Jump to content
IGNORERAD

5 Månader i Thailand "budget"


Naab

Recommended Posts

Ja, det måste vara synd om oss som bor i Pattaya.

 

Eller kanske för de som inte varit här och vet hur det är.

Har varit i Pattaya 1976 första gången. Då var det en bra ställe att bo på. Nu skulle inte vilja bo där ens gratis

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 319
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Baa

    33

  • Mr Ning Ning

    27

  • broder tuk tuk

    21

  • Moritz

    19

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det är svårt att springa på risfälten, men du har  alldeles rätt. Man får ju större muskler och bättre kondition i Phuket/Pattaya

Ja jävlar, du kan va den tröttaste människan på detta forum.. Vad är det du inte förstår? Jag åker till Phuket för träning hos Phuket Top Team, svårt och träna hos dom om jag är i Chang mai eller hua hin,

Link to comment
Dela på andra sajter

Har varit i Pattaya 1976 första gången. Då var det en bra ställe att bo på. Nu skulle inte vilja bo där ens gratis

Nä är man folkilsk så är det nog bäst att hålla sig därifrån

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Åk norrut närmare bestämt Chiangmai sedan vidare till Pai för din träning, finns många träningskamper där. Moppe behöver du inte du bor på  campen dom springer två gånger om dagen uppe i bergen. Så på kvällarna vill man bara sova, 5000B borde räcka ganska länge där.

 

Kolla in detta ställe 

Charn Chai Muay Thai Gym

 

Ha det

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja jävlar, du kan va den tröttaste människan på detta forum.. Vad är det du inte förstår? Jag åker till Phuket för träning hos Phuket Top Team, svårt och träna hos dom om jag är i Chang mai eller hua hin,

Åker snart ner till Thailand och kommer att stanna 5månader, funderar lite över pengar om jag har räknat rätt eller om jag är helt ut o cyklar!?

Huvudmålet med resan är träning så kommer inte festa som en galning och göra massor med aktiviteter, har kollat "långtids boende" och verkar som jag kommer undan med 10000-15000b månaden.

Tanken är att jag ska klara mej med 10tusen svenska i månaden

 

 

Din första fråga var billigt boende. Du nämnde aldrig att du skall träna hos Phuket Top Team. Ställer man oklara frågor får man konstiga svar :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä är man folkilsk så är det nog bäst att hålla sig därifrån

Är bara trött på horkarlar och fyllo

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker snart ner till Thailand och kommer att stanna 5månader, funderar lite över pengar om jag har räknat rätt eller om jag är helt ut o cyklar!?

Huvudmålet med resan är träning så kommer inte festa som en galning och göra massor med aktiviteter, har kollat "långtids boende" och verkar som jag kommer undan med 10000-15000b månaden.

Tanken är att jag ska klara mej med 10tusen svenska i månaden

 

 

Din första fråga var billigt boende. Du nämnde aldrig att du skall träna hos Phuket Top Team. Ställer man oklara frågor får man konstiga svar :crazy:

Nej de framgick inte i mitt första inlägg, dock så skrev jag ju att det var phuket jag skulle till innan dina dumma svar...lägg ner nu va?!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej de framgick inte i mitt första inlägg, dock så skrev jag ju att det var phuket jag skulle till innan dina dumma svar...lägg ner nu va?!

 

Du skrev "åka till Thailand - budget?" och Phuket lät sedan som en idé eller förslag.

- Utgick även jag ifrån när jag svarade, men är hemsk ledsen om svaret retade dig.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du skrev "åka till Thailand - budget?" och Phuket lät sedan som en idé eller förslag.

- Utgick även jag ifrån när jag svarade, men är hemsk ledsen om svaret retade dig.

Samtliga på första sidan verkade förstå att det var Phuket det handlade om, men jag får väl rita en bild till nästa gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej de framgick inte i mitt första inlägg, dock så skrev jag ju att det var phuket jag skulle till innan dina dumma svar...lägg ner nu va?!

