Jump to content
IGNORERAD

Barägare gripen i Pattaya - sålde minderåriga


MPR Nyheter

Recommended Posts

broder tuk tuk

Tror jag ska försöka charma in mig hos denna dam

 

post-3332-0-78090600-1370791117.jpg

 

 

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 227
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • micke isaan

    30

  • broder tuk tuk

    22

  • Nemo

    13

  • Benjamas

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tror jag ska försöka charma in mig hos denna dam

 

attachicon.gif613x.jpg

Vi som har egna fruar säger:lycka till! :17:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Vi som har egna fruar säger:lycka till! 

 

Jag har inget emot klanen Thaksin

 

Verkar vara trevliga personer allihopa

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inget emot klanen Thaksin

 

Verkar vara trevliga personer allihopa

 

BTT

Och skitrika!

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Och skitrika!

 

Har ju sett ett antal intervjuver med Thaksin nu och för mig framstår han absolut inte som den skitstövel som många på forumet målar upp honom som.

 

Tvärtom han verkar vara en ödmjuk och mycket vänlig man.

 

Jag hade oxå blivit förbannad om någon stulit ett antal miljarder från mig.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ju sett ett antal intervjuver med Thaksin nu och för mig framstår han absolut inte som den skitstövel som många på forumet målar upp honom som.

 

Tvärtom han verkar vara en ödmjuk och mycket vänlig man.

 

Jag hade oxå blivit förbannad om någon stulit ett antal miljarder från mig.

 

BTT

Ähh, ge dom ett sömnpiller! :crazy: Och jag vill inte ha dina miljarder!! :not_i:

Ändrades av audirs2

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
Hur många farangubbar tror du lyckas ragga upp en thailändska med mer pengar än vad dom själva har?

 

Det är väl ungefär lika sannolikt som att vinna högsta vinsten på Keno

 

Men grattis

 

BTT

Hej

 

Det är inte speciellt konstigt att träffa Thailändskor utanför baren och även sådana med både bra utbildning och pengar, men det förutsätter ju förmodligen att man inte går och sätter sig i just en bar och därför är väl inte chansen så stor för alla resenärer, lägger till att det naturligtvis finns bra, ärliga och fina tjejer även i barerna.

 

Med vänlig hälsning Isan lover

Ändrades av Isan Lover
Link to comment
Dela på andra sajter

Tror jag ska försöka charma in mig hos denna dam

 

attachicon.gif613x.jpg

Hoppas ni kommer att föra många intelligenta  samtal. :crazy: kanske käka lite fårstuvning med "storebror"

Vid Gud, jag skulle inte ens ta i henne med tång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inget emot klanen Thaksin

 

Verkar vara trevliga personer allihopa

 

BTT

Så länge du går med näsan uppstucken där bak på dom (där solen inte skiner), så går det nog bra, men gå emot dom så bör du nog byta solsystem.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Tror jag ska försöka charma in mig hos denna dam

 

attachicon.gif613x.jpg

 

Tror du hon nöjer sig med en tusenbahtare och att hon får pröjsa nudelsoppan själv, eller kanske du måste sätta på dig spenderar-byxorna och bjuda på den där förbaskade nudelsoppan som hon gott kan betala själv för den tusenbahtare hon precis fått av den givmilde gammelmorfarn? :crazy:

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Tror du hon nöjer sig med en tusenbahtare och att hon får pröjsa nudelsoppan själv, eller kanske du måste sätta på dig spenderar-byxorna och bjuda på den där förbaskade nudelsoppan som hon gott kan betala själv för den tusenbahtare hon precis fått av den givmilde gammelmorfarn? :crazy:

 

Tror inte Yingluck charmas av pengar direkt

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Tror inte Yingluck charmas av pengar direkt

 

BTT

 

Så du ska hala fram 19,2 centimetarn för att få henne på kroken? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Parasollkillen
Hej

 

Det är inte speciellt konstigt att träffa Thailändskor utanför baren och även sådana med både bra utbildning och pengar, men det förutsätter ju förmodligen att man inte går och sätter sig i just en bar och därför är väl inte chansen så stor för alla resenärer, lägger till att det naturligtvis finns bra, ärliga och fina tjejer även i barerna.

 

Med vänlig hälsning Isan lover

 

Att det skulle vara relativt enkelt med att få till det med en thailändska som kommer från den välbärgade överklassen i Thailand och med diverse fina utbildningar finner jag otroligt svårt att tro. Detta är normalt inte är tillåtet inom familjer i dessa kretsar, budskapet här är tydligt enligt thailändarna själva, gift dig med en jämförbar man av din egen ras och sociala status. Föräldrarna är det som ofta har sista ordet i beslutet och några relationer mellan mycket ojämlika är normalt inte tolererat och händer väldigt sällan i dessa kretsar!

 

Sen finns det undantag och när någon utländsk man väl ”kommer in här”. Så kommer han blir riktigt synad i sömmarna och där den sociala statusen kommer att spela en väldigt stor roll. Familjen kommer aldrig att riskera att gå baklänges i dessa salonger genom att dottern rör sig med en outsider som inte är på samma nivå. Finrummen är till för thailändarna och här vill man normalt inte att utländska män skall vara överhuvudtaget och än mindre pilla på deras döttrar!

 

Det är väl ingen hemlighet att många damer från Thailand vill göra ett försök till äktenskapskarriär, en framgångsrik man i deras ögon är en man som tjänar mer pengar än vad hon kan göra av med..så ska ni in i de fina kretsarna så glöm inte att fylla på visakortet rejält.  :wink:

 

Ha en fortsatt trevlig kväll!

