Jump to content
IGNORERAD

Efterlyst för mord har hittats död i Thailand.


GreenValley

Recommended Posts

  • Svar 128
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Mr Ning Ning

    10

  • Moritz

    9

  • Scandinaviancorner

    7

  • Bonken

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Trevlig kille:

 

Mannen var tidigare en profil inom den organiserade brottsligheten i Skåne.

Han är dömd flera gånger de senaste åren. Vid minst fyra tillfällen har han misshandlat personer, både främlingar utanför nattklubbar och en flickvän i hemmet. Samtidigt har han också dömts för narkotikabrott, brott mot vapenlagen och olaga hot.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Another one bites the dust...

Ännu en "berikare" mindre tro !!??

Ledsen över att behöva göra en rasist besviken men han var svensk med svenska föräldrar och vad jag förstod så tog han självmord.
Link to comment
Dela på andra sajter

Trevlig kille:

 

Mannen var tidigare en profil inom den organiserade brottsligheten i Skåne.

Han är dömd flera gånger de senaste åren. Vid minst fyra tillfällen har han misshandlat personer, både främlingar utanför nattklubbar och en flickvän i hemmet. Samtidigt har han också dömts för narkotikabrott, brott mot vapenlagen och olaga hot.

Då behöver inte samhället lägga någon energi på den mannen, han gjorde sitt val o satte därmed . - resten är historia.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ledsen över att behöva göra en rasist besviken men han var svensk med svenska föräldrar och vad jag förstod så tog han självmord.
Men om man går riktigt långt tillbaka i släktträdet kanse det finns lite finskt eller danskt blod hos någon brylling? Annars rasar hela min värld samman om det visar sig att renrasiga Svenskar också kan vara härdade kriminella...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Men om man går riktigt långt tillbaka i släktträdet kanse det finns lite finskt eller danskt blod hos någon brylling? Annars rasar hela min värld samman om det visar sig att renrasiga Svenskar också kan vara härdade kriminella...

Jo då finns gott om svenska renrasiga kriminella också :rolleyes:
Link to comment
Dela på andra sajter

Vaa, va han svensk :ahh:

 

Nu dog ju svinet, men annars hade han ju jämnat ut oddsen lite på ikaroslistan, från typ 15-2 till 15-3 :ahh:

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

Svenskt namn, boende i Kristianstad, kopplingar till den kriminella organisationen Brödraskapet.

Allt enligt Flashback.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Vaa, va han svensk :ahh:

Nu dog ju svinet, men annars hade han ju jämnat ut oddsen lite på ikaroslistan, från typ 15-2 till 15-3 :ahh:

Att just du kände dig manad att gå in och försvara ett rasistiskt uttalande, gick larmet på BSS?
Link to comment
Dela på andra sajter

Att just du kände dig manad att gå in och försvara ett rasistiskt uttalande, gick larmet på BSS?

Och du kände dig manad att "gapa" rasist, samt att påpeka att han var minsann svensk, gick larmet på expo?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Ledsen över att behöva göra en rasist besviken men han var svensk med svenska föräldrar och vad jag förstod så tog han självmord.

Rasist o rasist är ju lite att ta i eller??

Den grovt kriminelle är ju borta eller hur??

Dvs en berikare mindre...om du förstår uttrycket...han har givit så mycket till samhället...Ironi.

Grov brottsling o boende i malmö....förmodligen en 1%...om du nu vet vad det är.

Inte det minsta besviken...skit ska skit ha vart dom än kommer ifrån...

Ledsen att göra en Sverige hatare besviken om man nu skall gapa något och ge igen eller va tycker du Abrafo...gapa du vidare...

Ändrades av Bonken
Link to comment
Dela på andra sajter

Men om man går riktigt långt tillbaka i släktträdet kanse det finns lite finskt eller danskt blod hos någon brylling? Annars rasar hela min värld samman om det visar sig att renrasiga Svenskar också kan vara härdade kriminella...

Går du tillräckligt långt bak kan jag lova dig att han inte var "svensk" :police:

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Och du kände dig manad att "gapa" rasist, samt att påpeka att han var minsann svensk, gick larmet på expo?

Ja efter som att uttalandet var rasistiskt även om han nu försöker att efterkonstruera något annat. På tal om ditt resonemang om att jämna ut kvoter, hur skulle det kännas om någon frågade dig om din asiatiska flickvän kommer att förbättra eller försämra kvoten av asiatiska "bararbetare" som bor i Sverige?
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
Rasist o rasist är ju lite att ta i eller?? Den grovt kriminelle är ju borta eller hur?? Dvs en berikare mindre...om du förstår uttrycket...han har givit så mycket till samhället...Ironi. Grov brottsling o boende i malmö....förmodligen en 1%...om du nu vet vad det är. Inte det minsta besviken...skit ska skit ha vart dom än kommer ifrån... Ledsen att göra en Sverige hatare besviken om man nu skall gapa något och ge igen eller va tycker du Abrafo...gapa du vidare...
Jag tycker att det var rasistiskt uttryckt och jag vet att "berikare" är kort för kulturberikare som rasister gärna kallar invandrare. Var i någon rad som jag skrivet har du gått in i skallen att jag skulle vara sverigehatare? Jag vet mycket väl vad en 1 % är och de är inte många alls i Malmö så för att dra den parallellen så måste man läst Expressen för mycket. Ändrades av Abrafo
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja efter som att uttalandet var rasistiskt även om han nu försöker att efterkonstruera något annat. På tal om ditt resonemang om att jämna ut kvoter, hur skulle det kännas om någon frågade dig om din asiatiska flickvän kommer att förbättra eller försämra kvoten av asiatiska "bararbetare" som bor i Sverige?

