Jump to content
IGNORERAD

Norwegian till Bangkok - Nån som rest?


halgun

Recommended Posts

Fick ett bekräftelsemail på morgonen, att det blir "Dreamlinern" den 20 aug för mig

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 272
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • leifen

    14

  • Moritz

    14

  • Lasse M

    13

  • andrejsdenruskige

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Oregistrerad knasen
Han verkade ju i det stora och hela nöjd med sin resa med undantag av stolsbredd och "legroom" och brasklappen att han inte skulle vilja åka med det planet till Bangkok eller New York.   Men det kanske är en annan konfiguration på Norwegians långdistansflyg.
Det planet kommer flygas långdistans.
Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
Det planet kommer flygas långdistans.

Ja fy tusan ,sitta och trängas  i i 10 timmar

Link to comment
Dela på andra sajter

Det planet kommer flygas långdistans.

 

Så Norwegians "Dreamliner upplevelse" = ont i knäna?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Åker den 17/8, ska bli intressant. :)

Norrlänning som irrade Söderut och hamnade i Den Kungliga Hufvudstaden Stockholm!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är nu tillbaka i Thailand. Rest med det inhyrda planet ToR.  Ger erkännande till norrmännen... Hade bokat mat, väskor och plats. Blev uppraderad till premium bägge riktningar.som kompensation.

På ditresan otroligt snorkig personal. tror Portuguiser. På hemresan ett helt annat bemötande... Samma folk, förmodligen uppläxade..

Såg nu på Arlanda att det i Taxfreeområdet såldes boarding food. vatten och mackor.  Bra tips för framtiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kompisens son åkte hem för ett par veckor och det var bedrövligt.

Flygtiderna och flygplan ändrades osv.

Han vill i alla fall inte åka med dem mer.

Hoppas de bättrar sig i framtiden för jag vill prova dreamlinern.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad
Kompisens son åkte hem för ett par veckor och det var bedrövligt.

Flygtiderna och flygplan ändrades osv.

Han vill i alla fall inte åka med dem mer.

Hoppas de bättrar sig i framtiden för jag vill prova dreamlinern.

Det har hänt mig, hos SAS, ThaiAirways, Finnair och en rad andra bolag. Inte har jag börjat bojkotta dem för det.

Ibland har jag inte kommit in på planet heller utan har fått stanna i Stockholm över natten, med 1 200 € i voucher i handen.

Synd tycker jag, verkligen. :nyam:

Link to comment
Dela på andra sajter

Är nu tillbaka i Thailand. Rest med det inhyrda planet ToR.  Ger erkännande till norrmännen... Hade bokat mat, väskor och plats. Blev uppraderad till premium bägge riktningar.som kompensation.

På ditresan otroligt snorkig personal. tror Portuguiser. På hemresan ett helt annat bemötande... Samma folk, förmodligen uppläxade..

Såg nu på Arlanda att det i Taxfreeområdet såldes boarding food. vatten och mackor.  Bra tips för framtiden.

Var planet fullt eller fanns det många platser kvar?

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Var planet fullt eller fanns det många platser kvar?

Planet var fullt, i bägge riktningar.Tror att de flyttade upp alla som bokat tilläggen. Men har ingen susning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittade på mina sen länge bokade resdagar 20 aug - 11 sept, och priset har sjunkit till endast 3110kr tor med Norwegian som grundpris.

1399kr enkel från Stockholm.

En tuff konkurrent blir det.

 

 

Leif 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag valde NBaggarna för att de har liten prisskillnad på resor FRÅN Thailand. De flesta bolag säljer billigt från Sverige men dyrt från Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

Det har hänt mig, hos SAS, ThaiAirways, Finnair och en rad andra bolag. Inte har jag börjat bojkotta dem för det. Ibland har jag inte kommit in på planet heller utan har fått stanna i Stockholm över natten, med 1 200 € i voucher i handen. Synd tycker jag, verkligen. :nyam:
1200e ? Icke men 1200sek som är är hälften i riktiga pengar.
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Själv så har jag just blivit blåst på den så kallade dreamliner upplevelsen hem som var en av anledningen till att jag valde norrbaggarna. Flyget ner var helt ok med snygga och mycket trevliga flygvärdinnor. En var dock lite snorkig när jag ville ha en bild på henne. Fick nej!! Den trevligaste var dock en tia. Hade en trevlig flight ner men det berodde nog på att det blev en nattklubb upplevelse när vi blev tre glada grabbar som hinkade öl längst bak på planet och bakom skynket :-)

Det som störde mig var att planet var utrustad med speldosor men att de inte var igång. Någon betalar förmodligen inte för det.

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

Då vi åkte tillbaka till BKk var det

 

Själv så har jag just blivit blåst på den så kallade dreamliner upplevelsen hem som var en av anledningen till att jag valde norrbaggarna. Flyget ner var helt ok med snygga och mycket trevliga flygvärdinnor. En var dock lite snorkig när jag ville ha en bild på henne. Fick nej!! Den trevligaste var dock en tia. Hade en trevlig flight ner men det berodde nog på att det blev en nattklubb upplevelse när vi blev tre glada grabbar som hinkade öl längst bak på planet och bakom skynket :-)

Det som störde mig var att planet var utrustad med speldosor men att de inte var igång. Någon betalar förmodligen inte för det.

Håller med åkte tillbaka  till BKK från Arlanda med det inhysta planet förra veckan . Riktiga sötnosar. Tror Portugal...

Passade på att  titta då hustrun sov..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag valde NBaggarna för att de har liten prisskillnad på resor FRÅN Thailand. De flesta bolag säljer billigt från Sverige men dyrt från Thailand

 

Och jag valde bort dem av precis motsatt anledning. Utresa nu i augusti och återresa framåt sommaren. 1900 sek ut och 4300 sek för returen.

Så det blev turkarna i stället för 5700 sek. En resa som f.ö. var nere i 4400 sek i förra veckan :(

Link to comment
Dela på andra sajter

skåneljungen

Tittade på mina sen länge bokade resdagar 20 aug - 11 sept, och priset har sjunkit till endast 3110kr tor med Norwegian som grundpris.

1399kr enkel från Stockholm.

En tuff konkurrent blir det.

Leif

Åker oxå hem 11 sep med norrbaggarna. Hur man nu kan vara så dum att boka flyg den 11 sept...looool

Skåneljungen

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker oxå hem 11 sep med norrbaggarna. Hur man nu kan vara så dum att boka flyg den 11 sept...looool

Skåneljungen

Detta blir tredje året i rad jag åker till eller ifrån Bkk den 11 september.

De två tidigare med Thai har man fått en hel rad att sova i och nästan en egen flygvärdinna som passar upp en.  :thumbsup:  :14:

Lite "firstclass" känsla.

Helt klart är den många som undviker denna dag.

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker oxå hem 11 sep med norrbaggarna. Hur man nu kan vara så dum att boka flyg den 11 sept...looool

Skåneljungen

 

Finns ju en chans att snälla talibaner flyger hela vägen till centrum helt gratis :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni som vet allt. Orkar inte leta. Kan man åka enkel från Bangkok till Stockholm med baggarna

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...