Jump to content
IGNORERAD

Amnestys rapport om Thailand 2013.


Guest Isan Lover

Recommended Posts

Tallviking
Hej

 

Det råder inget som helst tvivel om att även dom svartklädda männen och demonstranterna begick mord och skadade soldater och någon polis, men förhållandet verkar var ungefär 5-1 i förhållandet mellan militär

svartklädda männen och demonstranter i antalet dödade och skadade, så allt som har framkommit hitills under två regeringar, DSI, polis, vittnesmål och utredningar av dom i USA specialutbildade utredarna, dom internationella människorätts organisationernas slutsatser tyder på att militären stod för en absolut majoritet av antalet dödade och skadade. 

 

Och jag har väldigt svårt för att förstå hur någon vettig människa kan argumentera emot detta.

 

Mvh isan Lover

 

Nu svarar du igen på något som vi INTE diskuterar utan det vi diskuterar är att hela våldsspiralen som ledde till allt detta BÖRJADE när det kastades bomber och sköts MOT militären och ett antal soldater dödades och skadades vid den postering som fram tills dess enbart bevakat demonstrationerna fredligt och utan att varken döda eller lemlästa demonstranter.

 

Det var efter den attacken som kom inifrån de rödas området som helvetet bröt ut och allt otrevligt hände

 

Thaksin har dessutom själv sagt att detta gjordes enligt en plan för att få igång våldet så att Thaksin sedan kunde använda detta i sin propaganda och därigenom vinna valet

 

Allt detta har framgått gång på gång här med länkar som verifierar detta

 

Hur kan du totalt köra ner huvudet i sanden så djupt att du totalt ignorerar detta faktum och inte ser hur det egentliga ansvaret för i stort sett allt våld som följde på den handlingen orsakades av din GUD och det på ett planerat och utstuderat sätt som dina röda fränder samt militärer och oskyldiga sjuksköterskor, taxi-chaufförer etc etc fick lida för ?

Ändrades av Tallviking

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 121
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    17

  • måne

    13

  • Surin P3

    11

  • andersbangkok

    11

Mest aktiva i denna tråd

Guest Isan Lover
Nu svarar du igen på något som vi INTE diskuterar utan det vi diskuterar är att hela våldsspiralen som ledde till allt detta BÖRJADE när det kastades bomber och sköts MOT militären och ett antal soldater dödades och skadades vid den postering som fram tills dess enbart bevakat demonstrationerna fredligt och utan att varken döda eller lemlästa demonstranter.

 

Det var efter den attacken som kom inifrån de rödas området som helvetet bröt ut och allt otrevligt hände

 

Thaksin har dessutom själv sagt att detta gjordes enligt en plan för att få igång våldet så att Thaksin sedan kunde använda detta i sin propaganda och därigenom vinna valet

 

Allt detta har framgått gång på gång här med länkar som verifierar detta

 

Hur kan du totalt köra ner huvudet i sanden så djupt att du totalt ignorerar detta faktum och inte ser hur det egentliga ansvaret för i stort sett allt våld som följde på den handlingen orsakades av din GUD och det på ett planerat och utstuderat sätt som dina röda fränder samt militärer och oskyldiga sjuksköterskor, taxi-chaufförer etc etc fick lida för ?

Hej

 

Jag tror helt enkelt att det dom två regeringarna, DSI, polis, vittnen och utförda utredningar av dom i USA specialutbildade utredarna har kommit fram till stämmer + att även dom internationella människorätts organisationernas slutsatser ligger nära sanningen och betraktar det dom har kommit fram som fakta.

 

Sen kan man ju alltid hävda att offren har sig själva att skylla och bjöd in till det här o.s.v precis som Israel gör med Palestinierna där förhållandet mellan dödade och skadade på Israel respektive Palestiniernas sida snarare är 100 - 1, men i såna här obalanser ser såna som mig tydliga tecken på övereaktioner, övervåld och vad som måste beteckas som brott som gränsar till benämningen brott mot mänskligheten.

 

Mvh Isan lover 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Det råder inget som helst tvivel om att även dom svartklädda männen och demonstranterna begick mord och skadade soldater och någon polis, men förhållandet verkar var ungefär 5-1 i förhållandet mellan militär

svartklädda männen och demonstranter i antalet dödade och skadade, så allt som har framkommit hitills under två regeringar, DSI, polis, vittnesmål och utredningar av dom i USA specialutbildade utredarna, dom internationella människorätts organisationernas slutsatser tyder på att militären stod för en absolut majoritet av antalet dödade och skadade. 

