Jump to content
IGNORERAD

Barägare gripen i Pattaya - sålde minderåriga


MPR Nyheter

Recommended Posts

MPR Nyheter

Poliser från CWPC(Kvinnor, Barn, Familj och Anti-trafficking) i Pattaya har arresterat ägarinnan av en go-go-bar som hade två minderåriga anställda.

Koson Puawet från CWPC beordrade poliser att undersöka en go-go-bar som misstänktes sälja minderåriga som prostituerade till utlänningar. Baren ligger på Soi "Post Office" i Pattaya Klang. Man skickade in en polis i civilkläder som omedelbart sade till ägarinnan att han ville ha en minderårig tjej, vilket hon tillhandahöll. Så fort transaktionen var genomförd så greps ägarinnan av poliser som väntat utanför. Man upptäckte också att ytterligare en minderårig flicka jobbade i baren.

Den 48-åriga kvinnan ska ha erkänt att hon sålde minderåriga flickor till utlänningar.

Källa: http://www.pattayadailynews.com/en/2013/06/09/go-go-bar-owner-arrested-after-employing-under-age-girls/

0eb3e26fb57ca859ccffc12a5fb4145a.jpg

Läs artikeln på huvudsidan

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 227
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • micke isaan

    30

  • broder tuk tuk

    22

  • Nemo

    13

  • Benjamas

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Inget nytt under solen. Som alla vet så är ju Pattaya ett riktigt sex-träsk för turister som enkelt vill kunna uppfylla sina begär. Och finns det efterfrågan, så nog ser Thailändarna till att behovet tillfredsställs.

Link to comment
Dela på andra sajter

micke isaan

Finns nog några gubbar här inne som känner sig lite skyldiga nu :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget nytt under solen. Som alla vet så är ju Pattaya ett riktigt sex-träsk för turister som enkelt vill kunna uppfylla sina begär. Och finns det efterfrågan, så nog ser Thailändarna till att behovet tillfredsställs.

Visst är det tragiskt att det förekommer, tråkigt att alla dessa isaan tjejer ska behöva åka till Pattaya och sälja sex.

 

Men det leder ju många gånger till ett förhållande med en rik gubbe som flyttar med ut på landet, det är väl kanske där skon klämmer.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns nog några gubbar här inne som känner sig lite skyldiga nu :)

och finns det något under håret så skämms dom nog lite också

Destruktör,fjant,fegis och nu även looser.

Link to comment
Dela på andra sajter

Visst är det tragiskt att det förekommer, tråkigt att alla dessa isaan tjejer ska behöva åka till Pattaya och sälja sex.

 

Men det leder ju många gånger till ett förhållande med en rik gubbe som flyttar med ut på landet, det är väl kanske där skon klämmer.

 

Du menar väl inte att en Thai gifter sig för pengarnas skull?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du menar väl inte att en Thai gifter sig för pengarnas skull?

Det har säkert hänt...

 

Både i Thailand och resten av världen, men givetvis gäller det inte alla.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

micke isaan
Du menar väl inte att en Thai gifter sig för pengarnas skull?

Säg nu inte så,det finns faktiskt gubbar här som tror att deras fruar älskar dom.

Link to comment
Dela på andra sajter

Säg nu inte så,det finns faktiskt gubbar här som tror att deras fruar älskar dom.

 

Ja, tron kan ju förflytta berg.   :D

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok
Säg nu inte så,det finns faktiskt gubbar här som tror att deras fruar älskar dom.

Jag beklagar att du drabbats av att någon tjej lurat av dig pengarna.

Bättre lycka nästa gång. Gör som jag, skaffa en tjej som har mycket mer pengar än du själv så kan det i alla fall inte vara av den anledningen hon gifter sig med dig. :-)

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

micke isaan
Jag beklagar att du drabbats av att någon tjej lurat av dig pengarna.

Bättre lycka nästa gång. Gör som jag, skaffa en tjej som har mycket mer pengar än du själv så kan det i alla fall inte vara av den anledningen hon gifter sig med dig. :-)

Ser dig som ett undantag :)

Link to comment
Dela på andra sajter

micke isaan
Jag beklagar att du drabbats av att någon tjej lurat av dig pengarna.

Bättre lycka nästa gång. Gör som jag, skaffa en tjej som har mycket mer pengar än du själv så kan det i alla fall inte vara av den anledningen hon gifter sig med dig. :-)

Ja va fan hette den baren,dit vill jag med gå :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Fruktansvärt att förstöra unga människor, kanske för livet för att tjäna några thb. Som tur är så hinner verkligheten ifatt dom.

Jag önskar dom all "Bad Karma" dom kan få.

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok
Ja va fan hette den baren,dit vill jag med gå :)

Jag förstår att baren är den enda plats du kan få kontakt med det motsatta könet. Vi är dock inte alla som gör som du. Lycka till i baren!

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja va fan hette den baren,dit vill jag med gå :)

En del av medlemmarna på MPR måste vara "barskadade" 

Man kan faktiskt träffa kvinnor utanför barsvängen, try it guy´s :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Moipenyang
Säg nu inte så,det finns faktiskt gubbar här som tror att deras fruar älskar dom.

Frugan tjänar så bra att det kan inte vara pengar,kanske hon stannar med mig av medlidande..:)

Och ett gosse barn gav hon mig för skojs skull säkert.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Jag beklagar att du drabbats av att någon tjej lurat av dig pengarna.

Bättre lycka nästa gång. Gör som jag, skaffa en tjej som har mycket mer pengar än du själv så kan det i alla fall inte vara av den anledningen hon gifter sig med dig. :-)

 

Hur många farangubbar tror du lyckas ragga upp en thailändska med mer pengar än vad dom själva har?

 

Det är väl ungefär lika sannolikt som att vinna högsta vinsten på Keno

 

Men grattis

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Moipenyang
Hur många farangubbar tror du lyckas ragga upp en thailändska med mer pengar än vad dom själva har?

 

Det är väl ungefär lika sannolikt som att vinna högsta vinsten på Keno

 

Men grattis

 

BTT

Det finns nog några. En god vän till mig är ihop med en tjej vars familj är riktigt täta i Bangkok.

Håller på med containerfrakt i stor skala. Han behöver inte betala för nått vid besök hos dem..:)

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok
Hur många farangubbar tror du lyckas ragga upp en thailändska med mer pengar än vad dom själva har?

 

Det är väl ungefär lika sannolikt som att vinna högsta vinsten på Keno

 

Men grattis

 

BTT

Tjaaa om man huvudsakligen spenderar sin tid på barerna i Pattaya så kanske det blir lite svårt. Om man vidgar sina vyer så finns det mängder av Thailändskor som INTE arbetar i barerna (detta kan ev. komma som en chock för vissa här :-) ) . Många av dessa Thailändskor har arbetat hårt för att skaffa sig ett drägligt leverne.

Hoppas jag inte chockade för många nu :-)

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror det är mycket vanligare än man tror skulle gissa på att över 90 procent av alla relationer med Thai har tjejen mera pengar än gubben. Han sitter på skulderna och hon på några små tillgångar. 

Feminist

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur många farangubbar tror du lyckas ragga upp en thailändska med mer pengar än vad dom själva har?

 

Det är väl ungefär lika sannolikt som att vinna högsta vinsten på Keno

 

Men grattis

 

BTT

 

Jag känner personligen en hand full.

Faranggubben 60+ och thaidamen 40+.

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

En tjej som börjar i baren vid 16 årsålder har nog fått ihop en slant.

Feminist

Link to comment
Dela på andra sajter

Moipenyang
Tror det är mycket vanligare än man tror skulle gissa på att över 90 procent av alla relationer med Thai har tjejen mera pengar än gubben. Han sitter på skulderna och hon på några små tillgångar. 

Svårt att tro på att över 90% av damerna sitter på röven bara för att de fått ett hus och en moppe..:)

Några fall har jag sett men de flesta gör faktiskt nytta och är produktiva i byn som har fått chansen

med div, butiker bla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...