Jump to content
IGNORERAD

Svensk man häktad för mord i Thailand


gst

Recommended Posts

o så fyndig du e..  kiss o bajs skämt i nästa inlägg eller?

 

Svensk är man oavsett färg självklart....  

 


 

jag e inte det minsta rasistiskt lagd o har både afrikaner o mussar o annat som jag umgås med  ,)

 

gissar att den här losern va fett kriminell "hemma i Swe och är en del av del av de nysvenskar som skiter fullständigt i vad som är svenskt osv

och att han ger fullständigt fan i våra regler och kultur, alltså så har han i mina ögon diskvalifiserat sig själv som "Svensk,  aldrig vart Svensk o kommer aldrig att bli

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 54
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Bananen

    5

  • hamnoi

    5

  • Nack Laeng

    4

  • Nemo

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest BpaijingKatai

Varför kan inte folk vara stolta över sitt ursprung?

Varför är det så viktigt att folk ska vara svenskar fast det syns att man inte är det?

Jag som ställer frågan anser mej pga mitt ursprung inte vara svensk trots att min far är svensk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66
Jo ...Runk king.

 

Och om han är adopterad vid 1 års ålder till Sverige så är han fortfarande nordafrikan?

Ponera att "nordafrikanen" gjort det avgörande målet för Sverige i en Vm-final istället för o huggt en snubbe, är han då svensk eller nordafrikan?

 

Dina ögon får se vad dom vill men det du säger är att en som inte ser ut som en svensk( hur dom nu ser ut) så kan man inte vara svensk..korrektemundo?

Lugn o fin nu LP, jag har bott här över 40år,men innan det bodde jag i Finland i 4år. inte fan har jag blivit svensk bara för det. Många ggr har det hänt att man blivit lite osams med folk.Vad får man höra då tror du? Jo exakt,jävla finnjävel :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo ...Runk king.

 

1. Och om han är adopterad vid 1 års ålder till Sverige så är han fortfarande nordafrikan?

 

2. Ponera att "nordafrikanen" gjort det avgörande målet för Sverige i en Vm-final istället för o huggt en snubbe, är han då svensk eller nordafrikan?

 

3. Dina ögon får se vad dom vill men det du säger är att en som inte ser ut som en svensk( hur dom nu ser ut) så kan man inte vara svensk..korrektemundo?

1. Givetvis

 

2. Vad skulle det spela för roll, han är givetvis fortfarande nordafrikan.

 

3. Svensk medborgare kan vem som helst bli, men svensk blir man inte, antingen är man det, eller så är man inte det.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

1. Givetvis

 

2. Vad skulle det spela för roll, han är givetvis fortfarande nordafrikan.

 

3. Svensk medborgare kan vem som helst bli, men svensk blir man inte, antingen är man det, eller så är man inte det.

 

Hoppas vi aldrig träffas :) .

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

o så fyndig du e..  kiss o bajs skämt i nästa inlägg eller?

 

Svensk är man oavsett färg självklart....  

 

 

 

jag e inte det minsta rasistiskt lagd o har både afrikaner o mussar o annat som jag umgås med  ,)

 

gissar att den här losern va fett kriminell "hemma i Swe och är en del av del av de nysvenskar som skiter fullständigt i vad som är svenskt osv

och att han ger fullständigt fan i våra regler och kultur, alltså så har han i mina ögon diskvalifiserat sig själv som "Svensk,  aldrig vart Svensk o kommer aldrig att bli

 

Ojdå. en lättstött äldre herre med en fot i graven o den andra på ett bananskal :)

Trodde det var  "all about the coulors" som gällde för dig med ,men jag hade tydligen fel att du var bananens wingman.

Ang din "gissning" så kan jag nog hålla med.

 

Mission completed , ha en trevlig kväll//Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojdå. en lättstött äldre herre med en fot i graven o den andra på ett bananskal :)

Trodde det var  "all about the coulors" som gällde för dig med ,men jag hade tydligen fel att du var bananens wingman.

Ang din "gissning" så kan jag nog hålla med.

 

Mission completed , ha en trevlig kväll//Lp

får väl börja kalla mig หนุ่ม- Nohm King   (Unga King) istället eftersom Lung indikerar en aktningsvärd ålder   ;)

 

e ju för böveln inte ens 50 fyllda  :crazy:

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
får väl börja kalla mig หนุ่ม- Nohm King   (Unga King) istället eftersom Lung indikerar en aktningsvärd ålder   ;)

 

e ju för böveln inte ens 50 fyllda  :crazy:

Ja och snäll och trevlig är du också till skillnad mot naf

Link to comment
Dela på andra sajter

Pingislover
får väl börja kalla mig หนุ่ม- Nohm King   (Unga King) istället eftersom Lung indikerar en aktningsvärd ålder   ;)

 

e ju för böveln inte ens 50 fyllda  :crazy:

Jag trodde Nom king var tuttarnas kung :crazy: 

Link to comment
Dela på andra sajter

o så fyndig du e..  kiss o bajs skämt i nästa inlägg eller?

 

Svensk är man oavsett färg självklart....  