 

/Parasollkillen

Ändrades av Parasollkillen
Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok
Jag har inget emot klanen Thaksin

 

Verkar vara trevliga personer allihopa

 

BTT

Jag har haft förmånen att spendera en halv dag med henne under en workshop (när hon var VD vid AIS) Jag håller med dig om att hon var trevlig och inte alls "strutsig".

Dock, precis som i hennes nuvarande roll som PM, så hade hon ingen vidare koll på det som avhandlades men då hade hon förstånd att hålla tyst och mest lyssna och fråga ödmjukt. Jag tror att hon lärde sig en del under workshopen.

Brorsan har jag aldrig träffat, bara sett sviterna av hans framfart (golfbanor, flygplatsen och diverse andra korrupta affärer)

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Att det skulle vara relativt enkelt med att få till det med en thailändska som kommer från den välbärgade överklassen i Thailand och med diverse fina utbildningar finner jag otroligt svårt att tro. Detta är normalt inte är tillåtet inom familjer i dessa kretsar, budskapet här är tydligt enligt thailändarna själva, gift dig med en jämförbar man av din egen ras och sociala status. Föräldrarna är det som ofta har sista ordet i beslutet och några relationer mellan mycket ojämlika är normalt inte tolererat och händer väldigt sällan i dessa kretsar!

 

Sen finns det undantag och när någon utländsk man väl ”kommer in här”. Så kommer han blir riktigt synad i sömmarna och där den sociala statusen kommer att spela en väldigt stor roll. Familjen kommer aldrig att riskera att gå baklänges i dessa salonger genom att dottern rör sig med en outsider som inte är på samma nivå. Finrummen är till för thailändarna och här vill man normalt inte att utländska män skall vara överhuvudtaget och än mindre pilla på deras döttrar!

 

Det är väl ingen hemlighet att många damer från Thailand vill göra ett försök till äktenskapskarriär, en framgångsrik man i deras ögon är en man som tjänar mer pengar än vad hon kan göra av med..så ska ni in i de fina kretsarna så glöm inte att fylla på visakortet rejält.  :wink:

 

Ha en fortsatt trevlig kväll!

 

/Parasollkillen

 

Kan bara hålla med och detta är väl en av huvudanledningarna till att dom flesta faranger gifter sig med tjejer inom nöjesindustrin.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan bara hålla med och detta är väl en av huvudanledningarna till att dom flesta faranger gifter sig med tjejer inom nöjesindustrin.

 

BTT

Nu finns det väl kanske ett mellanting mellan välbärgade överklassen och fattiga isantöser, eller vad tror du?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Nu finns det väl kanske ett mellanting mellan välbärgade överklassen och fattiga isantöser, eller vad tror du?

 

klart det finns men nu pratar vi ju om faranger som gifter sig med thailändskor som är rikare än vad dom själva är och det tror jag inte tillhör vanligheterna.

 

Finns säkert thailändska kvinnor av hög börd som kan bli förälskade i yngre och vackra faranger men så långt som till giftermål tror jag inte vi kommer

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

klart det finns men nu pratar vi ju om faranger som gifter sig med thailändskor som är rikare än vad dom själva är och det tror jag inte tillhör vanligheterna.

 

Finns säkert thailändska kvinnor av hög börd som kan bli förälskade i yngre och vackra faranger men så långt som till giftermål tror jag inte vi kommer

 

BTT

Vilka vi?

 

Jag pratade iaf inte om den välbärgade överklassen, där har nog inte många faranger någon chans, men medelklassen och strax däröver är absolut inga problem, det kan nog en hel del intyga även från detta forum.

 

Du menade dom va?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Vilka vi?

 

Jag pratade iaf inte om den välbärgade överklassen, där har nog inte många faranger någon chans, men medelklassen och strax däröver är absolut inga problem, det kan nog en hel del intyga även från detta forum.

 

Du menade dom va?

 

En medelklasskvinna i Thailand är väl knappast rikare än en normal farangman?

 

En lärarinna i Thailand tjänar ca 10-15000 baht i månaden i bästa fall

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

En medelklasskvinna i Thailand är väl knappast rikare än en normal farangman?

 

En lärarinna i Thailand tjänar ca 10-15000 baht i månaden i bästa fall

 

BTT

Det har jag inte sagt/påstått heller...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

micke isaan
Tjaaa om man huvudsakligen spenderar sin tid på barerna i Pattaya så kanske det blir lite svårt. Om man vidgar sina vyer så finns det mängder av Thailändskor som INTE arbetar i barerna (detta kan ev. komma som en chock för vissa här :-) ) . Många av dessa Thailändskor har arbetat hårt för att skaffa sig ett drägligt leverne.

Hoppas jag inte chockade för många nu :-)

Fy fan vad du går hem hos gubbarna som ändå sitter vid pattis barerna :)

Link to comment
Dela på andra sajter

En medelklasskvinna i Thailand är väl knappast rikare än en normal farangman?

 

En lärarinna i Thailand tjänar ca 10-15000 baht i månaden i bästa fall

 

BTT

Hur har du tänk dig att träffa en tjej med hög utbildning och med pengar om du rör dig bara bland barer och horor?

Jag känner damer i ChiangMai som har statliga jobb och CC pass och inkomster på 50000 bath. 

Tyvärr så åker de aldrig till Pattaya eller går på en bar för att ragga killar, särskild illa öl och kiss luktande faranger som tror att de är naveln i universum. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...