Vem ger rätten till dig att kalla någon rasist överhuvudtaget eller att tolka det som rasistiskt ?

Bror duktig... lägg av..kallar du mig rasist kan jag kalla dig sverigehatare...enkelt..

Ändrades av Bonken
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Vem ger rätten till dig att kalla någon rasist överhuvudtaget eller att tolka det som rasistiskt ?

Bror duktig... lägg av..kallar du mig rasist kan jag kalla dig sverigehatare...enkelt..

När man helt utan belägg anklagar invandrare för att ha gjort det även om du i efterskott försöker att slingra dig. Jag frågar än en gång om du kan hitta något som jag skrivet där du kan läsa ut att jag är sverigehatare eller svamlar du bara som vanligt?
Link to comment
Dela på andra sajter

Att just du kände dig manad att gå in och försvara ett rasistiskt uttalande, gick larmet på BSS?

Hur lyckades du få det till att jag "försvarade ett rasistiskt uttalande"?

 

Hade inte brytt mig nämnvärt då hon varken förbättrar eller försämrar kvoten av asiatiska "bararbetare" som bor i Sverige.

 

Din reaktion kan jag föreställa mig...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
Hur lyckades du få det till att jag "försvarade ett rasistiskt uttalande"? Hade inte brytt mig nämnvärt då hon varken förbättrar eller försämrar kvoten av asiatiska "bararbetare" som bor i Sverige. Din reaktion kan jag föreställa mig...
När du började svamla om ikaroslistan, vad hade den med själva saken att göra? Tyckte att jag såg en bild med en söt asiatiska här på forumet men jag måste ha taget fel. Ändrades av Abrafo
Link to comment
Dela på andra sajter

När man helt utan belägg anklagar invandrare för att ha gjort det även om du i efterskott försöker att slingra dig. Jag frågar än en gång om du kan hitta något som jag skrivet där du kan läsa ut att jag är sverigehatare eller svamlar du bara som vanligt?

Enkelt Abrafo, har ej anklagat något det var en frågeställning...om du nu vet skillnaden...

Men att du kan välja ha ett nicknamn som Abrafo som härstammar från Ghana och som betyder trubbelmakare och har adhd = hyperaktiv...måste ses som mycket osvenskt...

Detta nick överensstämmer ju helt med dina vaga verklighetsuppfattningar, påståenden, klantiga belägg i olika frågor osv... t.ex. detta,  att om jag e rasist e du en hyperaktiv trubbelmakare från Ghana...

som i vår PK värld kan anses som en Sverige hatare...eller hur...så lätt att gapa rasist...

African Meanings of ABRAFO (Male)- Ghanaian name meaning 'warrior' or 'executioner.' It is a nickname for a troublemaker or someone who is hyper.

 

Over and out till adhd trubbelmakarn från ghana.

Ändrades av Bonken
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Enkelt Abrafo, har ej anklagat något det var en frågeställning...om du nu vet skillnaden...

Men att du kan välja ha ett nicknamn som Abrafo som härstammar från Ghana och som betyder trubbelmakare och har adhd = hyperaktiv...måste ses som mycket osvenskt...

Detta nick överensstämmer ju helt med dina vaga verklighetsuppfattningar, påståenden, klantiga belägg i olika frågor osv... t.ex. detta, att om jag e rasist e du en hyperaktiv trubbelmakare från Ghana...

som i vår PK värld kan anses som en Sverige hatare...eller hur...så lätt att gapa rasist...

African Meanings of ABRAFO (Male)- Ghanaian name meaning 'warrior' or 'executioner.' It is a nickname for a troublemaker or someone who is hyper.

Over and out till adhd trubbelmakarn från ghana.

Allvarligt talat, att haka upp sig på ett nick. och dessutom dra en massa växlar på det. Kan det finnas fler betydelser på ordet i din lilla värld?
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Enkelt Abrafo, har ej anklagat något det var en frågeställning...om du nu vet skillnaden...

Men att du kan välja ha ett nicknamn som Abrafo som härstammar från Ghana och som betyder trubbelmakare och har adhd = hyperaktiv...måste ses som mycket osvenskt...

Detta nick överensstämmer ju helt med dina vaga verklighetsuppfattningar, påståenden, klantiga belägg i olika frågor osv... t.ex. detta, att om jag e rasist e du en hyperaktiv trubbelmakare från Ghana...

som i vår PK värld kan anses som en Sverige hatare...eller hur...så lätt att gapa rasist...

African Meanings of ABRAFO (Male)- Ghanaian name meaning 'warrior' or 'executioner.' It is a nickname for a troublemaker or someone who is hyper.

Over and out till adhd trubbelmakarn från ghana.

Man kan anklaga genom en frågeställning det är bara ett mycket fegare sätt.
Link to comment
Dela på andra sajter

Allvarligt talat, att haka upp sig på ett nick. och dessutom dra en massa växlar på det. Kan det finnas fler betydelser på ordet i din lilla värld?

Hahahahaha gör exakt som du gör.. hakar upp sig på ett ord..berikare..allvarlig talat.dra en massa växlar på det...Kan det finnas fler betydelser på ordet i din lilla värld ?

Som om du är mycket bättre. ???

ADHD trubbelmakarn från Ghana...lägg av nu...ok...peace love and understanding.

 

Ändrades av Bonken
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...