Ballaq Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Tjena Jag läste en del artiklar i fjol om att Thai air skulle börja med direkt flyg från Stockholm till Phuket, jag har letat runt på nätet nu men hittar ej dom resorna. Någon som vet var man beställer, vilka dagar och om den rutten fortfarande finns? Drick med måtta? Å vem fan e måtta? Å varför skulle jag vilja dricka med honom/henne? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Fel säsong nu, börjar till vintern igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 (ändrad) Charter. fanns i allafall förut. Ändrades Juni 6, 2013 av Nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 (ändrad) Om jag minns rätt så skulle man köra igång den 1 nov 2012 med kvällsflyg från Arlanda på torsdagar och lördagar. Returresan går via Bangkok. Kolla på flygresor.se där finns det resor från 7200 sek Ändrades Juni 6, 2013 av Chryzaliz https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Tjena Jag läste en del artiklar i fjol om att Thai air skulle börja med direkt flyg från Stockholm till Phuket, jag har letat runt på nätet nu men hittar ej dom resorna. Någon som vet var man beställer, vilka dagar och om den rutten fortfarande finns? Kan man åka i november kan man lätt fixa en flygstol till Phuket för ca 4000 kronor för två veckor BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Kan man åka i november kan man lätt fixa en flygstol till Phuket för ca 4000 kronor för två veckor BTT Tur det, vore ju inge vidare att stå hela vägen till Phuket.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Tur det, vore ju inge vidare att stå hela vägen till Phuket.. Nu skall du inta va så jävla smart herr kapten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Bjuder inte Thai ibland på inrikes biljetter vidare från Bangkok eller är det i något erbjudande från resebyråerna det förekommer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pangalus Inlagd Juni 6, 2013 Dela Inlagd Juni 6, 2013 Brukar vara samma pris om man ska vidare till Phuket Det vill säga gratis BKK- Phuket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ballaq Inlagd Juni 7, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2013 Brukar vara samma pris om man ska vidare till Phuket Det vill säga gratis BKK- Phuket. Jo jag vet men vill ha direktflyg så man slipper byta plan. Börjar bli bekväm av mig. Drick med måtta? Å vem fan e måtta? Å varför skulle jag vilja dricka med honom/henne? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Jo jag vet men vill ha direktflyg så man slipper byta plan. Börjar bli bekväm av mig. Tror de börjar med det igen runt den 1 november. Ganska bekvämt för oss som håller till i Bangkokområdet då planet mellanlandar där på hemvägen och avgår runt 13 tiden på dagen så man hinner med en festkväll till... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Tror de börjar med det igen runt den 1 november. Ganska bekvämt för oss som håller till i Bangkokområdet då planet mellanlandar där på hemvägen och avgår runt 13 tiden på dagen så man hinner med en festkväll till... Eller förlorar en hel dag ,beroende hur man ser på saken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Men hemvägen från Phuket blir det en mellanlandning.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Men hemvägen från Phuket blir det en mellanlandning.. FF Eller planbyte i bkk skulle jag tro Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Startbanan i Phuket är för kort för att kunna starta med en stor jumbo med fulla tankar för att kunna flyga direkt till Stockholm så man måste starta med halvfulla tankar och mellanlanda i Bangkok och tanka fullt Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Startbanan i Phuket är för kort för att kunna starta med en stor jumbo med fulla tankar för att kunna flyga direkt till Stockholm så man måste starta med halvfulla tankar och mellanlanda i Bangkok och tanka fullt Eller mer flexibla vingar så dom orkar flaxa upp planet enligt en vis flygkapten # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Jag testade tg963 senaste resan, funkade perfekt, avgång 20.45 fr Arlanda, framme i Phuket vid 13- tiden, helt utsövd. Blir samma kombination nästa resa. Lelle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Jag testade tg963 senaste resan, funkade perfekt, avgång 20.45 fr Arlanda, framme i Phuket vid 13- tiden, helt utsövd. Blir samma kombination nästa resa.LelleSå fick du flyga tg204 till bkk på hemvägen och byta till tg962 i bkk för vidare färd mot sthlm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
m9325 Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Hem blev det Tg960, jag var i Pattaya halva resan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juni 8, 2013 Dela Inlagd Juni 8, 2013 Tja jag & sambon tog direkt kärran i vintras & det var helt ok , som m9325 säger utsövd & så bilen direkt till Khao lak. Nu blir det ju jobb Australien Perth så vi får se vad blir den vägen , men blir väl via Singapore eller Bangkok skulle jag tro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu