Jump to content
IGNORERAD

Happy endings?


ReKa

Recommended Posts

Är det så vanligt att gubbsen spelar rika i barerna egentligen?

Själv tycker jag det är mest en skröna.

En o annan idi*t finns det ju överallt, även i Pattaya....

 

Tycker det är vanligare att snorungar här i Sverige spelar rika på krogen.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 807
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • janne_h

    69

  • Tamdai

    38

  • Mankan

    34

  • måne

    33

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Har tydligen missat mycket under mina år i Thailand, att köpetöser finns överallt vet jag, men att det skulle finnas i 99% av Thailand anser jag vara skitsnack.

 

Åk du till en av Bangkoks förorter där tillverkningsindustrin är vad folk jobbar med, du vet vanligt folk som jobbar ca 10 timmar om dagen och tjänar 10-20 000 baht.

Där hittar du faktiskt inga diskotek med tjejer som säljer sig, de jobbar så hårt att de inte ens orkar med att ha sex med sin man, men det är tydligen annorlunda  i Isaan.

 

Eller ta dig till kuststäder mellan Hua Hin och Surat thani, Nakhon Si Thamarat eller varför inte staden Krabi(inte turistorterna utanför), att sälja f*tta där gör att du om det blir känt kommer bli och vara för alltid föraktad, även om du så småningom knullat dig rik.

Varje liten by har det. Åk genom Thailand på natten. Nästan alla ställen som har olikfärgade lampor som blinkar kan erbjuda mer än bara en drink & karaoke.

Konstigt att det finns bungalows att hyra i nästan varje byhåla. Inte är det för turister utan för "snabba möten". I bland för ungdomar som har svårt att komma ifrån familjernas vakande ögon men oftast för någon man med mia noi eller ett snabbt sex köp.

På lastbils parkeringarna där chaufförerna stannar för nattvila eller för att lossa eller lasta finns det gott om prostitution.

Om man inte åker fast så har det inte hänt. Så resoneras det ofta i Thailand.

Det är inte meningen att icke invigda känna till dessa sexköps ställen därför vet dom flesta utlänningar inte om att dom finns.

Ändrades av Nordsvensk
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Varje liten by har det. Åk genom Thailand på natten. Nästan alla ställen som har olikfärgade lampor som blinkar kan erbjuda mer än bara en drink & karaoke.

Konstigt att det finns bungalows att hyra i nästan varje byhåla. Inte är det för turister utan för "snabba möten". I bland för ungdomar som har svårt att komma ifrån familjernas vakande ögon men oftast för någon man med mia noi eller ett snabbt sex köp.

På lastbils parkeringarna där chaufförerna stannar för nattvila eller för att lossa eller lasta finns det gott om prostitution.

Om man inte åker fast så har det inte hänt. Så resoneras det ofta i Thailand.

Det är inte meningen att icke invigda känna till dessa sexköps ställen därför vet dom flesta utlänningar inte om att dom finns.

 

Så är det givetvis.

 

Kan bara tillägga att även på en så moraliskt tveksam plats som Pattaya är bartjejerna oftast inte värda ett skit i vanliga thaiares ögon.

 

Dom accepterar dom men mer är det inte.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Varje liten by har det. Åk genom Thailand på natten. Nästan alla ställen som har olikfärgade lampor som blinkar kan erbjuda mer än bara en drink & karaoke.

Konstigt att det finns bungalows att hyra i nästan varje byhåla. Inte är det för turister utan för "snabba möten". I bland för ungdomar som har svårt att komma ifrån familjernas vakande ögon men oftast för någon man med mia noi eller ett snabbt sex köp.

På lastbils parkeringarna där chaufförerna stannar för nattvila eller för att lossa eller lasta finns det gott om prostitution.

Om man inte åker fast så har det inte hänt. Så resoneras det ofta i Thailand.

Det är inte meningen att icke invigda känna till dessa sexköps ställen därför vet dom flesta utlänningar inte om att dom finns.

