Jump to content
IGNORERAD

Efterlyst för mord har hittats död i Thailand.


GreenValley

Recommended Posts

Scandinaviancorner

Han är förresten med på bild här i en thailandsk tidning , då hänger han från en tamp i Taket stendöd!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 128
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Mr Ning Ning

    10

  • Moritz

    9

  • Scandinaviancorner

    7

  • Bonken

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Hur fan kan du säga att inlägget är osmakligt. Det är väll för helvete mer osmakligt att ta livet av någon.

men du är väll en av dom menlösa idi*terna som gör att Sverige ser ut som det gör idag!!  Ingen stake överhuvudtaget utan bara jamsa med .

Så många menlösa det finns i Sverige idag, så många idealister, så många blåögda, så många som inte vågar, så många som inte vet, så många som inte vill veta..tunnelseende politiker som tror att allt är OK, PK media som försöker döjla sanningen... bara titta i dagens blaska, mord hit och dit varenda djälva dag o ingen bryr sig, skottskad i ben hit och dit...Skrämmande utveckling och värre blir det nog tyvärr...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej. då missuppfattade du mig.

Jag menar att Svensk polis skulle gjort en mer noggrann undersökning,

för att fastställa att det verkligen är han som skrivit brevet och att det är ett självmord.

 

OK. Då förstår jag

 

Tror nog svenska polisen fåt tillgång till brevet för att kunna avsluta mord-fallet i Sverige på rätt sätt

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
OK. Då förstår jag

 

Tror nog svenska polisen fåt tillgång till brevet för att kunna avsluta mord-fallet i Sverige på rätt sätt

Svenska polisen var nog inte inblandade över huvud taget eftersom mordet skedde på Kanarieöarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

OK. Då förstår jag

 

Tror nog svenska polisen fåt tillgång till brevet för att kunna avsluta mord-fallet i Sverige på rätt sätt

 

Fast mordfallet ägs av Spanien har det sagts från svensk polis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fast mordfallet ägs av Spanien har det sagts från svensk polis.

Hittade du inte ignoreknappen  :crazy:  :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Ning Ning
Svenska polisen var nog inte inblandade över huvud taget eftersom mordet skedde på Kanarieöarna.

Svensk polis blir alltid kontaktad om en svensk dör utomlands.

Spanska polisen håller i utredningen om mordet på Kanarieöarna,

Men inte Killens död i Thailand.

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Borde vara intressantare att vela vid vilken farangplantage han hittats död på - favvoplacet för kriminella på flykt brukar ju annars vara den lilla pittoreska fiskebyn mellan Jomtien och Naklua men denna snubbe åkte till Nakhorn Nowhere istället?

 

Någon av de lysta inom brödraskapet som håller till däruppe?

 

Norrmalmstorg Janne har ju flyttat hem till pensionen och den sociala tryggheten i Helsingborg annars höll han väl till i Khorat trakten tidigare?

 

Janne kränger väl bilar på Ättekulla?

Link to comment
Dela på andra sajter

Så många menlösa det finns i Sverige idag, så många idealister, så många blåögda, så många som inte vågar, så många som inte vet, så många som inte vill veta..tunnelseende politiker som tror att allt är OK, PK media som försöker döjla sanningen... bara titta i dagens blaska, mord hit och dit varenda djälva dag o ingen bryr sig, skottskad i ben hit och dit...Skrämmande utveckling och värre blir det nog tyvärr...

Japp kolla i dagens GP tex http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.1861632-man-skjuten-till-dods-i-partille , en man skjuten till döds här i vårt lugna Partille.

Svensk? Skulle inte tro det, antagligen Yugoslav eller Alban, troligen en uppgörelse i undre världen...

Inget jag hittat på själv, ni får Googla så hittar ni strax både namn och adress på offret (han dog nära sitt hem.

 

EDIT: en blogg från en av den före detta mannens grannar: http://draihandbromsen.blogg.se/2013/july/vila-i-frid.html

 

Inte sörjer jag att han gick och hängde sej. Beklagar sorgen, för hans offers familj.

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Varför skall man sörja sånt pack och sen tycka synd om familjen !!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry han var tydligen svenskfödd med afrikanska rötter.

 

Från ett forum med samma initialer som FaceBook (TK är den skjutnes initialer) :

 

"Mitt ex och TK var väldigt goda vänner (sedan barnsben) och det jag kan säga är att TK var en oerhört trevlig och rolig kille! Han har sitt ursprung i Västafrika (från Ghana om jag minns rätt) men är född och uppvuxen i Sverige.

Han är ifrån Bergsjön/Kortedala, fast flyttade till Tranås ett tag och flyttade sedan tillbaka igen till Gbg.
Jävligt tragiskt att han har dött, men det förvånar mig inte att han blev ihjälskjuten tyvärr.
Tungt kriminell grabb vars öde inte har förvånat så många."

 

 

MVH Tommy
 

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det försent att slå in pannbenet på honom? 

Dax o pisa till kvälls när halva natten har gått!!!!!!!!!!

Ändrades av jan53
Link to comment
Dela på andra sajter

Janne kränger väl bilar på Ättekulla?

 

http://www.expressen.se/kvp/att-oppna-kassaskap-ar-fantastiskt/

 

Jasså, han har hoppat på den gamla bilhandlarbanan igen, Först Ängelholms vägen, sedan Berga Industriområde och nu till Ättekulla.

 

Helt OT: Jag köpte min första egna bil av Janne Olsson, en mörkröd Volvo 142 av 1974 års modell är 1987 tror jag det var. Motorn var dålig så jag fick den för 3 000 kronor har jag för mig? Men jag hade en B20 motor som var lite trimmad av oss under håltimmarna på fordonstekniskt...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

navion hispania

 Tja av bilden & döma ser han ju självmords benägen ut, måste jag säga .

post-6016-0-66478500-1374864084.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

 Tja av bilden & döma ser han ju självmords benägen ut, måste jag säga .

Och vad ser du mer halåå 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry han var tydligen svenskfödd med afrikanska rötter.

 

Från ett forum med samma initialer som FaceBook (TK är den skjutnes initialer) :

 

"Mitt ex och TK var väldigt goda vänner (sedan barnsben) och det jag kan säga är att TK var en oerhört trevlig och rolig kille! Han har sitt ursprung i Västafrika (från Ghana om jag minns rätt) men är född och uppvuxen i Sverige.

Han är ifrån Bergsjön/Kortedala, fast flyttade till Tranås ett tag och flyttade sedan tillbaka igen till Gbg.

Jävligt tragiskt att han har dött, men det förvånar mig inte att han blev ihjälskjuten tyvärr.

Tungt kriminell grabb vars öde inte har förvånat så många."

 

 

MVH Tommy

 

Va ju precis vad jag skrev, inte ett skit svensk..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är en "fullblods rasist" och det står jag för!!

Vad betyder det och vilka åsikter har man då om rasism ?

Ändrades av Songkran

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Link to comment
Dela på andra sajter

Han var absolut av Svensk härkomst, vet mkt väl vem hans föräldrar är, hur som helst jävligt tragiskt.

Yepp han var svensk ..samma här ..men killen var ju inte guds barn direkt,,,,

Link to comment
Dela på andra sajter

Skiter faktiskt i om han var Svensk eller inte,också om han gjorde det själv eller fick "hjälp".

Glädjs mer åt att det är ett svin mindre som bekostar eller berikar samhället.

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej han var icke svensk han var utomböling så mycke enklare

 

Vem snackar du om? Han som mördade tjejen i Las Palmas o sen hängde sig i Thailand var iaf Svensk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Ännu en utvecklingsstörd tråd, med mongolidiska uttalande om det ena och det andra! Den misstänkte har dragit till Thailand och tagit sitt eget liv. Hans föräldrar sörjer honom oavsett om han är skyldig eller inte, men vilken normalt funtad förälder sörjer inte sitt barn oavsett vilket brott den begått? Svensk eller Inuit är väl skitsamma?!?! Kamma till er för fan! Fan vad trött man blir ibland!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...