Jump to content
IGNORERAD

Svensk man häktad för mord i Thailand


gst

Recommended Posts

En svensk boende i Rayong "sarres dit" för något år sedan. En svensk som samarbetar med amerikanska DEA tjatade på vederbörande att bygga ett litet labb och tillverka lite saker. Efter lång tvekan gjordes detta, varefter Thailändsk polis i laga ordning stormade labbet. Är detta rätt eller fel?!  En kille som tidigare inte pysslar med framställning skall triggas till det av en rötta som lever gott på att sätta dit folk?

 

Herr Hans har sagt sitt

 

Normala människor drar sig snabbt bort från något som har med knark att göra i Thailand, straffen är om inte annat något avskräckande!

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 54
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Bananen

    5

  • hamnoi

    5

  • Nack Laeng

    4

  • Tallviking

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Återigen har den thailändska polisen lyckats. Erkännande efter några dagar. I Sverige hade han hunnit få ålderspension innan han hade erkänt...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Om jag inte minns helt galet så är denna svensk medlem på detta forum och hade gjort karriär med att sälja anabola och diverse skit tidigare!

Jo det stämmer bra att den snubben pysslat med anabola bland annat. Personen i fråga är kusin med en arbetskamrat till mig och det är ju guvetvis den versionen jag fått höra.

Det jag inte gillar är tillvägagångssättet, dvs att svensken som jobbar för DEA tjatat på vederbörande att starta ett lab och tillverka knark. Tveksamt tillvägagångssätt tycker jag. Däremot är jag förbannad på knarket och sån skit oavsett i vilket land. Det jag också är fundersam över är att enligt "hörsägen" kan man bli gripen om man så bara vistas i samma lokal som en knarkhandlare/knarkare. Vet ej sanningshalten i detta och jag vill heller inte pröva den. Har en polare som rökar ganja rätt mycket, "av medicinska skäl" säger han. Det kommer en Thaisnubbe på moppe då och då som levererar ganska öppet, t ex när vi sitter och dricker bärs vid vårt vanliga vattenhål. Åkt med honom i bilen då han har en fag i mungipan. Känner mig lite kymig men vill heller inte lägga mig i, det är ju så i Thailand att man skall helst sköta sitt.

 

Herr Hans har sagt sitt

Link to comment
Dela på andra sajter

Återigen har den thailändska polisen lyckats. Erkännande efter några dagar. I Sverige hade han hunnit få ålderspension innan han hade erkänt...

I Sverige hade han nog frikänts samt att han hade fått ett saftigt skadestånd för den tid han varit häktad samt att han blivit kränkt...

Link to comment
Dela på andra sajter

:ahh: moi? Nä det var bara en enkel fråga, tjöt orkar jag inte med...

Det kan "realist" döskallarna hålla på med, jag har semester :party:

Du ville antagligen ha svaret:  :14:  Blond, Blåögd och 180-185 cm lång eller 165-170 cm för tjejer.  :ahh:

 

gubben

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...