Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 10, 2013 Dela Inlagd Juni 10, 2013 Med början 1:a augusti http://www.flygtorget.se/Aktuellt/Artikel/?Id=9897 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 10, 2013 Dela Inlagd Juni 10, 2013 Äntligen! Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd Juni 10, 2013 Dela Inlagd Juni 10, 2013 Skulle aldrig våga sätta mig på dem planen,vette fan vad piloten får för sig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Juni 10, 2013 Dela Inlagd Juni 10, 2013 Skulle aldrig våga sätta mig på dem planen,vette fan vad piloten får för sig..Åker du hellre minibuss i Thailand BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd Juni 10, 2013 Dela Inlagd Juni 10, 2013 Åker du hellre minibuss i Thailand Japp!! Har en privat chaufför som kör väldigt bra,nästan lika bra som mig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 10, 2013 Dela Inlagd Juni 10, 2013 Åker du hellre minibuss i Thailand Är man inte nöjd med minibussen och dess chaufför, kan man ju alltid be den att stanna....lite knepigare med ett flygplan 10000 meter upp, kanske? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juni 10, 2013 Dela Inlagd Juni 10, 2013 Skulle aldrig våga sätta mig på dem planen,vette fan vad piloten får för sig.. Detta är en kraftig uppgradering av Arlanda flyget. Dom flyger nu med gamla A330-200 plan B787 är bättre än A340-300 som SAS har. Men Sämre än B777-300ER som Thai sätter in. B787 är helt klart ett bra medelstort plan. Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Juni 10, 2013 Dela Inlagd Juni 10, 2013 Ser fram emot att flyga 787 från Gardermoen i höst. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 10, 2013 Dela Inlagd Juni 10, 2013 Detta är en kraftig uppgradering av Arlanda flyget. Dom flyger nu med gamla A330-200 plan B787 är bättre än A340-300 som SAS har. Men Sämre än B777-300ER som Thai sätter in. B787 är helt klart ett bra medelstort plan. Hälsar pigge01 På vilket sätt är 787 sämre än 777 för resenären menar du? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 10, 2013 Dela Inlagd Juni 10, 2013 På vilket sätt är 787 sämre än 777 för resenären menar du? För Thai inte flyger 787 förstår du väl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juni 10, 2013 Dela Inlagd Juni 10, 2013 Skulle aldrig våga sätta mig på dem planen,vette fan vad piloten får för sig.. Varför oroar du dig för vad piloten får får sig? Bara för att flygbolaget är baserat i mellanöstern betyder det inte att det sitter araber bakom spakarna, britter, polacker, svenskar tyskar och annat löst folk flyger åt Qatar. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 10, 2013 Dela Inlagd Juni 10, 2013 Varför oroar du dig för vad piloten får får sig?Bara för att flygbolaget är baserat i mellanöstern betyder det inte att det sitter araber bakom spakarna, britter, polacker, svenskar tyskar och annat löst folk flyger åt Qatar. Känns tryggt i fall man skulle ta en resa till Qatar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nikkala Inlagd Juni 10, 2013 Dela Inlagd Juni 10, 2013 jag åker den 14 var kan man se vilket plan det blir? vet att det går på något sätt. huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Juni 10, 2013 Dela Inlagd Juni 10, 2013 Qatar tycker jag är ett mycket bra flygbolag men den nya dreamliner den får bekänna färg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 10, 2013 Dela Inlagd Juni 10, 2013 jag åker den 14 var kan man se vilket plan det blir? vet att det går på något sätt. Bara att göra en "bokning" på någon resesida, sen trycka på flygdetalier så bör du kunna se vilket typ av plan som du flyger med. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juni 11, 2013 Dela Inlagd Juni 11, 2013 På vilket sätt är 787 sämre än 777 för resenären menar du? Det är ett mindre plan. Sämre kapacitet. B787-8 max 391pass, längd 56,7m, vingspann 60m B777-300 max 550pass länd 73,9m vingspann 64,8m Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 11, 2013 Dela Inlagd Juni 11, 2013 Det är ett mindre plan. Sämre kapacitet. B787-8 max 391pass, längd 56,7m, vingspann 60m B777-300 max 550pass länd 73,9m vingspann 64,8m Hälsar pigge01 Bara för att det är större betyder inte nödvändigtvis att det är bättre. En fördel med fler platser är att det kan bli fler tomma platser. Antonov 225 hade nog inte varit ett trevligt plan att flyga med. Sent from my analog teleprinter using A4 paper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 11, 2013 Dela Inlagd Juni 11, 2013 (ändrad) Det är ett mindre plan. Sämre kapacitet. B787-8 max 391pass, längd 56,7m, vingspann 60m B777-300 max 550pass länd 73,9m vingspann 64,8m Hälsar pigge01 Och på vilket sätt påverkar det mig som passagerare? Skulle tro att Qatar sin vana trogen levererar bra service och jämfört med konkurrenter gott om plats för sina passagerare, oavsett flygplan! Ändrades Juni 11, 2013 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moipenyang Inlagd Juni 11, 2013 Dela Inlagd Juni 11, 2013 Varför oroar du dig för vad piloten får får sig? Bara för att flygbolaget är baserat i mellanöstern betyder det inte att det sitter araber bakom spakarna, britter, polacker, svenskar tyskar och annat löst folk flyger åt Qatar. Phew... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 11, 2013 Dela Inlagd Juni 11, 2013 "B787-8 max 391pass, längd 56,7m, vingspann 60m B777-300 max 550pass länd 73,9m vingspann 64,8m" Fördel 787 där 150 pax mindre som ska kliva på och hålla på med att lägga upp sitt handbagage 150 mindre som ska kliva av 150 mindre som står framför dig i passkontrollen mm, mm “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 11, 2013 Dela Inlagd Juni 11, 2013 "B787-8 max 391pass, längd 56,7m, vingspann 60m B777-300 max 550pass länd 73,9m vingspann 64,8m" Fördel 787 där 150 pax mindre som ska kliva på och hålla på med att lägga upp sitt handbagage 150 mindre som ska kliva av 150 mindre som står framför dig i passkontrollen mm, mm Ja, det där med boarding har jag tagit upp på forumet tidigare. Vilken cirkus det kan vara. Sent from my analog teleprinter using A4 paper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 11, 2013 Dela Inlagd Juni 11, 2013 Ja, det där med boarding har jag tagit upp på forumet tidigare. Vilken cirkus det kan vara. Edit: Speciellt jobbigt verkar det vara när folk med ovanligt lång lårbenshals ska försöka få plats trots att dom innehar en längd som inte är mer än medellängd Sent from my analog teleprinter using A4 paper Sent from my analog teleprinter using A4 paper Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Juni 11, 2013 Dela Inlagd Juni 11, 2013 Det var ju roligt, då får jag flyga med en 787 när jag flyger hem i augusti. Jag gick in o kollade min bokning på Qatars hemsida, och se på f.. Dom hade minsann ändrat flygplanstyp från A330 till B787. Då är ju bara frågan om man ska ändra plats från fönster till mittgång. Jag gillar inte att sitta inklämd med 2 pers utanför. mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 11, 2013 Dela Inlagd Juni 11, 2013 Boing 777-300 364 säten i Thai version 335 säten i Quatar version får jag det till med Seatguru... Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 11, 2013 Dela Inlagd Juni 11, 2013 Boing 777-300 364 säten i Thai version 335 säten i Quatar version får jag det till med Seatguru... Inte rätt version, den nya har 348 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu