Jump to content
IGNORERAD

Vi behöver hjälp från dig !


sb222pv

Recommended Posts

HEJ ! Vi lade för några dagar sedan upp en enkätundersökning på sidan med mycket gott resultat, för att få fler svar och större reliabilitet så lägger vi nu upp den igen.
Enkäten är gjord utav Sonja, Josephine och Natalie, vi är studerande på Linnéuniversitetets turistprogram och skriver våran B-uppsats om flygbolagens roll inom sexturismen.

Enkätet nås vi länken nedan och tar knappa 60 sek att fylla i , självklart är ni anonyma.

 

https://docs.google.com/a/student.lnu.se/spreadsheet/viewform?formkey=dFZrLUs5LUI2UGhQVHl0VllWSUhhRmc6MQ

 

 

Tack på förhand !
 

I övrigt vill vi efter kommentarerna på förra tråden tillägga följande för att slippa onödiga kommentarer :
 

- Vi är medvetna om att enkäten är kort, detta är ett medvetet val utav flera anledningar.

- Hur vidare svaren är relevanta för våran uppsatts har vi redan avgjort med samtycke av våran handledare som är professor inom området.

- Enkäten är frivillig, därför ser vi ingen anledning till onödiga diskussioner, svara om ni vill hjälpa oss annars så gå vidare till nästa tråd.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 73
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • sb222pv

    11

  • Jive

    6

  • chiangmai

    5

  • Moritz

    5

Mest aktiva i denna tråd

Vilket tjat, vill ni vi ska svara igen ???

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Är er handledare professor i sexturism?

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Fanns väl tyska sexcharterresor till Pattaya förr men jag vet inte om det finns längre.

 

Tror tom gubbarna hade en egen gate på flygplatsen i Frankfurt om jag inte minns fel

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Fanns väl tyska sexcharterresor till Pattaya förr men jag vet inte om det finns längre.

 

Tror tom gubbarna hade en egen gate på flygplatsen i Frankfurt om jag inte minns fel

 

BTT

Det stämmer.Dessutom såldes det speciella reseguider till sexturister.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej inom Turism, sen har vi kontakt med en forskare som har varit på fält och studerat just sexturismen

Link to comment
Dela på andra sajter

forskare som har varit på fält och studerat just sexturismen

 

BTT?

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Nej inom Turism, sen har vi kontakt med en forskare som har varit på fält och studerat just sexturismen

 

Jaså hur många dagar tillbringade hon(han) bland barerna i Thailand då??

 

Jag har tiilbringat tre år bland barerna i Pattaya och varit ihop med tre bartjejer longtime så är det något särskilt ni undrar över så tveka inte att kontakta mig.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej inom Turism, sen har vi kontakt med en forskare som har varit på fält och studerat just sexturismen

Mycket intressant. Hur studerade han sexturismen? Gjorde han det personligen eller hade assistenter.

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Har svarat. Lycka till med uppsatsen!

Publicera den gärna här när ni är klara

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur många dagar exakt vet jag ej , hon utförde sina studier under 5 år dock ej under hela tiden. Hon var där själv och vistades i tre olika länder under tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej inom Turism, sen har vi kontakt med en forskare som har varit på fält och studerat just sexturismen

Ska ni kartlägga svenska kvinnors sexresor till Gambia? i fall kan jag fylla i er undersökning

 

http://www.sydsvenskan.se/resor/i-gambia-kallas-sexhandeln-semesterromanser/

 

http://www.dn.se/resor/gambia/krass-karleksjakt-i-gambia

 

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16025119.ab?teaser=true

 

http://www.kanal5play.se/program/233024/video/4353402

 

post-10495-0-16128900-1369554644.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart kommer den publicerats på dom sidorna där enkäten legat uppe efter intresse.

Link to comment
Dela på andra sajter

... sen har vi kontakt med en forskare som har varit på fält och studerat just sexturismen
Ack ja, är det studier av rapsfält? För endast forskare från SLU (Statens lantbruksuniversitet) forskar på fält! Ska det bli resultat på forskning i sexturism så måste det bli forskning i fält!

Livet är en resa, lev mera!
Frihet det ger man och ansvar det tar man!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns en grupp i vårna klass som skriver om kvinnors sex resor, dock ej inriktat på Gambia. Samt en kartläggning är svår , tar vädigt lång tid och vi har 2 veckor på oss .

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var en felskrivning av mig när jag skrev på fält, ber om ursäkt för detta. Tror dock du förstod vad jag menade .

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

 

Vilken hagga. Henne skulle man inte gått i säng med ens för 5000 baht

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

kycklingen

 

Gör dom det borde du väl begripa att det är på ett annat forum isåfall,,,,,,,,Eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken hagga. Henne skulle man inte gått i säng med ens för 5000 baht

 

BTT

Jag har inga erfarenheter av att betala för sex. Så kan jag inte uttala mig.

Ändrades av Swift 4X4
Link to comment
Dela på andra sajter

Gör dom det borde du väl begripa att det är på ett annat forum isåfall,,,,,,,,Eller?

Tror du att det kommer att ske överhuvudtaget? 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns en grupp i vårna klass som skriver om kvinnors sex resor,

 

 

Finns det inga kvinnor som reser 5 eller 7 gånger?     Och förresten vad betyder "vårna"? 

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

kycklingen
Tror du att det kommer att ske överhuvudtaget? 

 

Vet inte, jag är inte intreserad av att gå in på dom forumen ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du tror att inga studenter använder rättstavnings program till sina upsatser har du fel, jag är 19 år går mitt första universitets år och kan erkänna att stavning inte är min starka sida.  Men är rätt övertygad om att folk har lyckats med större saker än att komma in på ett universitet utan att vara mästare i stavning. Har dock inte heller något med våran enkät att göra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske enkäten är ett svepskäl.

 

Vad de i verkligheten är intresserade av, kan vara hur vi reagerar på en undermålig enkät.

Deras uppsats handlar kanske om nätmobbing eller hur elaka de är som tror de är anonyma :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...