Jump to content
ReKa

Happy endings?

Recommended Posts

Nordic Staffing - Jobba som en galning i Sverige - Tjäna galet med pengar

emulov

Det verkar som man har lite att göra på tidningsredaktionen nu igen, då den här historien börjar kännas lite väl bekant.

Var femte thailändsk massagesalong erbjöd "happy ending", det vill säga sexuella tjänster, när Sydsvenskan ringde och frågade.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/var-femte-erbjuder-sextjanster/

Det direkt olustiga blir när man ser att samma tidning låter Tobias Hübinette komma till tals, mannen som numera titulerar sig som docent i internationell pedagogik. Googla gärna på den mannens namn för att se vad för sorts trevligheter han tidigare haft för sig.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/svenskar-har-manga-fordomar/

• Fint 3

Guest Siam-Nilsson

Det måste röra sig om avtrubbade sociala psykfall som vräker ur sig dessa frågor.

Om en kvinna ger signaler om att vilja ha sex (gratis eller för pengar)
så fattar ju varje normalt funtad kille/man denna vink eller erbjudande utan att han själv behöver ställa frågan.

Inte fanken går jag fram till var och varannan svensk kvinna och på vinst och förlust frågar "Ska vi kn*lla eller vill du r*nka"?

• Fint 5

ReKa

Nej, jag förstår inte heller hur en del kan ställa frågan utan att vara helt säker på att det blir ett positivt svar. Men å andra sidan skulle jag inte heller betala hundratals riksdaler för ett handjobb.

Baa

Inte fanken går jag fram till var och varannan svensk kvinna och på vinst och förlust frågar "Ska vi kn*lla eller vill du r*nka"?

Det beror väl på hur hårdhudad du är, du skulle garanterat få en jäkla massa örfilar, men även en icke föraktfull summa fröjdligheter!

• Fint 4

thomas001

Det måste röra sig om avtrubbade sociala psykfall som vräker ur sig dessa frågor.

så fattar ju varje normalt funtad kille/man denna vink eller erbjudande utan att han själv behöver ställa frågan.

Idag gör vi det...är ju internationella orgasmdagen idag!

Guest Siam-Nilsson

Idag gör vi det...är ju internationella orgasmdagen idag!

Att kunna ejakulera är formodligen en fantastisk bedrift . . . ???

Swift 4X4

Det verkar som man har lite att göra på tidningsredaktionen nu igen, då den här historien börjar kännas lite väl bekant.

Var femte thailändsk massagesalong erbjöd "happy ending", det vill säga sexuella tjänster, när Sydsvenskan ringde och frågade.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/var-femte-erbjuder-sextjanster/

Det direkt olustiga blir när man ser att samma tidning låter Tobias Hübinette komma till tals, mannen som numera titulerar sig som docent i internationell pedagogik. Googla gärna på den mannens namn för att se vad för sorts trevligheter han tidigare haft för sig.

http://www.sydsvenskan.se/malmo/svenskar-har-manga-fordomar/

Man måste ju fylla tidningar med text hur det skulle gå annars. :crazy:

Men vad det handlar om egentligen är mindre viktig. :13:

stefan5300

Kanske Inte gå fram och fråga var och varannan kvinna :not_i:   men du har nog aldrig suttit i en raggarbil, har väl blivit ett och annat nupp i någon skogsbacke i anslutning till ett dansställe genom åren men det är nu en svunnen tid :thumbsup:

• Fint 8

stefan5300
Nej, jag förstår inte heller hur en del kan ställa frågan utan att vara helt säker på att det blir ett positivt svar. Men å andra sidan skulle jag inte heller betala hundratals riksdaler för ett handjobb.

Men det finns kanske någon seriös massös  som skulle göra ett handjobb om det kom en stolle och la upp tusentals kronor på bordet.

• Fint 2

ReKa

Men det finns kanske någon seriös massös  som skulle göra ett handjobb om det kom en stolle och la upp tusentals kronor på bordet.

Skulle jag få en bunt tusenlappar skulle jag också kunne ge ngn en handtralla ;-)

Dock vill jag ha handskar på mig och vara ganska på kanelen.

• Fint 9

saobaht

Jag tycker de skall skaffa tillstånd för kamera övervakning inte i massagerummet men i receptionen där kan de spara bilderna på dem som har förolämpat dem och göra en polis anmälan Upplysa om att de inte svarar på anonyma numer genom telefonsvarare som de kopplar på när ett sådant nummer ringer. Skulle de ändå få förslag ta numret och vidarebefordra det till polisen med en polis anmälan. Nu bor jag i Thailand och här blir aldrig några missförstånd allt är solklart vad som gäller.

• Fint 1

Kentan

Jag tycker de skall skaffa tillstånd för kamera övervakning inte i massagerummet men i receptionen där kan de spara bilderna på dem som har förolämpat dem och göra en polis anmälan Upplysa om att de inte svarar på anonyma numer genom telefonsvarare som de kopplar på när ett sådant nummer ringer. Skulle de ändå få förslag ta numret och vidarebefordra det till polisen med en polis anmälan. Nu bor jag i Thailand och här blir aldrig några missförstånd allt är solklart vad som gäller.

Jasså? jag tycker då förvirringen även här är total :)

post-3645-1375965877,92_thumb.jpg

• Fint 5