kan en tjock mycket äldre farang ge just det hon söker varför skulle det inte kunna bli äkta kärlek av det?

• Fint 2

Guest Isan Lover

Hur många av er som har sagt till någon thai dam som stötte på er att ni är fattig farang och inte har så mycket pengar så ni kan bjuda på allt ?

Det gjorde jag många gånger det resulterade i att många av damer gick sin väg nästan direkt.

Några mer intelligenta damer stannade kvar och försatte samtal några gånger fick jag damer på rummet för vissa aktiviteter utan ekonomiska 

intressen inblandade. Jag bjöd på frukost ibland på två men inte att jag gick ut och vild shopa som en del av männen gör.

En gång blev jag bjuden hem till en kvinna där jag stannade i tre dagar blev bjuden på mat och dricka men fick jobba hård i sänghalmen istället.

Hon fick vackra blommor av mig efteråt.

Vill tillägga att jag undviker som elden alla barer, Det finns lokala hack som man kan ha rolig utan att vara uppassad av damer som

förväntar sig guld, rikedomar och gröna skogar.  

Jag känner många som har lyckats med thaikvinnor som fruar men jag känner också lika många som blev blåsta för att de själva var blåsta och desperata.

Kommer pengar på tal redan vid andra ölet före snacket handsom farang :ahh: osv så be de dra åt helvete men inte hem till mig. :crazy:

Hej

Jag har alltid legat lågt när det gäller att beskriva mig själv, mina tillgångar och inkomster i fattiga länder och speciellt vid kvinnliga kontakter, visst tappar en del intresset det är ju precis det som jag vill uppnå, när jag umgås med människor jag stöter på när jag är ute och reser så vill jag undvika penningkåta, bedragare och lurendrejare av olika slag och ett bra sätt är att ligga lågt och leva enkelt och det verkar fungera, dom människor som blir kvar visar sig oftast vara väldigt bra och trevliga, och den vänskap man etablerar här blir ofta bestående.

Mvh isan lover

Guest Siam-Nilsson

Rent generellt så är nog Thaimän intresserade av unga tjejer i 20-års åldern och inte av damer i 30-års åldern och uppåt som har vigt sitt liv åt studier för att ta en Phd-examen. Detta är nog en starkt bidragande orsak till varför dessa högutbildade och "till åren komna" kvinnor gifter sig med en Farang.

• Fint 5

Moritz

Rent generellt så är nog Thaimän intresserade av unga tjejer i 20-års åldern och inte av damer i 30-års åldern och uppåt som har vigt sitt liv åt studier för att ta en Phd-examen. Detta är nog en starkt bidragande orsak till varför dessa högutbildade och "till åren komna" kvinnor gifter sig med en Farang.

Att man som frånskild kvinna kanske med barn och ofta äldre än 35 anses "förbrukad" i Thailand

är en parameter man bör beakta när man pratar om vad thailändskor kan vara intresserade av vid val av partner.

• Fint 4