 

Och jag har väldigt svårt för att förstå hur någon vettig människa kan argumentera emot detta.

 

Mvh isan Lover

 

Och jag kan inte förstå hur en vettig människa kan diskutera som dig??

Om det är 5-1 eller 6-1 tröstar ju inte dom mödrar till soldater eller dom familjer som förlorat familjemedlemmar ur den röda skaran.

Vi kan med facit i hand konstatera att dom röda genomförde en OLAGLIG demonstration. Som eskalerade till våldshandlingar av den väpnade grenen av dom röda. Som i sin tur besvarades av myndigheterna. Mycket onödig tragik kring detta.

Att du sedan använder denna statistik som en bricka i et spel för att vinna billiga poäng är för mig osmakligt.

Dom ansvariga ur båda lägren bör ställas till svars. Dock anser jag att dom rödas sätt att åtala Abisith för nånting utfört av militären som INTE var sanktionerat av honom är än mera osmakligt

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
Hej

 

Jag tror helt enkelt att det dom två regeringarna, DSI, polis, vittnen och utförda utredningar av dom i USA specialutbildade utredarna har kommit fram till stämmer + att även dom internationella människorätts organisationernas slutsatser ligger nära sanningen och betraktar det dom har kommit fram som fakta.

 

Sen kan man ju alltid hävda att offren har sig själva att skylla och bjöd in till det här o.s.v precis som Israel gör med Palestinierna där förhållandet mellan dödade och skadade på Israel respektive Palestiniernas sida snarare är 100 - 1, men i såna här obalanser ser såna som mig tydliga tecken på övereaktioner, övervåld och vad som måste beteckas som brott som gränsar till benämningen brott mot mänskligheten.

 

Mvh Isan lover 

Antigen så hittar du bara på eller så skolkade du på mattelektionerna, förhållandet (fram till 2009) var 5 till 1!

 

Israeliska styrkor har dödat 7 398 palestinier, bland dem 1 537 minderåriga, både i Israel och i de ockuperade områdena under perioden.

Under samma tid har palestinierna dödat 1 483 israeler, bland dem 139 minderåriga, enligt B'Tselem.

 

Det är ju sånt här som gör att man inte någonsin tror på dina s k "fakta"!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Jag tror helt enkelt att det dom två regeringarna, DSI, polis, vittnen och utförda utredningar av dom i USA specialutbildade utredarna har kommit fram till stämmer + att även dom internationella människorätts organisationernas slutsatser ligger nära sanningen och betraktar det dom har kommit fram som fakta.

 

Sen kan man ju alltid hävda att offren har sig själva att skylla och bjöd in till det här o.s.v precis som Israel gör med Palestinierna där förhållandet mellan dödade och skadade på Israel respektive Palestiniernas sida snarare är 100 - 1, men i såna här obalanser ser såna som mig tydliga tecken på övereaktioner, övervåld och vad som måste beteckas som brott som gränsar till benämningen brott mot mänskligheten.

 

Mvh Isan lover 

 

 

Statistisk över dödligt utfall vid skärmytslingar mellan kriminella och poliser visar att balansen är något snedvriden även där.

Troligen närmare siffrorna 100 - 1 som du nämner.

 

Hualigen, så skrämmande. 

 

Någon borde minsann beteckna detta överreaktionära polisiära övervåld som brott mot mänskligheten. :)

 

För övrigt, vad gäller vad "sådana som dig ser" så är det väl sedan länge vederhäftat att dessa synerna är ungefär lika förutsägbara som en LSD-tripp.

Och att det enda som egentligen går att säga om dessa är att de handlar om ömsom trevliga, ömsom otrevliga, vanföreställningar.

 

Men likförbenat vanföreställningar. Och vanebildande i sin underhållning.  :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking
Hej

 

Jag tror helt enkelt att det dom två regeringarna, DSI, polis, vittnen och utförda utredningar av dom i USA specialutbildade utredarna har kommit fram till stämmer + att även dom internationella människorätts organisationernas slutsatser ligger nära sanningen och betraktar det dom har kommit fram som fakta.

