Jump to content
IGNORERAD

Barägare gripen i Pattaya - sålde minderåriga


MPR Nyheter

Recommended Posts

Du har missuppfattata livet min vän, man SKAFFAR inte partner om man har hjärta, det får ni multinationella multimiljonföretagsledare syssla med, vi mer normalt funtade skiter i om man torskar några tusen eller till o med några hundratusen, bara man får vara mänskligt lycklig några år i taget och slipper stå i ett självpåtaget rampljus och göra sig löjlig!

 

 

Host, host, normalt funtade som tror på den stora kärleken, hehe.

 

Gubbe 65 plus och thaitjej 30. Visst är det gott med den sanna kärleken.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 227
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • micke isaan

    30

  • broder tuk tuk

    22

  • Nemo

    13

  • Benjamas

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Sam sip sam

finns det kvar?

var väl kronofogden (svensk kille) som drev det för en 10-15 år sedan.

Jo då ,men flyttat lite närmare sai Song
Link to comment
Dela på andra sajter

micke isaan
Och dom säger?

Att dom har inga barn hemma,och dom är för lata för att ligga på risfälten eller fabrik när man kan festa och tjäna stora pengar.

Link to comment
Dela på andra sajter

micke isaan
Host, host, normalt funtade som tror på den stora kärleken, hehe.

 

Gubbe 65 plus och thaitjej 30. Visst är det gott med den sanna kärleken.

Prutten gå inte in på det,det är som att slå huvet i väggen bara,låt dom nu tro att det är kärlek.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att dom har inga barn hemma,och dom är för lata för att ligga på risfälten eller fabrik när man kan festa och tjäna stora pengar.

Finns självklart alla sorter men har du frågat vad dem tjänar på risfältet eller i fabriken?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Att dom har inga barn hemma,och dom är för lata för att ligga på risfälten eller fabrik när man kan festa och tjäna stora pengar.

Voine voine, en ny bartjejexpert har sett dagens ljus :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

micke isaan
Finns självklart alla sorter men har du frågat vad dem tjänar på risfältet eller i fabriken?

Beror ju på om dom bara jobbar eller äger marken. Nej nu ska jag dra till jobb. Adjö

Link to comment
Dela på andra sajter

micke isaan
Voine voine, en ny bartjejexpert har sett dagens ljus :14:

Just det läs och lär.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att dom har inga barn hemma,och dom är för lata för att ligga på risfälten eller fabrik när man kan festa och tjäna stora pengar.

 

Nämen Nesse lelle, du låter precis så bitter som en man som blev kär och erbjöd en bartjej en väg ut, men hon valde att stanna i baren.

Varför det blev så kan man ju spekulera i men om man får gissa så berodde det nog på personlighet eller en avsaknad av en normal sådan.

 

Lycka till nästa gång nesse och ge inte upp, det finns en för dig med :give_rose:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Nämen Nesse lelle, du låter precis så bitter som en man som blev kär och erbjöd en bartjej en väg ut, men hon valde att stanna i baren.

Varför det blev så kan man ju spekulera i men om man får gissa så berodde det nog på personlighet eller en avsaknad av en normal sådan.

 

Lycka till nästa gång nesse och ge inte upp, det finns en för dig med :give_rose:

Han har inte läst vad dom gamla rävarna gör,stoppa sedel i röven och sömnmedel i munnen och man kan inte misslyckas :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kompis hahaha.

 

Synd att du tydligen aldrig har fått upplevt det din stackare.

.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Finns självklart alla sorter men har du frågat vad dem tjänar på risfältet eller i fabriken?

 

Nu är det ju så med att oftast har nya bartjejer en äldre syster eller en annan släkting som jobbar i baren och detta bidrager givetvis till att inskolningen till barlivet blir lättare.

 

Det är få tjejer som åker alldeles ensamma till ex Pattaya.

 

Givetvis har di nya tjejerna hört historier om hur mycket stålar the lucky ones kan tjäna bland farangerna.

 

Sen ska man oxå komma ihåg att en fattig outbildad tjej från Isan knappast ens kan få ett dåligt betalt städjobb.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka tvåveckors singelmän på semester i Thailand umgås i dom kretsarna där 50,000 bahts damerna figurerar??

