Jump to content
IGNORERAD

Hur fan får man till thaispråk på en Samsung S4


FANTASY

Recommended Posts

Tja! Är det någon som vet hur man får thaispråk på en samsung s4 helst en bra beskrivning eller länk, jag är nämligen totalt oduglig på sånt här helvete.

 

 

MVH FANTASY

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • FANTASY

    12

  • Surin P3

    8

  • Herr Chang

    4

  • Broskan

    4

Mest aktiva i denna tråd

Guest Oregistrerad knasen

Om det inte skiljer sig allt för mkt från S3:an så borde det vara Inställningar - Språk och inmatning - Språk.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för den Swift men jag får inte till det finns ju en miljon språk men inte thai.

 

FANTASY

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan jag får inte fram ett skit, nu går man på spriten snart

 

FANTASY

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Fan jag får inte fram ett skit, nu går man på spriten snart

 

FANTASY

 

Vad är det du inte får fram, menyerna eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag får fram ryska o fan vet vad men inte thai o jag vet inte hur man laddar ner det eller var.

 

FANTASY

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Jag får fram ryska o fan vet vad men inte thai o jag vet inte hur man laddar ner det eller var.

 

FANTASY

 

Vill du att allt i telefonen ska vara thai eller vill du bara ha thailändsk tangentbord?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för den Swift men jag får inte till det finns ju en miljon språk men inte thai.

 

FANTASY

Kolla noga thai finns i s4

Link to comment
Dela på andra sajter

Har kollat finns ej men frun har en polare hon har thai i telefonen våran köpt i Sverige för en vecka sen den andra köpt i tyskland för 2 månader sen,

hur fan kan det va skillnad på telefonerna ?

 

FANTASY

Link to comment
Dela på andra sajter

Allt ska vara på thai.

 

FANTASY

Frugan har samma problem med sin Note 2 4G, men det finns en app som funkar hjälpligt enligt henne,

Prova ”Set Locale and Language” appen. Startar du om telfonen så måste appen aktiveras igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har kollat finns ej men frun har en polare hon har thai i telefonen våran köpt i Sverige för en vecka sen den andra köpt i tyskland för 2 månader sen, hur fan kan det va skillnad på telefonerna ?   FANTASY
Ladda ner appen 'morelocale eller language switcher.. O till ett tips,, gå in där du köpte s4 o kolla i deras demoex,, där finns thai med för dom demoexen är direkt från samsung den du köper är anpassad för svensk marknad o thai finns inte med. . Hävdade att dom kört med falsk marknadsföring genom att visa en mobil som har andra saker i än den jag köper. Fick tillbaka hälften av pengarna..

# 27 RIP

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja Nu vet jag varför det inte funkar, har pratat med samsung och den telefon dom gör för Skandinavien går helt enkelt inte att ställa om till thai,

fy fan vilken skitlur.  Tack för tipsen ändå.

 

Fan nu måste changen skratta ihjäl sig.

 

MVH FANTASY

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja Nu vet jag varför det inte funkar, har pratat med samsung och den telefon dom gör för Skandinavien går helt enkelt inte att ställa om till thai,

fy fan vilken skitlur.  Tack för tipsen ändå.

 

Fan nu måste changen skratta ihjäl sig.

 

MVH FANTASY

 

Jajamen ;)

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick ytterligare ett svar från samsung att jag måste gå till någon verkstad som kan montera in en asiatisk mjukvara i skittelefonen och efter det gäller inga garantier

fy fan tur man kör med Nokia själv

 

FANTASY

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får låna min iPhone, när du kommer hit Fantasy.

 

Fast jag råkade tappa kvalitetsluren i golvet för några dagar sen och gissa vad som hände...?!

 

Så. Nu får vissa andra nåt att skratta åt. :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Dumheter - tanka hem Androidappen Locale Select så kan du få alla menyer på azerbajdzjanska om du vill.

Dessutom GRATIS till stort förtret för en viss herr blask av öltyp.

 

Jag köpte min S3 i Thailand så jag har aldrig haft anledning att leta efter ett Thailändsk keyboard för Android

men väl ett svenskt - och det har funkat perfekt - med tanke på vad det kostade: ca 0 spänn.

Motsvarar ungefär värdet på en Chang Beer.

 

Jag googlade på "android thai keyboard download" och fick 722000 träffar så fan ta mig om inte du kan hitta ett sånt.

Frugan har iaf ett på sin svensksålda S2.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du får låna min iPhone, när du kommer hit Fantasy.

Fast jag råkade tappa kvalitetsluren i golvet för några dagar sen och gissa vad som hände...?!

Så. Nu får vissa andra nåt att skratta åt. :D

Inget.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja Nu vet jag varför det inte funkar, har pratat med samsung och den telefon dom gör för Skandinavien går helt enkelt inte att ställa om till thai,

fy fan vilken skitlur.  Tack för tipsen ändå.

 

Fan nu måste changen skratta ihjäl sig.

 

MVH FANTASY

 

Lustigt att tjejen utan att ha tankat hem någon app kan ha thai på telefonen.

 

Glömde säga att den är köpt i Sverige!

Ändrades av Kilo
Link to comment
Dela på andra sajter

Lustigt att tjejen utan att ha tankat hem någon app kan ha thai på telefonen.

 

Glömde säga att den är köpt i Sverige!

 

När jag köpte min S3 i Thailand testade jag demomodellen de hade framme och den gick att ställa om till Svenska.

Den nya i lådan däremot, gick inte utan hjälp av en app, så det tillverkas nog både och.

 

Men vad spelar det för roll?

Inte ens efter kraftiga uppdateringar har jag behövd ställa in nånting.

Både app och telefon går som tåget, på räls.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618
Du får låna min iPhone, när du kommer hit Fantasy.

 

Fast jag råkade tappa kvalitetsluren i golvet för några dagar sen och gissa vad som hände...?!

 

Så. Nu får vissa andra nåt att skratta åt. :D

Både frugan och dottern har 7 års olycka framför sig :crazy:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...