 

Sen kan man ju alltid hävda att offren har sig själva att skylla och bjöd in till det här o.s.v precis som Israel gör med Palestinierna där förhållandet mellan dödade och skadade på Israel respektive Palestiniernas sida snarare är 100 - 1, men i såna här obalanser ser såna som mig tydliga tecken på övereaktioner, övervåld och vad som måste beteckas som brott som gränsar till benämningen brott mot mänskligheten.

 

Mvh Isan lover 

 

Ytterligare ett GODDAG YXSKAFT-svar som INTE anknyter till det inlägg du citerar !!!

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Det råder inget som helst tvivel om att även dom svartklädda männen och demonstranterna begick mord och skadade soldater och någon polis, men förhållandet verkar var ungefär 5-1 i förhållandet mellan militär

svartklädda männen och demonstranter i antalet dödade och skadade, så allt som har framkommit hitills under två regeringar, DSI, polis, vittnesmål och utredningar av dom i USA specialutbildade utredarna, dom internationella människorätts organisationernas slutsatser tyder på att militären stod för en absolut majoritet av antalet dödade och skadade. 

 

Och jag har väldigt svårt för att förstå hur någon vettig människa kan argumentera emot detta.

 

Mvh isan Lover

Vad bra att du erkänner att "the men in black" stred på dom rödas sida.

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok
Hej   Jag tror helt enkelt att det dom två regeringarna, DSI, polis, vittnen och utförda utredningar av dom i USA specialutbildade utredarna har kommit fram till stämmer + att även dom internationella människorätts organisationernas slutsatser ligger nära sanningen och betraktar det dom har kommit fram som fakta.   Sen kan man ju alltid hävda att offren har sig själva att skylla och bjöd in till det här o.s.v precis som Israel gör med Palestinierna där förhållandet mellan dödade och skadade på Israel respektive Palestiniernas sida snarare är 100 - 1, men i såna här obalanser ser såna som mig tydliga tecken på övereaktioner, övervåld och vad som måste beteckas som brott som gränsar till benämningen brott mot mänskligheten.   Mvh Isan lover 
Just denna gång glömde du att nämna HRW i din drapa. Hur kan det komma sig? Jo eftersom dom, tillsammans med andra NGO, pekat på de röda som ansvariga för eskaleringen vilket ledde fram till tragedin. Jag förstår att det är svårt för dig att ta in men med tiden kanske även du ser komplexiteten i thailändsk politik. Vad gäller Israel så vore det intressant att se hur du kommer fram till de siffrorna. Brott mot mänskligheten.bägge sidor begår olagligheter men brott mot mänskligheten? ? Tror inte det!

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

nternationella människorätts organisationernas slutsatser ligger nära sanningen och betraktar det dom har kommit fram som fakta.

Har du läst HRW:s rapport?Svara din svammel....... 

Ändrades av måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Och om du läst hur i helvete kan du komma fram till att det var militärens fel att det eskalerade?Inse att du förnekar fakta från en organisation som du själv hyllar(när det passar dig)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok
Hej

 

Jag delar inte din uppfattning om HRW,s slutsatser.

 

Mvh Isan Lover

Nej det är klart att du inte gör eftersom HRW pekar på händelseförlopp som inte överensstämmer med din religiösa tro.

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur det än är med hackandet på taxen och hur mycket jag även ogillar hans metoder, så var det dags att reformera Thailand ifrån att eliten fick alla pengar.

Omfördelningspolitik var och är nödvändig för att undvika att sitta på en krutdurk och ingen annan verkade ha några som helst ambitioner att ändra på detta.

Taxen spinner, på detta och vad eliten borde göra då är ju att börja ta tag i detta om dom vill kliva in i landsfadersrollen.

 

Omoget på båda sidor.

IMHO

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
Och jag kan inte förstå hur en vettig människa kan diskutera som dig??

Om det är 5-1 eller 6-1 tröstar ju inte dom mödrar till soldater eller dom familjer som förlorat familjemedlemmar ur den röda skaran.

Vi kan med facit i hand konstatera att dom röda genomförde en OLAGLIG demonstration. Som eskalerade till våldshandlingar av den väpnade grenen av dom röda. Som i sin tur besvarades av myndigheterna. Mycket onödig tragik kring detta.

