Jump to content
IGNORERAD

Barägare gripen i Pattaya - sålde minderåriga


MPR Nyheter

Recommended Posts

Fruktansvärt att förstöra unga människor, kanske för livet för att tjäna några thb. Som tur är så hinner verkligheten ifatt dom.

Jag önskar dom all "Bad Karma" dom kan få.

Bad Karma får man väl bara vid bastubad.  :_russian:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 227
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • micke isaan

    30

  • broder tuk tuk

    22

  • Nemo

    13

  • Benjamas

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jag är handsome och bara 48 så den biten är inga problem.

 

Och jag bosätter mig gärna i Bangkok för kärlekens skull.

 

Fast jag är inte intresserad av en skata

 

BTT

Gentleman skrev jag...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Säg nu inte så,det finns faktiskt gubbar här som tror att deras fruar älskar dom.

 

Du har ingen fru/sambo från Thailand?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Har ju sett ett antal intervjuver med Thaksin nu och för mig framstår han absolut inte som den skitstövel som många på forumet målar upp honom som.

 

Tvärtom han verkar vara en ödmjuk och mycket vänlig man.

 

Jag hade oxå blivit förbannad om någon stulit ett antal miljarder från mig.

 

BTT

 

Vem har stulit miljarder från vem menar du?

Link to comment
Dela på andra sajter

 Det går väl att ha en konversation över en öl med en bartjej också i baren

 

Det brukar oftast bli en ganska kortvarig konversation, typ att svara på frågor såsom: Where do you come from, how long have you been in Thailand, do you have a girlfriend/wife?  :D

Link to comment
Dela på andra sajter

Det brukar oftast bli en ganska kortvarig konversation, typ att svara på frågor såsom: Where do you come from, how long have you been in Thailand, do you have a girlfriend/wife?  :D

 

Ja, har man ingenting själv att komma med, så blir det förmodligen ett ganska torftigt och kort snack. :54:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, har man ingenting själv att komma med, så blir det förmodligen ett ganska torftigt och kort snack. :54:

Nja, man kan ju dra några BTT storys så får vi se hur länge du har sällskap i baren.nudelsoppa....7/11....sömntabletter...tror du blir rätt ensam även om du behärskar de i baren vaniga glosorna, det enda du ehentligen behöver fråga, Thaorai?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Va skall man snacka om jag brukar säga älska mig till stålarna är slut

Ändrades av burrabus
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Det brukar oftast bli en ganska kortvarig konversation, typ att svara på frågor såsom: Where do you come from, how long have you been in Thailand, do you have a girlfriend/wife?  :D

 

Nja, jag är ju sådan som gillar att gå runt dagtid i barerna och bara sitta och prata med brudarna. Återkommer man till samma bar flera gånger utan att visa intresse av att lösa ut tjejerna utan bara bjuder på en drink och pratar lite och är trevlig och skojar lite så ska du se att konversationen blir lite annorlunda. Men det förutsätter väl också att man inte dömer ut och ser ner på tjejerna som "horor" som vissa här gör.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, har man ingenting själv att komma med, så blir det förmodligen ett ganska torftigt och kort snack. :54:

 

Jo det är ju klart att man skulle kunna förlänga konversationen en aning med frågor typ, är du bra på att städa, laga mat, ta hand om ett hushåll och liknande. Vad brukar du diskutera med prostituerade om? Jag är idel öra.  :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Va skall man snacka om jag brukar säga älska mig till stålarna är slut

 

De här brudarna är mer nyfikna och kunskapstörstiga än vad du tror.

 

Det finns inget lättare sätt att bli en intressant farang i baren, än att avvika en smula från Btt-tugget.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det är ju klart att man skulle kunna förlänga konversationen en aning med frågor typ, är du bra på att städa, laga mat, ta hand om ett hushåll och liknande. Vad brukar du diskutera med prostituerade om? Jag är idel öra.  :)

 

Allt mellan himmel och jord.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Jo det är ju klart att man skulle kunna förlänga konversationen en aning med frågor typ, är du bra på att städa, laga mat, ta hand om ett hushåll och liknande. Vad brukar du diskutera med prostituerade om? Jag är idel öra.  :)

 

Om du pratar med någon som är elektriker så går det alltså bara att prata om el med honom?

Link to comment
Dela på andra sajter

ser ner på tjejerna som "horor" som vissa här gör.

 

Varför skulle man se ner på dem, det är ju ett yrke som vilket som helst. Men vissa här verkar ju förtränga det.

Link to comment
Dela på andra sajter

De här brudarna är mer nyfikna och kunskapstörstiga än vad du tror.   Det finns inget lättare sätt att bli en intressant farang i baren, än att avvika en smula från Btt-tugget.
Man tackar för informationen kanske vi är buksvågrar så speciellt nyfiken är jag nog inte att höra vad dessa intellektuella nippertippor har att komma med.Skulle jag mot allförmodan börja träffa luder så inte är det för att tala jag träffar dem
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Om du pratar med någon som är elektriker så går det alltså bara att prata om el med honom?

Elektriker är väl som regel dumma i huvudet och med dessa går det inte att diskutera någonting vettigt med.

En dålig liknelse.

Vi byter ut elektriker mot grävmaskinist eller något annat.

Sent from my analog teleprinter using A4 paper

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Man tackar för informationen kanske vi är buksvågrar så speciellt nyfiken är jag nog inte att höra vad dessa intellektuella nippertippor har att komma med.Skulle jag mot allförmodan börja träffa luder så inte är det för att tala jag träffar dem

 

Är tämligen säker på att dessa "nippertippor" inte är intresserad av vad intellektuella burrabus har att komma med heller..