Tamdai eller rättare sagt Vaxet har inte varit inloggad sedan 13 feb när han blev avslöjad med dubbla nick

Link to comment
Dela på andra sajter

Tamdai eller rättare sagt Vaxet har inte varit inloggad sedan 13 feb när han blev avslöjad med dubbla nick

Jag har inte en aning, men om det är sant som du säger, så är det ju för faaan störtlöjligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gäller väl dom flesta tjejer i barområdena?

 

BTT

Gäller väl dom flesta tjejer i hela Thailand skulle jag säga.

Barbrud eller icke spelar ingen roll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäller väl dom flesta tjejer i hela Thailand skulle jag säga.

Barbrud eller icke spelar ingen roll.

Du må förlåta BTT för han googlar bara på "bar, beerbar, ladybar,"  eller andra ord eller meningar innehållande ordet bar och Thailand!

 

Du har rätt att det inte spelar någon roll om damen i fråga knegar i Pattis eller på lokalhaket i byn, men så värst mycket nedvärderas dom inte, här uppskattas penningar mer än ett otadligt leverne.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Du må förlåta BTT för han googlar bara på "bar, beerbar, ladybar,"  eller andra ord eller meningar innehållande ordet bar och Thailand!

 

Du har rätt att det inte spelar någon roll om damen i fråga knegar i Pattis eller på lokalhaket i byn, men så värst mycket nedvärderas dom inte, här uppskattas penningar mer än ett otadligt leverne.

 

Tror du har fel där. Jag har diskuterat med väldigt många vanliga thaiare vad dom anser om bartjejer och dom accepterar dom men fördömer deras leverne och vill absolut inte ha nåt med dom att göra.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror du har fel där. Jag har diskuterat med väldigt många vanliga thaiare vad dom anser om bartjejer och dom accepterar dom men fördömer deras leverne och vill absolut inte ha nåt med dom att göra.

 

BTT

Då måste det vara sant! Tack för upplysningen. :good:

Hatar lögnare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då har ni lite aning hur man kan ha det som HP i Thailands städer förutom Pattis.

 

Googla på ni, så åker jag på en tjänsteförrättning i Korat i morgon (allt betalt). 

 

Konsultarvode utan arbetstillstånd men med riktigt stånd.

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäller väl dom flesta tjejer i hela Thailand skulle jag säga.

Barbrud eller icke spelar ingen roll.

 

Går du omkring med tanken att alla bara är ute efter dina stålar? Måste kännas ganska trist, eller?

Känner du aldrig att du har några andra kvaliteter som kan vara värt nåt?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Du må förlåta BTT för han googlar bara på "bar, beerbar, ladybar,"  eller andra ord eller meningar innehållande ordet bar och Thailand!

 

Du har rätt att det inte spelar någon roll om damen i fråga knegar i Pattis eller på lokalhaket i byn, men så värst mycket nedvärderas dom inte, här uppskattas penningar mer än ett otadligt leverne.

 

 

BTT hur många vanliga thailändare du än anser dig ha pratat med så är pengar mycket mer värd än ett förflutet i baren. I dom byar jag tillbringat min tid köper stora guldsmycken och pengar på banken beundran, om sedan pengarna kommer från baren, korruption eller hederligt arbete betyder inte så mycket. Fattiga bartjejer, då är det som du säjer; att de accepteras men de vill inte ha något med dom att göra.

 

Lyssna på Baa så kan du lära dig ett och annat! 

Sedan är det väl så att de flesta barbrudarna sätter sprätt på pengarna rätt så fort och då ses de inte upp till längre. Men det finns undantag!

Ändrades av Wangthong
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

BTT hur många vanliga thailändare du än anser dig ha pratat med så är pengar mycket mer värd än ett förflutet i baren. I dom byar jag tillbringat min tid köper stora guldsmycken och pengar på banken beundran, om sedan pengarna kommer från baren, korruption eller hederligt arbete betyder inte så mycket. Fattiga bartjejer, då är det som du säjer; att de accepteras men de vill inte ha något med dom att göra.

 

Lyssna på Baa så kan du lära dig ett och annat! 

Sedan är det väl så att de flesta barbrudarna sätter sprätt på pengarna rätt så fort och då ses de inte upp till längre. Men det finns undantag!

 

Visst pengar betyder allt för en thailändare men jag tror inte byborna är så korkade att dom inte fattar var pengarna kommer ifrån om nu en fd fattig tjej plötsligt dyker upp som miljonär i byn.

 

Sen om tjejen ljuger och säger att hon vunnit på lottery eller nåt annat är nog ganska vanligt.

 

Ingen normal kvinna som går omkring och berättar att hon sålt mus i Pattaya.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst pengar betyder allt för en thailändare men jag tror inte byborna är så korkade att dom inte fattar var pengarna kommer ifrån om nu en fd fattig tjej plötsligt dyker upp som miljonär i byn.

 

Sen om tjejen ljuger och säger att hon vunnit på lottery eller nåt annat är nog ganska vanligt.

 

Ingen normal kvinna som går omkring och berättar att hon sålt mus i Pattaya.

 

BTT

Det är sådana här dubbelfel som gör dig mindre trovärdig!

Vem har sagt, mer än du, att dom inte vet var pengarna kommer ifrån, det vet dom mycket väl och det accepteras, men jag ska ge dig ett halvt rätt om vi tar bort Pattaya ur sammanhanget och skriver dit lokala karaokeklubben för där blir det betydligt mindre med muspengar och då tycker t.o.m. risbybönderna att det är lite korkat, men bara lite för många av karaokevärdinnorna skaffar sig musvägen vänner i samhällstoppen som kan visa sig väldigt bra att ha! Och då anses dom vara smarta och ses inte alls ner på, det vore dessutom oklokt att göra sig ovän med en med sådana kontakter!

Att f.d. bartjejer skulle nervärderas är i de fall det sker inte p.g.av just detta, utan att de gjort bort sig av en eller annan ytterligare anledning!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst pengar betyder allt för en thailändare men jag tror inte byborna är så korkade att dom inte fattar var pengarna kommer ifrån om nu en fd fattig tjej plötsligt dyker upp som miljonär i byn.

 

Sen om tjejen ljuger och säger att hon vunnit på lottery eller nåt annat är nog ganska vanligt.

 

Ingen normal kvinna som går omkring och berättar att hon sålt mus i Pattaya.

 

BTT

Jag har aldrig hört någon i byn som inte vet vilka som drar in pengar via musen. Till och med föräldrarna till tjejerna brukar vara uppriktiga med vad pengarna kommer ifrån. Thailändana håller väl koll på varandra så att ljuga är inte så lätt. Tjejerna som åker ner till turistorterna glänser gärna med pengarna och värvar på det sättet gärna med sig yngre beundrarinnor. Att de sålt mus är väl kanske inte det första de talar om för att imponera på andra men de är otvunget uppriktiga när de är i byn. Vore det så att folk såg ner på dom väldigt mycket skulle de nog försöka dölja det bättre.  

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jag har aldrig hört någon i byn som inte vet vilka som drar in pengar via musen. Till och med föräldrarna till tjejerna brukar vara uppriktiga med vad pengarna kommer ifrån. Thailändana håller väl koll på varandra så att ljuga är inte så lätt. Tjejerna som åker ner till turistorterna glänser gärna med pengarna och värvar på det sättet gärna med sig yngre beundrarinnor. Att de sålt mus är väl kanske inte det första de talar om för att imponera på andra men de är otvunget uppriktiga när de är i byn. Vore det så att folk såg ner på dom väldigt mycket skulle de nog försöka dölja det bättre.  

