Jump to content
IGNORERAD

2805 kr för en flygbiljett till BKK under Augusti

Singha711

Recommended Posts

Kollar man på billiga flygresor till Bangkok under de återstående sommarveckorna så verkar det finnas mängder med riktigt prisvärda avgångar från Stockholm, Göteborg och Köpenhamn:

STO-BKK: fr.o.m. 2805 kr

GOT-BKK  fr.o.m  3608 kr

CPH-BKK  fr.o.m.  3870 kr

Kanske läge att för en impulsiv snabbis nu när sommarvärmen tycks har övergett oss här i norra Europa.

Gå in på http://www.flygresor.se/prisjagaren.php och ange Bangkok som resmål samt månad och din region för utresa.

Vill du ha en fullständig lista över de lägsta priserna väljer du "kalendervy".

//Singha711

Dela på andra sajter

Försökte bjuda med min dotter den 20 aug och för några dagar sen tog Norwegian 1399kr enkel.

Umeå-Bkk tor för 4099kr är rekordlågt 20 aug och tre veckor.

Tyvärr kunde hon inte följa med.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Kollar man på billiga flygresor till Bangkok under de återstående sommarveckorna så verkar det finnas mängder med riktigt prisvärda avgångar från Stockholm, Göteborg och Köpenhamn:

STO-BKK: fr.o.m. 2805 kr

GOT-BKK  fr.o.m  3608 kr

CPH-BKK  fr.o.m.  3870 kr

Kanske läge att för en impulsiv snabbis nu när sommarvärmen tycks har övergett oss här i norra Europa.

Gå in på http://www.flygresor.se/prisjagaren.php och ange Bangkok som resmål samt månad och din region för utresa.

Vill du ha en fullständig lista över de lägsta priserna väljer du "kalendervy".

//Singha711

De billigaste är med Norwegian, tror jag, och då får man räkna med extra 1200 kr för bagage och mat.

Kollar man Norwegians priser i högsäsongen, december-januari är de svindyra.

Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Försökte bjuda med min dotter den 20 aug och för några dagar sen tog Norwegian 1399kr enkel.

Umeå-Bkk tor för 4099kr är rekordlågt 20 aug och tre veckor.

Tyvärr kunde hon inte följa med.

Vad tjänar man på att köpa enkelbiljetter.

Det handlar i de flesta fall om ca 5000 kronor gånger två och då är man ju ändå uppe i 10.000

De billigaste sk flygstolarna dyker upp i mitten av november fram till slutet av november

Då kan man lätt hitta två veckor till Krabi eller Phuket för 3000-5000 kr

Förra året såg jag en flygstol till Hanoi för 1200 kronor tur och retur

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Norwegian kör bara med enkelbiljetter, så därför redovisas det så.

Två enkla blir en tor. (tur och retur), men det skiljer oftast i pris mellan ut och hemresa.

Det är ett grundpris så bagage och mat tillkommer.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Billigt, billigt och billigt.

Köp en anständig flygbiljett och flyg bra och bekvämt, kom fram med ditt bagage och slipp väntetider.

Just relax och spendera lite på dig själv. Man får vad man betalar för och när man är ute i vida världen är det ju än viktigare än om man bara gått och köpt ett par billiga skitskor på Skopunkten.

Dela på andra sajter

Köp en anständig flygbiljett och flyg bra och bekvämt, kom fram med ditt bagage och slipp väntetider.

Just relax och spendera lite på dig själv. Man får vad man betalar för och när man är ute i vida världen är det ju än viktigare än om man bara gått och köpt ett par billiga skitskor på Skopunkten.

Men inte åker man väl limousine för 1500 spänn till skobutiken?

Man tar bussen och har sedan råd med ett par läckra handsydda skor och en öl eller fem efteråt.

Dela på andra sajter

Jag kan nog livligt föreställa mig hur överraskad du kommer att bli efter du har köpt en "anständig" flygbiljett för så där 10,000+ och av en händelse kommer i samspråk med din flygstolsgranne som reser på exakt samma villkor som du fastän han bara betalade en bråkdel av ditt pris.

Men all heder åt dig som med ditt nobla beteende först möjliggör att andra kan åka billigt på samma resa. Man kan ju åtminstone hoppas på att din flygstolsgranne bjuder dig på en eller annan öl i Thailand eftersom han tydligen har gott om pengar kvar att spendera i Thailand.

Ja, det där med priser, pengar och prestation är inte längre det som det har varit förr i tiden, åtminstone i flygbranschen.

//Singha711

Dela på andra sajter

Vad tjänar man på att köpa enkelbiljetter.

Köpte en enkel 8 år sedan... ;)

Lex-Thaksin, 25,355 korruptionsfall ska få amnesti.

Dela på andra sajter

Jag kan nog livligt föreställa mig hur överraskad du kommer att bli efter du har köpt en "anständig" flygbiljett för så där 10,000+ och av en händelse kommer i samspråk med din flygstolsgranne som reser på exakt samma villkor som du fastän han bara betalade en bråkdel av ditt pris.

Men all heder åt dig som med ditt nobla beteende först möjliggör att andra kan åka billigt på samma resa. Man kan ju åtminstone hoppas på att din flygstolsgranne bjuder dig på en eller annan öl i Thailand eftersom han tydligen har gott om pengar kvar att spendera i Thailand.

Ja, det där med priser, pengar och prestation är inte längre det som det har varit förr i tiden, åtminstone i flygbranschen.

//Singha711

Inte nog med det.

Stolsgrannen har exakt samma svindyra skor på sig.

Fast han köpte dom på rea.

Nu åker han till Thailand för att ha kul.

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...