Att du sedan använder denna statistik som en bricka i et spel för att vinna billiga poäng är för mig osmakligt.

Dom ansvariga ur båda lägren bör ställas till svars. Dock anser jag att dom rödas sätt att åtala Abisith för nånting utfört av militären som INTE var sanktionerat av honom är än mera osmakligt

Hej

 

Det enda som jag tycker är korrekt beskrivet i ditt inlägg av händelserna i Bangkok 2010 och orsaken till att över 90 människor dog och över 2000 skadades är väl att du och några forum medlemmar ger demonstranterna hela skulden för sin egen död och fullständigt bortser ifrån det övervåld militären använde, för denna åsikt har ni inget stöd alls hos vare sig DSI, polis, vittnen, dom i USA specialutbildade utredarna eller internationella människorätts organisationerna, tveklöst är det så att militären och ansvariga politiker ska bära sin del av ansvaret för antalet döda och skadade vid denna militära insats.

 

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Det enda som jag tycker är korrekt beskrivet i ditt inlägg av händelserna i Bangkok 2010 och orsaken till att över 90 människor dog och över 2000 skadades är väl att du och några forum medlemmar ger demonstranterna hela skulden för sin egen död och fullständigt bortser ifrån det övervåld militären använde, för denna åsikt har ni inget stöd alls hos vare sig DSI, polis, vittnen, dom i USA specialutbildade utredarna eller internationella människorätts organisationerna, tveklöst är det så att militären och ansvariga politiker ska bära sin del av ansvaret för antalet döda och skadade vid denna militära insats.

 

Mvh isan lover

Och som vanligt går du på , på ditt oerhört kränkande sätt att skriva genom att tillskriva mig åsikter som aldrig skrivits.

Självklart ska dom skyldiga åtalas. Militär som röda. Men att gå förbi ledet militärer och gå på Abisith trots att han uttryckligen skrivit under vilka förhållanden som militären får öppna eld. Hänvisar till dig tidigare postad bevis. Och dom ej lyder hans order. Så är det stötande att din husgud försöker använda detta som påtryckningsmedel för att få igenom sin försoningsplan. Är det nån som borde stå inför rätta för det som hände så är det Dr T som anstiftare till alltihopa!

Och jag uppmanar dig för sista gången att sluta och tryck ord i min mun.

Och jag kommer snart isåfall negligera och svara på dina meddelanden ö.h.t vilket jag kommer att uppmana samtliga till om du inte skärper till dig.

 

OCH JAG UPPMANAR SAMTLIGA HÄRMED ATT EJ DISKUTERA MED IL MER I DOM POLITISKA TRÅDARNA OM HAN EJ SLUTAR ATT TILLSKRIVA FOLK ÅSIKTER DOM EJ DRYFTAT!!!!!

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
Och som vanligt går du på , på ditt oerhört kränkande sätt att skriva genom att tillskriva mig åsikter som aldrig skrivits.

Självklart ska dom skyldiga åtalas. Militär som röda. Men att gå förbi ledet militärer och gå på Abisith trots att han uttryckligen skrivit under vilka förhållanden som militären får öppna eld. Hänvisar till dig tidigare postad bevis. Och dom ej lyder hans order. Så är det stötande att din husgud försöker använda detta som påtryckningsmedel för att få igenom sin försoningsplan. Är det nån som borde stå inför rätta för det som hände så är det Dr T som anstiftare till alltihopa!

Och jag uppmanar dig för sista gången att sluta och tryck ord i min mun.

Och jag kommer snart isåfall negligera och svara på dina meddelanden ö.h.t vilket jag kommer att uppmana samtliga till om du inte skärper till dig.

 

OCH JAG UPPMANAR SAMTLIGA HÄRMED ATT EJ DISKUTERA MED IL MER I DOM POLITISKA TRÅDARNA OM HAN EJ SLUTAR ATT TILLSKRIVA FOLK ÅSIKTER DOM EJ DRYFTAT!!!!!

Hej

 

Jag är ledsen över att du har så svårt att diskutera politik utan att bli personlig, försök hålla dig till sakfrågan så blir det mycket mindre dramatiskt och upprörande.

 

Hur ska du ha det, är militären skyldiga till flertalet av dom dödade och skadade i Bangkok 2010 eller ej ? 

 

Lägger du hela skulden på demonstranterna själva eller ska demonstranterna bara ta ansvar för sina egna handlingar ?

 

Bör man utreda militärens skuld och straffa skyldiga ?

 

Bör man utreda politikernas roll och ansvar 2010 och straffa ansvariga politiker om dessa befinns vara skyldiga till brott ?

 

Själv ser jag inga som helst problem med att både demonstranter, svartklädda män, militärer och politikers roll i händelserna utreds och att alla som har begått brott straffas, jag tycker att det är helt naturligt vid en sån här allvarlig och blodig händelse.

 

Mvh isan lover  

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Jag är ledsen över att du har så svårt att diskutera politik utan att bli personlig, försök hålla dig till sakfrågan så blir det mycket mindre dramatiskt och upprörande.

Hur ska du ha det, är militären skyldiga till flertalet av dom dödade och skadade i Bangkok 2010 eller ej ?

Lägger du hela skulden på demonstranterna själva eller ska demonstranterna bara ta ansvar för sina egna handlingar ?

Bör man utreda militärens skuld och straffa skyldiga ?

Bör man utreda politikernas roll och ansvar 2010 och straffa ansvariga politiker om dessa befinns vara skyldiga till brott ?

Själv ser jag inga som helst problem med att både demonstranter, svartklädda män, militärer och politikers roll i händelserna utreds och att alla som har begått brott straffas, jag tycker att det är helt naturligt vid en sån här allvarlig och blodig händelse.

Mvh isan lover

Bevisligen har du inte läst ett dugg av det jag skrivit. För hade du det så skulle du inte ställa dessa korkade frågor.

Om du återgår till mitt inlägg tidigare så har jag redan givit dig svar!

Och dessutom blir det personligt i och med att du tillskriver mig åsikter jag inte har. Vilket är en ful ovana som jag inte är ensam om att uppleva.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Ändrades av janne_h

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur det än är med hackandet på taxen och hur mycket jag även ogillar hans metoder, så var det dags att reformera Thailand ifrån att eliten fick alla pengar.

Omfördelningspolitik var och är nödvändig för att undvika att sitta på en krutdurk och ingen annan verkade ha några som helst ambitioner att ändra på detta.

Taxen spinner, på detta och vad eliten borde göra då är ju att börja ta tag i detta om dom vill kliva in i landsfadersrollen.

 

Omoget på båda sidor.

IMHO

 

Men en omfördelningspolitik som går ut på omfördela från statskassan till Thaksin privata bankkonto leder knappast landet framåt. Vi pratar om gigantiska belopp. 100 tals miljarder. Och en tredubbling av stöldnivån från staten på regeringsnivå är knappast heller något att skryta över. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Men en omfördelningspolitik som går ut på omfördela från statskassan till Thaksin privata bankkonto leder knappast landet framåt. Vi pratar om gigantiska belopp. 100 tals miljarder. Och en tredubbling av stöldnivån från staten på regeringsnivå är knappast heller något att skryta över. 

 

Instämmer

 

men dom gula och kungen ville ju inte föregripa detta så omfördela till andra är ju inte speciellt mycket bättre även om dom kanske var 200st istället för 1st

 

man kunde ju haft lite samhällsbyggar ambitioner långt innan taxen kom in på scenen.

 

nu rullade man ju ut mattan.

Link to comment
Dela på andra sajter

men jag tycker ändå att man bör eftersträva detta och undvika att folk skadas och dödas av sitt egets lands militär i största möjliga mån.  
Var inte detta syftet med Dr T:s handlande,att skapa kaos för att bana väg åt sig själv att återinträda som landets frälsare.Landets kassa var ju inte färdigdränerad.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Jag är ledsen över att du har så svårt att diskutera politik utan att bli personlig, försök hålla dig till sakfrågan så blir det mycket mindre dramatiskt och upprörande.

 

Hur ska du ha det, är militären skyldiga till flertalet av dom dödade och skadade i Bangkok 2010 eller ej ? 

 

Lägger du hela skulden på demonstranterna själva eller ska demonstranterna bara ta ansvar för sina egna handlingar ?

 

Bör man utreda militärens skuld och straffa skyldiga ?

 

Bör man utreda politikernas roll och ansvar 2010 och straffa ansvariga politiker om dessa befinns vara skyldiga till brott ?

 

Själv ser jag inga som helst problem med att både demonstranter, svartklädda män, militärer och politikers roll i händelserna utreds och att alla som har begått brott straffas, jag tycker att det är helt naturligt vid en sån här allvarlig och blodig händelse.

 

Mvh isan lover  

Om du skulle försöka ta lärdom av dina egna råd. :13:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
Om du skulle försöka ta lärdom av dina egna råd. :13:

Hej

 

Jag tycker inte att jag har några större problem med att skilja på person och sakfråga, jag ogillar inte nödvändigtvis personen även om jag inte delar hans åsikt, jag försöker att inte brusa upp och tappa fokus utan hålla mig till sakfrågan även om min meningsmotståndare går till personangrepp o.s.v, och jag försöker hålla en hyfsat god ton även om man har lust att be någon dra åt helvete ibland.

 

Så här försöker jag göra oavsett ämne och menings motståndarens ibland aggresiva ton, men ibland lyckas man nog inte fullt ut, men ambitionen finns helt klart, enligt mig leder inte personangrepp, aggresivitet och påhopp till att man stärker sin sak eller trovärdighet, snarare tyder det desperation, egna tillkortakommanden och brist på sakliga argument.

 

Mvh Isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking
Hej

 

Jag tycker inte att jag har några större problem med att skilja på person och sakfråga, jag ogillar inte nödvändigtvis personen även om jag inte delar hans åsikt, jag försöker att inte brusa upp och tappa fokus utan hålla mig till sakfrågan även om min meningsmotståndare går till personangrepp o.s.v, och jag försöker hålla en hyfsat god ton även om man har lust att be någon dra åt helvete ibland.

 

Så här försöker jag göra oavsett ämne och menings motståndarens ibland aggresiva ton, men ibland lyckas man nog inte fullt ut, men ambitionen finns helt klart, enligt mig leder inte personangrepp, aggresivitet och påhopp till att man stärker sin sak eller trovärdighet, snarare tyder det desperation, egna tillkortakommanden och brist på sakliga argument.

 

Mvh Isan lover

 

Så varför går du i inlägg efter inlägg och påstår vad dina meningsmotståndare säger och tycker utan att det överensstämmer med vad dom sagt eller tyckt ?

 

Din metod att ständigt göra så är den värsta typen av personangrepp som finns

 

Håll dig till att uttrycka din egen åsikt och ge f:n i att tala om vad andra tycker och säger..

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Så varför går du i inlägg efter inlägg och påstår vad dina meningsmotståndare säger och tycker utan att det överensstämmer med vad dom sagt eller tyckt ?

 

Din metod att ständigt göra så är den värsta typen av personangrepp som finns

 

Håll dig till att uttrycka din egen åsikt och ge f:n i att tala om vad andra tycker och säger..

 

Vilket klockrent exempel du själv ger här. Vilket självmål :-)

 

Att hålla sig till sak i stället för att attackera personer "är den värsta typen av personangrepp..."

Hur tänkte du nu?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Vilket klockrent exempel du själv ger här. Vilket självmål :-)

 

Att hålla sig till sak i stället för att attackera personer "är den värsta typen av personangrepp..."

Hur tänkte du nu?

Hej

 

Ja det blir ju inte mycket till diskussion om man bara ska få framföra sin egen åsikt och inte bemöta andras åsikter.

 

Enligt mig är det ju omöjligt att diskutera om man inte både framför egna åsikter och bemöter andras.

 

Mvh isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking
Hej

 

Ja det blir ju inte mycket till diskussion om man bara ska få framföra sin egen åsikt och inte bemöta andras åsikter.

 

Enligt mig är det ju omöjligt att diskutera om man inte både framför egna åsikter och bemöter andras.

 

Mvh isan Lover

 

Ingen hindrar dig att bemöta åsikter. Problemet som du aldrig verkar fatta är att du bemöter åsikter som du själv påstår att dina motståndare har utan att dom i verkligheten har dom åsikter du påstår att dom har

 

Hur svårt kan det vara att efter 100-tals klagomål mot ditt sätt att agera på det sättet förstå och ändra din debattekning ?

 

Det är just det beteendet hos dig som alla retar sig på. Inte dina åsikter i sig.

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...