Jump to content
IGNORERAD

Australiensare kastade sten på taxi i Pattaya


MPR Nyheter

Recommended Posts

broder tuk tuk

Så att vända sig emot det ständiga bartjafset, shortime, longtime, droga tjejer, utnyttja minderåriga och allt nu som skrivs..att vända sig mot det är alltså att mobba?

Men ok, jag kan förstå vad du menar, men jag håller inte med dig, för har man vräkt ut sig så mycket jävla dumt och förnedrande som vederbörande så kanske man borde tänka efter.

 

Jagar man en person och hackar på honom oavsett när man ser honom så definierar jag det som mobbing

 

Så brukar vissa barn agera mot sina mobbingoffer

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 183
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Soengsang

    39

  • broder tuk tuk

    25

  • ByggareBob

    23

  • Wanchai

    15

Mest aktiva i denna tråd

ByggareBob
Nja...ska man stundtals/alla sabotera de trådar man(läs den nämnde 7/11) deltar i med bartjafs och andra visdomsord, det hade inte tagit lång tid innan denna tråd också varit inne på barer, shortime, longtime etc. etc. så får man nog tåla det...speciellt då man aldrig varit där!

 

Men som sagt, jag är den första att be om ursäkt om det visar sig att det är fel!

...och du gör nu vad?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking
Jagar man en person och hackar på honom oavsett när man ser honom så definierar jag det som mobbing

 

Så brukar vissa barn agera mot sina mobbingoffer

 

BTT

 

Tanken har aldrig slagit dig att om du slutar tjata om sex och sexhandel i varenda inlägg du gör kanske du blir behandlad bättre ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Jagar man en person och hackar på honom oavsett när man ser honom så definierar jag det som mobbing

 

Så brukar vissa barn agera mot sina mobbingoffer

 

BTT

 

Att bla. beskriva hur man drogar tjejer definierar jag som något mycket värre, vad som mer beskrivits vill jag inte ens ta upp för att inte hälla mer bensin på elden.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

ByggareBob
Klart man behöver kommentera och ifrågasätta på ett forum!

 

Men man kan ju vara hövlig, och inte önska människor till syrabad...att utrycka sig så är tämligen otrevligt så i din klänning så skulle jag ligga lite lågt med förmaningar! 

Och med restriktion att det e efter dina villkor?

Link to comment
Dela på andra sajter

...och du gör nu vad?

 

Ifrågasätter!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

ByggareBob
Att bla. beskriva hur man drogar tjejer definierar jag som något mycket värre, vad som mer beskrivits vill jag inte ens ta upp för att inte hälla mer bensin på elden.

Nä men sluta då hälla 100 liter varje dag!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Tanken har aldrig slagit dig att om du slutar tjata om sex och sexhandel i varenda inlägg du gör kanske du blir behandlad bättre ?

 

Skrev ett inlägg för några minuter sedan om Thaksin och det handlade inte om sex och sexhandel

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

ByggareBob
Klart man behöver kommentera och ifrågasätta på ett forum!

 

Men man kan ju vara hövlig, och inte önska människor till syrabad...att utrycka sig så är tämligen otrevligt så i din klänning så skulle jag ligga lite lågt med förmaningar! 

???? e du ?????

Link to comment
Dela på andra sajter

Och med restriktion att det e efter dina villkor?

 

Nja, de flesta normalt funtade människor hyser nog agg mot den typ av sexistiska och förnedrande retorik vederbörande alltid brukar i sina trådar..

 

Skulle han sluta med det eviga tjatet om sexhandel och barer, så kanske bemötandet skulle vara annorlunda!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

???? e du ?????

 

Är du släkt med SLU eller?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så att vända sig emot det ständiga bartjafset, shortime, longtime, droga tjejer, utnyttja minderåriga och allt nu som skrivs..att vända sig mot det är alltså att mobba?

Men ok, jag kan förstå vad du menar, men jag håller inte med dig, för har man vräkt ut sig så mycket jävla dumt och förnedrande som vederbörande så kanske man borde tänka efter.

 

 

Med alla dumheter som skrivs om brodern riskerar mobben snart att framstå på ett liknande sätt med alla dumma kommentarer, från annars vettiga medlemmar.

Link to comment
Dela på andra sajter

ByggareBob
Nja, de flesta normalt funtade människor hyser nog agg mot den typ av sexistiska och förnedrande retorik vederbörande alltid brukar i sina trådar..

 

Skulle han sluta med det eviga tjatet om sexhandel och barer, så kanske bemötandet skulle vara annorlunda!

jamen häll en 100 liter till vet ja..

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, de flesta normalt funtade människor hyser nog agg mot den typ av sexistiska och förnedrande retorik vederbörande alltid brukar i sina trådar..

 

Skulle han sluta med det eviga tjatet om sexhandel och barer, så kanske bemötandet skulle vara annorlunda!

 

De flesta "normalt funtade" har inga problem med att ignorera inlägg som inte passar.

Du gör det omöjligt att ignorera dina genom att förpesta varenda tråd precis som jag gör nu mot min vilja.

Ta det privat, så slipper andra se och kommentera en infekterad diskussion mellan er två. .

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker BTT skall fortsätta skriva som han gör i varje tråd det är den sorts person han är.

Feminist

Link to comment
Dela på andra sajter

Tanken har aldrig slagit dig att om du slutar tjata om sex och sexhandel i varenda inlägg du gör kanske du blir behandlad bättre ?

 

 

Det ända BTT kommenterade om, summan 20 000 bath, räckte till för att dra igång drevet, inget om sex.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

De flesta "normalt funtade" har inga problem med att ignorera inlägg som inte passar.

Du gör det omöjligt att ignorera dina genom att förpesta varenda tråd precis som jag gör nu mot min vilja.

Ta det privat, så slipper andra se och kommentera en infekterad diskussion mellan er två. .

 

Tomurdocks enda mål är att provocera fram en avstängning av BTT.

 

Lycka till

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

De flesta "normalt funtade" har inga problem med att ignorera inlägg som inte passar.

Du gör det omöjligt att ignorera dina genom att förpesta varenda tråd precis som jag gör nu mot min vilja.

Ta det privat, så slipper andra se och kommentera en infekterad diskussion mellan er två. .

 

Hur tänker du nu?

 

Man ska alltså bar ignorera allt som inte passar?

Sen ska alla diskussioner, om man nu inte kan ignorera tas privat?

 

Har du några mer regler?  

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur tänker du nu?

 

Man ska alltså bar ignorera allt som inte passar?

Sen ska alla diskussioner, om man nu inte kan ignorera tas privat?

 

Har du några mer regler?  

 

Ja - men de skulle bryta mot andra regler :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

ByggareBob
Nja, de flesta normalt funtade människor hyser nog agg mot den typ av sexistiska och förnedrande retorik vederbörande alltid brukar i sina trådar..

 

Skulle han sluta med det eviga tjatet om sexhandel och barer, så kanske bemötandet skulle vara annorlunda!

Knalla upp i tråden och kolla.läs den för allas skull och din egen..det e DU och ingen annan!!!!

 

Sen kan du kolla andra trådar..dom e precis lika dana....det e Ni och Du!!!!!

 

Patetiska!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tomurdocks enda mål är att provocera fram en avstängning av BTT.

Lycka till

BTT

Nej faktiskt inte i detta, för du bjuder faktiskt på ett och annat leende.

Vad jag faktiskt hängde upp mig på var att hur kan du tycka att 20000bth är lite pengar för någon som dunkar en sten igenom en bilruta, tänk om någon skadats i bilen, det kunde gått riktigt illa!

För om du nu har varit i Thailand så vet du att de flesta bilrutor är kolsvarta, och våldsverkaren kunde omöjligt se vad som fanns bakom.

Tycker att han kom jävligt billigt undan!

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Knalla upp i tråden och kolla.läs den för allas skull och din egen..det e DU och ingen annan!!!!

 

Sen kan du kolla andra trådar..dom e precis lika dana....det e Ni och Du!!!!!

 

Patetiska!!!!

 

Känns som du har hakat upp dig, ta av dig klänningen nu och kom in i matchen!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Nej faktiskt inte i detta, för du bjuder faktiskt på ett och annat leende.

 

Vad jag faktiskt hängde upp mig på var att hur kan du tycka att 20000bth är lite pengar för någon som dunkar en sten igenom en bilruta, tänk om någon skadats i bilen, det kunde gått riktigt illa!

 

Tycker att han kom jävligt billigt undan!

 

Och du har aldrig tappat humöret i den thailändska trafiken??

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

ByggareBob

Nej faktiskt inte i detta, för du bjuder faktiskt på ett och annat leende.

Vad jag faktiskt hängde upp mig på var att hur kan du tycka att 20000bth är lite pengar för någon som dunkar en sten igenom en bilruta, tänk om någon skadats i bilen, det kunde gått riktigt illa!

För om du nu har varit i Thailand så vet du att de flesta bilrutor är kolsvarta, och våldsverkaren kunde omöjligt se vad som fanns bakom.

Tycker att han kom jävligt billigt undan!

DÅ vore ju den kommentaren ett RIKTIGT inlägg istället för den DU gjorde!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...