Jump to content
IGNORERAD

Efterlyst för mord har hittats död i Thailand.


GreenValley

Recommended Posts

Och skulle sen alla som vet och kan så mkt få tillåtelse att besöka en anstalt med grovt kriminella,

Så fick dom snart se att det finns både svenskar och invandrare inlåsta där.

Och då rasade väl korthuset för vissa.

 

visst är det så, men likt förbannat så är invandrare el personer med utländska rötter övertaliga...är väl inget att hymmla om el :not_i:

bifogar en "trolig" källa   http://www.youtube.com/watch?v=-lFnDa9ckRM   och inte behöver man vara rasist för det, el borde man?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 128
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Mr Ning Ning

    10

  • Moritz

    9

  • Scandinaviancorner

    7

  • Bonken

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

"läste nånstans att .." är en typisk och vårdslös formulering.

 

Vem som påstår procentsatser av den karaktären och vad de baseras på känns ganska viktigt att få reda på.

Påståenden som backas upp av järnrörsförsedda imbecila individer väger lätt :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

"läste nånstans att .." är en typisk och vårdslös formulering.

 

Vem som påstår procentsatser av den karaktären och vad de baseras på känns ganska viktigt att få reda på.

Påståenden som backas upp av järnrörsförsedda imbecila individer väger lätt :-)

Ja det var slarvigt av mig. Det var denna jag tänkte på 91% av antalet döda ska det vara.

 

http://klartexten.wordpress.com/2011/04/20/91-av-dodlig-terror-ar-muslimsk/

 

Man kan säker diskutera hur man ska räkna som, men handen på hjärtat. Du måste du väl ändå hålla med om att en majoritet av döda i terrordåd är det olika muslimska grupper som ligger bakom.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det var slarvigt av mig. Det var denna jag tänkte på 91% av antalet döda ska det vara.

 

http://klartexten.wordpress.com/2011/04/20/91-av-dodlig-terror-ar-muslimsk/

 

Man kan säker diskutera hur man ska räkna som, men handen på hjärtat. Du måste du väl ändå hålla med om att en majoritet av döda i terrordåd är det olika muslimska grupper som ligger bakom.

 

"Uppgifterna kommer från en doktorand som..."

Där slutade jag läsa. :-)

 

Aktuellt är ju Breivik så här några dagar efter 2-årsdagen av hans terrordåd.

Var det inte muslimer som först fick skulden för det när det blev känt?

Din doktorand har säkert även den händelsen med i muslimhatarnas favör. Vem vet.

 

Jag måste också hålla med om att en majoritet av de hundratusentals som dödats sedan 9/11 med hänvisning

till pseudo fakta som dina, eller påstått förekomst av mdw - är muslimer, män, kvinnor och barn.

99% helt utan koppling till terrorism.

En siffra som kommer från mig.

Ändrades av Moritz
Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Ning Ning
visst är det så, men likt förbannat så är invandrare el personer med utländska rötter övertaliga...är väl inget att hymmla om el :not_i:

bifogar en "trolig" källa   http://www.youtube.com/watch?v=-lFnDa9ckRM   och inte behöver man vara rasist för det, el borde man?

Inte alls...men tyvärr tar många till ordet "rasist" för minsta kritik av andra.

Och inte sällan väldigt enkelriktat.

Den omvända rasismen nämns sällan som riktas mot "svenskar".

Om en "svensk" uttalar sig om en invandrare som en invandrare gör mot densamme.

Då kan svensken bötfällas men inte invandraren.

Detta förvärrar situationen med segregation mm kraftigt enl mitt sett att se på problemet.

Här gäller absolut inte likhet inför lagen...Till vilken nytta?? Ingen...hävdar jag.

Om jag sen är "rasist" för att jag tycker i saken...så får andra stå för det tänkandet.

För det måste vara tillåtet att kritisera om det finns underlag för det. Eller hur?

 

Jag är inte rasist men hyser ett starkt förakt mot svensk invandrapolitik som helt havererat.

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte alls...men tyvärr tar många till ordet "rasist" för minsta kritik av andra.

Och inte sällan väldigt enkelriktat.

Den omvända rasismen nämns sällan som riktas mot "svenskar".

Om en "svensk" uttalar sig om en invandrare som en invandrare gör mot densamme.

Då kan svensken bötfällas men inte invandraren.

Detta förvärrar situationen med segregation mm kraftigt enl mitt sett att se på problemet.

Här gäller absolut inte likhet inför lagen...Till vilken nytta?? Ingen...hävdar jag.

Om jag sen är "rasist" för att jag tycker i saken...så får andra stå för det tänkandet.

För det måste vara tillåtet att kritisera om det finns underlag för det. Eller hur?

 

Jag är inte rasist men hyser ett starkt förakt mot svensk invandrapolitik som helt havererat.

 

onekligen en hel del som gått snett.politikerna har hjälpt till efter"bästa" förmåga...tråkiga är ju att en sådan viktig fråga EJ får diskuteras i riksdagen  :police:  ...sverige är fantastiskt

Link to comment
Dela på andra sajter

80 % av de som omhändertagits av myndigheterna (kriminella som sitter inne) är av utländsk härkomst = tillförlitlig statistik.

Hur många % av svensk befolkning som är av utländsk härkomst har jag dock ingen tillförlitlig statistik på.

Detta visar klart och tydligt på en sak = hur svensk integrationspolitik  fungerar.

Lätt att skylla allt på invandrarna (svartskallarna), felet ligger i stället i mångt och mycket  hos svenska myndighetspersonal som inte är byxade att sköta de uppgifter de blivit ålagda.

Här tar vi in kreti och pleti,packar ihop dem i blivande ghetton, myndigheterna skiter i hur det går. Fin start med den svenska skolmodellen, sedan bara fortsätter eländet.

Link to comment
Dela på andra sajter

80 % av de som omhändertagits av myndigheterna (kriminella som sitter inne) är av utländsk härkomst = tillförlitlig statistik.

Hur många % av svensk befolkning som är av utländsk härkomst har jag dock ingen tillförlitlig statistik på.

Detta visar klart och tydligt på en sak = hur svensk integrationspolitik  fungerar.

Lätt att skylla allt på invandrarna (svartskallarna), felet ligger i stället i mångt och mycket  hos svenska myndighetspersonal som inte är byxade att sköta de uppgifter de blivit ålagda.

Här tar vi in kreti och pleti,packar ihop dem i blivande ghetton, myndigheterna skiter i hur det går. Fin start med den svenska skolmodellen, sedan bara fortsätter eländet.

Så bara för att dom hamnar i så kallade ghetton så ska man börja bränna bilar och jävlas??Då kanske dom ska flytta hem istället för att vara här och jävlas.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

80 % av de som omhändertagits av myndigheterna (kriminella som sitter inne) är av utländsk härkomst = tillförlitlig statistik.

Hur många % av svensk befolkning som är av utländsk härkomst har jag dock ingen tillförlitlig statistik på.

Detta visar klart och tydligt på en sak = hur svensk integrationspolitik  fungerar.

Lätt att skylla allt på invandrarna (svartskallarna), felet ligger i stället i mångt och mycket  hos svenska myndighetspersonal som inte är byxade att sköta de uppgifter de blivit ålagda.

Här tar vi in kreti och pleti,packar ihop dem i blivande ghetton, myndigheterna skiter i hur det går. Fin start med den svenska skolmodellen, sedan bara fortsätter eländet.

Hur kan du påstå att statistiken är tillförlitlig om den sort av statistik är förbjudet i lagen.

polisen och fångvården får inte skriva att den gripne är av utländsk härkomst. 

De uppgifter som cirkulerar rund är bara gissningar och säger att det är någonstans mellan 80 och 87 %. Det kanske stämmer.

Det enda statistik som är 100% säkert är att utländska medborgare som sitter i svenska fängelse är 28 % av alla fångar idag 

Ändrades av Swift 4X4
Link to comment
Dela på andra sajter

Hur kan du påstå att statistiken är tillförlitlig om den sort av statistik är förbjudet i lagen.

polisen och fångvården får inte skriva att den gripne är av utländsk härkomst. 

De uppgifter som cirkulerar rund är bara gissningar och säger att det är någonstans mellan 80 och 87 %. Det kanske stämmer.