 

 

 

BTT

Jag träffade en 50000tbh dam på min tvåveckors semester i KhonKean.

Vi träffades varje kväll den vecka som jag hade kvar men väl hemkommen så var jag för lat att odla vänskapen vidare.

( hennes kompis tjänade 75000 tbh per månad och körde omkring i en ny stadsjeep.)

Inte nog med att dom tjänade bra, dom var snygga också.

"Min vän" bor numer i Chang Mai.

born41

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Jag träffade en 50000tbh dam på min tvåveckors semester i KhonKean.

Vi träffades varje kväll den vecka som jag hade kvar men väl hemkommen så var jag för lat att odla vänskapen vidare.

( hennes kompis tjänade 75000 tbh per månad och körde omkring i en ny stadsjeep.)

Inte nog med att dom tjänade bra, dom var snygga också.

"Min vän" bor numer i Chang Mai.

born41

 

Var träffade du henne?

 

Kan man få ett tips

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag träffade en 50000tbh dam på min tvåveckors semester i KhonKean.

Vi träffades varje kväll den vecka som jag hade kvar men väl hemkommen så var jag för lat att odla vänskapen vidare.

( hennes kompis tjänade 75000 tbh per månad och körde omkring i en ny stadsjeep.)

Inte nog med att dom tjänade bra, dom var snygga också.

"Min vän" bor numer i Chang Mai.

born41

Min pappa frågade alltid när det var för bra,och vad är det för fel på henne? :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Var träffade du henne?

 

Kan man få ett tips

 

BTT

Jag gick till turistinformationskontoret för att hämta en karta över staden och då satt det en glag 35-åring som frågade om jag reser ensam.

jag sa att mina vänner redan gift sig med thailändskor och då föreslog hon att jag skulle träffa en vän till henne som varit ensam i 20 år efter att hon sparkat ut sin gubbe.

Sagt o gjort vi träffades nästa dag på kvinnans lunchrast ochjag bjöd dom 3 damerna på mat.och på den vägen är det.

Med på träffen var en dam som arbetade som informationsansvarig på ett stort företag och hon "grillade" mig och allt utföll tydligen till belåtenhet så resten av veckan blev riktigt angenäm.

born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Min pappa frågade alltid när det var för bra,och vad är det för fel på henne? :thumbsup:

Det var inget fel på henne men jag vill bo nära havet i Thailand och hennes höga befattning samt status i släkten gör att hon skulle fortsätta arbeta i Khonkean.

Varför hon bytte till en annan befattning innom samma företag vet jag inte.

born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var inget fel på henne men jag vill bo nära havet i Thailand och hennes höga befattning samt status i släkten gör att hon skulle fortsätta arbeta i Khonkean.

Varför hon bytte till en annan befattning innom samma företag vet jag inte.

born41

Det som är kruxet när man träffar på en Thaitjej med pengar, dom kan inte flytta.

Min nya följer mig dit jag (vi) vill :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Soi Post office, Pattaya klang?

Soi Post office går mellan Beatchroad och Seckend Road, relativt nära Walking streat

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok
Kompis hahaha.
Jag kan förstå att det kan kännas ovanligt för dig. Av de flesta inlägg du gjort i denna tråd drar jag slutsatsen att du saknar social kompetens. Det är en av grundstenarna för att fatta vad som händer runt dig. Det verkar som du mest vandrar runt i din egna förträfflighet. Ingen vidare utveckling. Människan har lämnat neandertalarstadiet men du verkar ha blivit kvar där.

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var inget fel på henne men jag vill bo nära havet i Thailand och hennes höga befattning samt status i släkten gör att hon skulle fortsätta arbeta i Khonkean.

Varför hon bytte till en annan befattning innom samma företag vet jag inte.

born41

Och kärleken??

Link to comment
Dela på andra sajter

Och kärleken??

Det var inte kärlek vid första ögonkastet.

Vi kom varandra känslomässigt nära men den "rätta värmen" infann sig inte, hade kanske kommit om vi haft längre tid tillsammans.

 

born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...