Jump to content
IGNORERAD

Thai direkt Stockholm - Phuket?

Ballaq

Recommended Posts

Tjena

Jag läste en del artiklar i fjol om att Thai air skulle börja med direkt flyg från Stockholm till Phuket, jag har letat runt på nätet nu men hittar ej dom resorna. Någon som vet var man beställer, vilka dagar och om den rutten fortfarande finns? 

Drick med måtta? Å vem fan e måtta? Å varför skulle jag vilja dricka med honom/henne?

Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Tjena

Jag läste en del artiklar i fjol om att Thai air skulle börja med direkt flyg från Stockholm till Phuket, jag har letat runt på nätet nu men hittar ej dom resorna. Någon som vet var man beställer, vilka dagar och om den rutten fortfarande finns? 

Kan man åka i november kan man lätt fixa en flygstol till Phuket för ca 4000 kronor för två veckor

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Kan man åka i november kan man lätt fixa en flygstol till Phuket för ca 4000 kronor för två veckor

BTT

Tur det, vore ju inge vidare att stå hela vägen till Phuket..

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner
Tur det, vore ju inge vidare att stå hela vägen till Phuket..

Nu skall du inta va så jävla smart herr kapten

Dela på andra sajter

Bjuder inte Thai ibland på inrikes biljetter vidare från Bangkok eller är det i något erbjudande från resebyråerna det förekommer?

Dela på andra sajter

Brukar vara samma pris om man ska vidare till Phuket

Det vill säga gratis BKK- Phuket.

Dela på andra sajter

Brukar vara samma pris om man ska vidare till Phuket

Det vill säga gratis BKK- Phuket.

Jo jag vet men vill ha direktflyg  så man slipper byta plan. Börjar bli bekväm av mig.  :)

Drick med måtta? Å vem fan e måtta? Å varför skulle jag vilja dricka med honom/henne?

Dela på andra sajter

Jo jag vet men vill ha direktflyg  så man slipper byta plan. Börjar bli bekväm av mig.  :)

Tror de börjar med det igen runt den 1 november. Ganska bekvämt för oss som håller till i Bangkokområdet då planet mellanlandar där på hemvägen och avgår runt 13 tiden på dagen så man hinner med en festkväll till...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Tror de börjar med det igen runt den 1 november. Ganska bekvämt för oss som håller till i Bangkokområdet då planet mellanlandar där på hemvägen och avgår runt 13 tiden på dagen så man hinner med en festkväll till...

Eller förlorar en hel dag ,beroende hur man ser på saken
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Men hemvägen från Phuket blir det en mellanlandning..

FF

Eller planbyte i bkk skulle jag tro
Dela på andra sajter

Tallviking

Startbanan i Phuket är för kort för att kunna starta med en  stor jumbo med fulla tankar för att kunna flyga direkt till Stockholm så man måste starta med halvfulla tankar och mellanlanda i Bangkok och tanka fullt

Being nice is overrated - Garfield

Dela på andra sajter

Startbanan i Phuket är för kort för att kunna starta med en  stor jumbo med fulla tankar för att kunna flyga direkt till Stockholm så man måste starta med halvfulla tankar och mellanlanda i Bangkok och tanka fullt
Eller mer flexibla vingar så dom orkar flaxa upp planet enligt en vis flygkapten ;)

# 27 RIP

Dela på andra sajter

Jag testade tg963 senaste resan, funkade perfekt, avgång 20.45 fr Arlanda, framme i Phuket vid 13- tiden, helt utsövd. Blir samma kombination nästa resa.

Lelle

Dela på andra sajter

Sam sip sam

Jag testade tg963 senaste resan, funkade perfekt, avgång 20.45 fr Arlanda, framme i Phuket vid 13- tiden, helt utsövd. Blir samma kombination nästa resa.

Lelle

Så fick du flyga tg204 till bkk på hemvägen och byta till tg962 i bkk för vidare färd mot sthlm

Dela på andra sajter

navion hispania

Tja  jag & sambon  tog direkt kärran i vintras & det var helt ok , som  m9325 säger utsövd & så bilen direkt till Khao lak.

Nu blir det ju jobb Australien Perth  så  vi får se vad blir den vägen , men blir väl via Singapore eller Bangkok skulle jag tro.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...