 

Ja snacket går väl ungefär så här att i Pattaya finns det gott om dumma, berusade och lättlurade faranger så tjejer åk dit och tjäna storkovan.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja snacket går väl ungefär så här att i Pattaya finns det gott om dumma, berusade och lättlurade faranger så tjejer åk dit och tjäna storkovan.

 

BTT

Det är väl dina egna preferenser isåfall!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror du har fel där. Jag har diskuterat med väldigt många vanliga thaiare vad dom anser om bartjejer och dom accepterar dom men fördömer deras leverne och vill absolut inte ha nåt med dom att göra.

 

BTT

 

Jag läste en enkät som visade att dom flesta thailändska männen haft sitt första sex med en prostituerad och att dom flesta män accepterar detta leverne, men då tror jag att dom svarade anonymt och inte på en personlig fråga från BTT. ;)

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Har ett aktuellt fall i byn där en tjej har "varit iväg och jobbat". Hon tjänande så bra att hon har öppnat restaurang. Alla vet vad hon gjort för att få ihop pengarna men ingen bryr sig eller pratar om det. De jag har träffat är glada för hennes skull och det är inte svårt att vara då hon är trevlig, söt och charmig.

Ändrades av Fredman
Link to comment
Dela på andra sajter

Går du omkring med tanken att alla bara är ute efter dina stålar? Måste kännas ganska trist, eller?

Känner du aldrig att du har några andra kvaliteter som kan vara värt nåt?

 

/ SatanG

Du har inte riktigt koll på vad du citerar eg eller?

Min kommentar avsåg unga brudar med äldre gubbar och i den kategorin platsar varken jag eller min tjej så din kommentar ramlar liksom ut i tomma intet.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Det är väl dina egna preferenser isåfall!

 

Jag har sett mer dumhet i Pattaya än vad du någonsin kan föreställa dig.

 

Om man nu med dumhet menar faranger som kärar ner sig upp över öronen i skrupelfria bartjejer.

 

Visst jag har oxå blivit lurad men numera är det ingen som lurar mig.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har inte riktigt koll på vad du citerar eg eller?

Min kommentar avsåg unga brudar med äldre gubbar och i den kategorin platsar varken jag eller min tjej så din kommentar ramlar liksom ut i tomma intet.

 

Jag såg inte att du skrev att det bara gällde unga tjejer med äldre gubbar, skrev du det?

Jag läste att du skrev att alla thailändskor, bartjejer som icke bartjejer, bara var ute efter stålar.

Ingen ovanlig kommentar att alla thailändskor, skitsamma om det är en barbrud eller kontorsjobbare, bara är ute efter stålar men jag har aldrig hört den av någon som har någon erfarenhet an något annat är barbrudar. 

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag såg inte att du skrev att det bara gällde unga tjejer med äldre gubbar, skrev du det?

Jag läste att du skrev att alla thailändskor, bartjejer som icke bartjejer, bara var ute efter stålar.

Ingen ovanlig kommentar att alla thailändskor, skitsamma om det är en barbrud eller kontorsjobbare, bara är ute efter stålar men jag har aldrig hört den av någon som har någon erfarenhet an något annat är barbrudar. 

 

/ SatanG

Min kommentar härrörde ett mycket tidigare uttalade om just unga tjejer med äldre gubbar, läs tillbaka i tråden..

Ang barbrudar är min erfarenhet ganska ringa och intresset att fördjupa den obefintligt.

Tycker att det kan vara kul att snacka med dem ibland men i stort är det inget annat än ögonfröjd för mig.

Ändrades av Benjamas
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag har sett mer dumhet i Pattaya än vad du någonsin kan föreställa dig.

Om man nu med dumhet menar faranger som kärar ner sig upp över öronen i skrupelfria bartjejer.

Visst jag har oxå blivit lurad men numera är det ingen som lurar mig.

BTT

Nä, blir svårt att lura dig när du knappt rör dig utanför kvarteret ditt.

Sedan har du nog rätt i att maken till korkade saker som folk gör är svårt att hitta i samma mängd utanför Pattaya.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...