 

 

 

jag e inte det minsta rasistiskt lagd o har både afrikaner o mussar o annat som jag umgås med  ,)

 

gissar att den här losern va fett kriminell "hemma i Swe och är en del av del av de nysvenskar som skiter fullständigt i vad som är svenskt osv

och att han ger fullständigt fan i våra regler och kultur, alltså så har han i mina ögon diskvalifiserat sig själv som "Svensk,  aldrig vart Svensk o kommer aldrig att bli

Så en skötsam färgad människa är mer svensk än en icke skötsam färgad människa enligt dig? Delar du upp vita ariska svenska människor i mer eller mindre svenska också, utefter hur skötsamma de är?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
Så en skötsam färgad människa är mer svensk än en icke skötsam färgad människa enligt dig? Delar du upp vita ariska svenska människor i mer eller mindre svenska också, utefter hur skötsamma de är?

Klart att man delar upp ,vill fan inte ha några icke skötsamma vänner

Link to comment
Dela på andra sajter

Din Dum   Klart som fan han är från utomsverige men svensk medborgare hoppas han ruttnar i Thailand

 

Tack för den, jag skall framföra din önskan till min son som är född i Sverige.

 

Och att du kallar någon dum är lite fel .

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Så en skötsam färgad människa är mer svensk än en icke skötsam färgad människa enligt dig? Delar du upp vita ariska svenska människor i mer eller mindre svenska också, utefter hur skötsamma de är?

 

Vänner? Vi diskuterade svenskhet.. Men det låter ju klokt att du undviker icke skötsamma människor..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag trodde Nom king var tuttarnas kung :crazy:
Nej, jag tror att det var Tuttankamon.:-D
Link to comment
Dela på andra sajter

Min flickvän ser sig inte som svensk, trots att hon har svenskt medborgarskap.

Tror inte hon blir sur om någon tar henne för thai..

Men men, vi är alla olika..

Rock on!

Ändrades av Sangwal

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

får väl börja kalla mig หนุ่ม- Nohm King   (Unga King) istället eftersom Lung indikerar en aktningsvärd ålder   ;)

 

e ju för böveln inte ens 50 fyllda  :crazy:

 

Antar att du menar nong.  Lung kan liknas vid farbror,morbror. Pi för någon som är äldre än dig men kanske inte släkt.

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

Min flickvän ser sig inte som svensk, trots att hon har svenskt medborgarskap.

Tror inte hon blir sur om någon tar henne för thai..

Men men, vi är alla olika..

Rock on!

Precis, skulle tro att det är mest svenskar som retar sig på detta fenomen, i själva verket är det nog så att invandrare med svenskt medborgarskap antagligen ser sig själva för precis för vad dom är, tex en kines, somalie, irakier, thailändare, holländare eller vad för ursprung man nu må ha, anser sig själva vara av den nationalitet som dom kommer ifrån.

 

Att det skulle vara något speciellt eller bättre att vara svensk, och att vi är bättre än andra, det är nog bara svenskar som inbillar sig det, vi/ni vill ju ofta klappa sig för bröstet och bedyra hur bra vi/sverige är, en falsk bild som vi har fått förklarad sen barnsben genom tiderna av våran massmediamaskin.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis, skulle tro att det är mest svenskar som retar sig på detta fenomen, i själva verket är det nog så att invandrare med svenskt medborgarskap antagligen ser sig själva för precis för vad dom är, tex en kines, somalie, irakier, thailändare, holländare eller vad för ursprung man nu må ha, anser sig själva vara av den nationalitet som dom kommer ifrån.

 

Att det skulle vara något speciellt eller bättre att vara svensk, och att vi är bättre än andra, det är nog bara svenskar som inbillar sig det, vi/ni vill ju ofta klappa sig för bröstet och bedyra hur bra vi/sverige är, en falsk bild som vi har fått förklarad sen barnsben genom tiderna av våran massmediamaskin.

Aftonbladet kan inte sälja så många tidningar om dom skriver att det var t.ex en Iranier häktad för mord i Thailand på sin startsida..

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

En svensk boende i Rayong "sarres dit" för något år sedan. En svensk som samarbetar med amerikanska DEA tjatade på vederbörande att bygga ett litet labb och tillverka lite saker. Efter lång tvekan gjordes detta, varefter Thailändsk polis i laga ordning stormade labbet. Är detta rätt eller fel?!  En kille som tidigare inte pysslar med framställning skall triggas till det av en rötta som lever gott på att sätta dit folk?

 

Herr Hans har sagt sitt

Link to comment
Dela på andra sajter

En svensk boende i Rayong "sarres dit" för något år sedan. En svensk som samarbetar med amerikanska DEA tjatade på vederbörande att bygga ett litet labb och tillverka lite saker. Efter lång tvekan gjordes detta, varefter Thailändsk polis i laga ordning stormade labbet. Är detta rätt eller fel?!  En kille som tidigare inte pysslar med framställning skall triggas till det av en rötta som lever gott på att sätta dit folk?

 

Herr Hans har sagt sitt

 

Svensken i Rayong måste ju sakna några/de flesta skruvar i skallen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
En svensk boende i Rayong "sarres dit" för något år sedan. En svensk som samarbetar med amerikanska DEA tjatade på vederbörande att bygga ett litet labb och tillverka lite saker. Efter lång tvekan gjordes detta, varefter Thailändsk polis i laga ordning stormade labbet. Är detta rätt eller fel?!  En kille som tidigare inte pysslar med framställning skall triggas till det av en rötta som lever gott på att sätta dit folk?

 

Herr Hans har sagt sitt

 

Om jag inte minns helt galet så är denna svensk medlem på detta forum och hade gjort karriär med att sälja anabola och diverse skit tidigare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...