Det enda statistik som är 100% säkert är att utländska medborgare som sitter i svenska fängelse är 28 % av alla fångar idag 

Och var kommer den statistiken i från?På de s.k hårdkåkarna är det betydligt högre % invandrare.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Och var kommer den statistiken i från?På de s.k hårdkåkarna är det betydligt högre % invandrare.

 

Dom har  bott här länge nog för att få svenskt medborgarskap. Så då räknas dom följaktigen

 

som svenskar och icke invandrare.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Och var kommer den statistiken i från?På de s.k hårdkåkarna är det betydligt högre % invandrare.

Det är skillnad på utländsk härkomst och utländsk medborgare.

Jag ifråga sätter inte att det är övervikt på invandrare på fängelser. Jag ifråga sätter statistik. 

Enligt svensk lag är det förbjudet att begå brott och det är brott att föra statistik om härkomst om man är "SVÄNSK"  medborgare.

Att vara Svänsk medborgare innebär att man kan vara Libanes, Irakier, Thailändare eller svensk medborgare Jonsson Svensk.

 

mer info för de som vill veta mer.

http://www.brottsrummet.se

http://www.kriminalvarden.se/sv/Statistik/Utlandska-medborgare-och-invandrare/

http://www.kriminalvarden.se/sv/

Ändrades av Swift 4X4
Link to comment
Dela på andra sajter

Har en polare som arbetar inom kriminalvården, och visst har dom statistik den är dock hemlig

 

och får inte talas om eller refereras till.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Ning Ning

Tystnadsplikt inkluderar mkt.

Det får vi också tillämpa vid våra besök på anstalter.

Och det har jag full förståelse för.

Ändrades av Mr Ning Ning

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Du Swift vet troligtvis lika väl som jag gör att det är en avsevärd skillnad på offentlig och icke offentlig statistik. Finns många som sitter inne med inside information. 80 % är dessutom lite lågt räknat, ska vara närmare 83, 5 %. Sedan finns det lite olika beräkningstabeller.

Många s.k. "äkta svenskar skulle säkert också hamna i samma situation som en del nysvenskarna gjort om de fått samma förutsättningar.

Många av invandrarna har fått ett helvete med sig redan från födseln.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nils Andersson

I en spansk tidning, står det att han har hängt sig själv, och där finns även en bild på honom och hans namn utsatt, samt ålder.

 

Svenskt förnamn och efternamn

Link to comment
Dela på andra sajter

Abrafo ,kasta bananen och klättra ner från trädet och kom in i matchen. SD hela Sveriges parti

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag inga synpunkter om listan är rasistisk eller ej men vad hade den med topic att göra?

Vad skulle du då tycka om frågan "vilken bar jobbar hon på"?

Ojdå, gick jag "off topic", listan hade ungefär lika mycket/litet med "topic" att göra som ditt rasistsnack hade.

 

Skulle inte bry mig nämnvärt, hade hon jobbat i bar så hade jag kanske tagit illa upp.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Borde vara intressantare att vela vid vilken farangplantage han hittats död på - favvoplacet för kriminella på flykt brukar ju annars vara den lilla pittoreska fiskebyn mellan Jomtien och Naklua men denna snubbe åkte till Nakhorn Nowhere istället?

 

Någon av de lysta inom brödraskapet som håller till däruppe?

 

Norrmalmstorg Janne har ju flyttat hem till pensionen och den sociala tryggheten i Helsingborg annars höll han väl till i Khorat trakten tidigare?

 

Janne Olsson hade/har hus och affär mellan Sakon Nakhon och Nakhon Phanom.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det här var en förutsägbar tråd på MPR, kriminella=invandrare så måste det ju vara
Givetvis måste det inte vara så, men många gånger är det så, hört talas om överrepresentation?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
Svensk skriver dom, tror inte ett skit på att han var särskilt "svensk"..

Du har rätt!

Han var ju från Skåne! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Svensk skriver dom, tror inte ett skit på att han var särskilt "svensk"..

 

Han var absolut av Svensk härkomst, vet mkt väl vem hans föräldrar är, hur som helst jävligt tragiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...