Jump to content
IGNORERAD

Hej Chefen. Jo det hände en grej...


Krallas

Recommended Posts

Han säger "ja jag körde i 180 som vanligt och så körde en annan tradare om mig å då tände mitt raceblod till och ja,,,,,,,,,,? :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓

Link to comment
Dela på andra sajter

Han säger "ja jag körde i 180 som vanligt och så körde en annan tradare om mig å då tände mitt raceblod till och ja,,,,,,,,,,? :crazy:

Haha  jaa det var väl ungefär så han måste sagt...  (o:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ops!!!

Undrar vad självrisken är?

På vad då? Tror Du verkligen han hade försäkring?? (o:

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Ning Ning
På vad då? Tror Du verkligen han hade försäkring?? (o:

Vem vet..

Tror du själv att dom får transportera så många dyra bilar utan försäkring bara för de e i Thailand?

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Vem vet..

Tror du själv att dom får transportera så många dyra bilar utan försäkring bara för de e i Thailand?

Nej då, det tror jag inte.

När man fraktar lyxbilar i dom beloppen så är det nog försäkrat, även i Thailand... (o:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta tror jag är från ett TV inslag häromdan. Där man hade ett flertal bilar som konfiskerats. Men ingen ägare vill höra av sig och påtala att man äger bilarna. I transport till Sisaket så började dom brinna.

Dock verkar dom vara ägarlösa. Då dom svartimporterats, och är olagliga i Thailand. Så branden var tydligen ingen större förlust trots värdet som uppskattades till 100 miljoner Baht.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Mr Ning Ning

Nej då, det tror jag inte.

När man fraktar lyxbilar i dom beloppen så är det nog försäkrat, även i Thailand... (o:

 

Säkert.

Men det ska bli kul om nån kan svara på din fråga.

Jag hörde bara mak mak nånstans så något var nog bara bra...innan de tog stopp

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara plåtskador detta går att fixa

En bränd bil går inte att få riktig ordning på, det kommer att rosta under den nya lacken

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking
En bränd bil går inte att få riktig ordning på, det kommer att rosta under den nya lacken

 

 

Speciellt om det är en kolfiberbil..

 

En bil som brinner utvecklas det saltsyra i från plasterna och det sätter igång en otroligt korrosion på alla metalldelar så försök ALDRIG fixa till en bil som delvis brunnit

 

Du kommer få otroliga problem med rost och korrosion på allt inkl kvarvarande elektronik

 

Det går inte att få bort eller rena/tvätta saltsyran så det är bara att skrota en sådan bil och INTE sälja vidare elektronik och andra delar

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...