Link to comment
Dela på andra sajter

Man tackar för informationen kanske vi är buksvågrar så speciellt nyfiken är jag nog inte att höra vad dessa intellektuella nippertippor har att komma med.Skulle jag mot allförmodan börja träffa luder så inte är det för att tala jag träffar dem

 

Eftersom du uttrycker tacksamhet för information, så vill tillägga att "intellektuella nippertippor", är ungefär så långt ifrån en sanningsenlig beskrivning av dessa tjejer som man kan komma.

 

För övrigt tycker jag att du borde ompröva din attityd till människor som sitter i en taskig sits och utan att du vet varför de har hamnat där.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom du uttrycker tacksamhet för information, så vill tillägga att "intellektuella nippertippor", är ungefär så långt ifrån en sanningsenlig beskrivning av dessa tjejer som man kan komma.

 

För övrigt tycker jag att du borde ompröva din attityd till människor som sitter i en taskig sits och utan att du vet varför de har hamnat där.

 

Det är garanterat frivilligt. De slipper att jobba på risfälten och har ett mindre ansträngande arbete, tjänar betydligt mer pengar och har chansen att träffa en farang som erbjuder dem giftermål. Varför säger du att de sitter i en "taskig sits"?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är garanterat frivilligt. De slipper att jobba på risfälten och har ett mindre ansträngande arbete, tjänar betydligt mer pengar och har chansen att träffa en farang som erbjuder dem giftermål. Varför säger du att de sitter i en "taskig sits"?

Därför att dom gör det, inte alla, och av olika anledningar.

Bor man lite avsides som här uppe i risbyområdet och har en någorlunda lyhördhet för hur dessa "intelligenta nippertippor" bivit just det skulle även de kaxiga supersmarta förmodligen fatta att det är en taskig sits många av dom har, eljest skulle dom säkert slita ont på risfältet bara det gick att försörja föräldrar som måste ta hand om deras barn därför att skitstövlarna till unga män inte har ett jävla något ansvar alls om dom gör en tjej på smällen.

Sen, om det visar sig vara en hygglig inkomstkälla förändras attityden hos såväl föräldrar som kräver er som hos dem själva som tar alla chanser till några extra tusingar för att kunna leva lite lyxliv mella de stunder av äckel som dom utsäter sig för.!

Frivilligheten kommer av någon anledning som vare sig jag eller någon annan vet med säkerhet, men om det funnits alternativ hade det säkert inte varit lika kul att vara turistmiljonär i Thailand!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är garanterat frivilligt. De slipper att jobba på risfälten och har ett mindre ansträngande arbete, tjänar betydligt mer pengar och har chansen att träffa en farang som erbjuder dem giftermål. Varför säger du att de sitter i en "taskig sits"?

 

Om jag skulle svara dej något så när insiktsfullt på den frågan och inleda en fruktsam diskussion, så inte skulle det vara på ett forum som detta. Det krävs hela registret - talspråk, ögonkontakt och kroppsspråk.

 

Jag skulle inte ha något emot att ta ett snack med dej över en flaska sodavatten.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Bardamerna är oftast mycket trevliga. Lär man känna dom är dom mycket nyfikna och har drömmar som alla andra. Finns många bra och en del mindre bra. Men trevligt är det nästan jämt. Tyvärr har barerna en otroligt dålig smak. Det är volymen  på musiken.Och dom flesta spelar exakt samma musik. Vilket är skittråkigt

Link to comment
Dela på andra sajter

Därför att dom gör det, inte alla, och av olika anledningar.

Bor man lite avsides som här uppe i risbyområdet och har en någorlunda lyhördhet för hur dessa "intelligenta nippertippor" bivit just det skulle även de kaxiga supersmarta förmodligen fatta att det är en taskig sits många av dom har, eljest skulle dom säkert slita ont på risfältet bara det gick att försörja föräldrar som måste ta hand om deras barn därför att skitstövlarna till unga män inte har ett jävla något ansvar alls om dom gör en tjej på smällen.

Sen, om det visar sig vara en hygglig inkomstkälla förändras attityden hos såväl föräldrar som kräver er som hos dem själva som tar alla chanser till några extra tusingar för att kunna leva lite lyxliv mella de stunder av äckel som dom utsäter sig för.!

Frivilligheten kommer av någon anledning som vare sig jag eller någon annan vet med säkerhet, men om det funnits alternativ hade det säkert inte varit lika kul att vara turistmiljonär i Thailand!

 

" skitstövlarna till unga män inte har ett jävla något ansvar alls om dom gör en tjej på smällen."  Det krävs två som tar ansvar i sådana fall, om det inte handlar om våldtäkt.

 

"Frivilligheten kommer av någon anledning som vare sig jag eller någon annan vet med säkerhet"   En del hävdar pga lathet.

 

"men om det funnits alternativ hade det säkert inte varit lika kul att vara turistmiljonär i Thailand!"    Det får du ta upp med TAT.   :D

Ändrades av Nemo
Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr har barerna en otroligt dålig smak. Det är volymen på musiken.Och dom flesta spelar exakt samma musik. Vilket är skittråkigt

 

Jag instämmer helt och hållet men vad hjälper det ? Undersökningar visar att ju mer barerna spelar på högre volym desto mer dricker gästerna eftersom det inte går att snacka med varann. Det gäller för övrigt inte bara i Thailand.

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag instämmer helt och hållet men vad hjälper det ? Undersökningar visar att ju mer barerna spelar på högre volym desto mer dricker gästerna eftersom det inte går att snacka med varann. Det gäller för övrigt inte bara i Thailand.

 

Fritz..

 

Det finns en annan undersökning som visar att barer som bjuder på salta jordnötter säljer fler drinkar, men det har korkade och dumsnåla barägare i Thailand inte fattat. Jag tror att brudar,soft musik och salta jordnötter är ett framgångskoncept i barbranchen.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...