Varför bryr du dig :friends:

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle vara mycket intressant att testa hur mycket jag skulle behöva under 5-6 månader i Thailand.

 

Kan bo enkelt, bara det är hyfsat nära havet, tror Hua hin eller Jomtien skulle passa fint.

Lite för glad i dricken, men är inte så intresserad av köpe-flickor, inte ens när jag var singel.

Lite utflykter för att turista, en massa pilsner på stranden, lite shopping, sen e jag nöjd.

Maten hade antagligen blivit 98,5% Thaimat och resten Farrang...

 

Skall höra med frugan om det är OK att jag åker och testar!

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår ju inte varför det ska resas till Thailand för att tränas på gym, det finns ju mängder med gym i Sverige.

Men det är ju klart att man har ju sett och träffat en och annan pelletskanin i Thailand. :y2: 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår ju inte varför det ska resas till Thailand för att tränas på gym, det finns ju mängder med gym i Sverige.

Men det är ju klart att man har ju sett och träffat en och annan pelletskanin i Thailand. :y2: 

Det är mycket man inte förstår här i livet :crazy:

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Förstår ju inte varför det ska resas till Thailand för att tränas på gym, det finns ju mängder med gym i Sverige.

Men det är ju klart att man har ju sett och träffat en och annan pelletskanin i Thailand. :y2:

Han ska väl inte träna på gym. Thaiboxning ska han väl träna, och det är väl inte så konstigt att folk åker dit där för och träna det?

Link to comment
Dela på andra sajter

Han ska väl inte träna på gym. Thaiboxning ska han väl träna, och det är väl inte så konstigt att folk åker dit där för och träna det?

Jag kommer vara i Phuket Chalong, dom kostnader jag kommer ha borde ju vara Bostad/Träning/Mat eventuellt hyra Moppe beroende på hur nära/lång ifrån gymmet jag hittar bostad.

 

Naab skriver ju själv gymmet och då trodde jag att han ska träna på ett gym.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer vara i Phuket Chalong, dom kostnader jag kommer ha borde ju vara Bostad/Träning/Mat eventuellt hyra Moppe beroende på hur nära/lång ifrån gymmet jag hittar bostad.

 

Naab skriver ju själv gymmet och då trodde jag att han ska träna på ett gym.

Som gammal thairäv vet man att det oftast handlar om thaiboxning i Thailand.

 

http://www.phukettopteam.com/

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Har rätt i kalsongerna så blir 80 bra

Skickat från en halvfet helgalkis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är bara trött på horkarlar och fyllo

 

Mer vaselin och du kanske står ut?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

micke isaan
Samtliga på första sidan verkade förstå att det var Phuket det handlade om, men jag får väl rita en bild till nästa gång.

Skit i dom nu,det är inga problem att leva för dom pengarna. Ha det så gott där nere nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

micke isaan
Förstår ju inte varför det ska resas till Thailand för att tränas på gym, det finns ju mängder med gym i Sverige.

Men det är ju klart att man har ju sett och träffat en och annan pelletskanin i Thailand. :y2: 

Hahaha att du ens kan med. Du har väl inte satt din fot på ett gym sen Jesus sket i trasor.

Ändrades av micke isaan
Link to comment
Dela på andra sajter

Skit i dom nu,det är inga problem att leva för dom pengarna. Ha det så gott där nere nu.

Tack så mycket! jo de borde gå bra,bara jag som nojade lite. i värsta fall har jag "extra" pengar

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså...jag har fortfarande inte fått klart för mig varför man slänger in en massa frågor som man egentligen INTE vill ha andra svar på än dom man redan bestämt att man vill ha!

Må vara en bekräftelse då möjligen, men det känns mer som att "bara ha nåt att göra" och att få vara lite i centrum för ett par timmar!

Nåja, alltid retar det någon!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha att du ens kan med. Du har väl inte satt din fot på ett gym sen Jesus sket i trasor.

 

Nä varför skulle jag göra det, bättre överviktig än skitviktig.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...