Jump to content
IGNORERAD

Ska jag förlåta min thaitjej för att hon misshandlat mig?


sakaeo

Recommended Posts

Aldrig någonsin i helvete att jag skulle ta tillbaka henne.

Har man så dålig självkontroll att man kan sticka en kniv i ögat på sin man, då skall man inte ha någon man.

Jag förstår, ärligt  talat, inte ens hur du kan tänka i en sekund på att ta tillbaka henne...

De finns en hel värld med fruntimmer därute, varav de flesta inte ens skulle tänka tanken på att göra något sådant.

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 173
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kollba

    13

  • Nemo

    11

  • IsaanWarrior

    9

  • Moritz

    8

Mest aktiva i denna tråd

Kenneth4618

Självförsvar är inte mycket värt om hon smyger sig på när man sover

 

Tycker nog du bör tänka dig för både två och tre gånger. Personligen tycker jag du ska gå vidare

och söka lyckan någon annanstans........för den finns där ute :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Nog en av dom dummaste trådarna jag läst.

Fast jag gissar ändå på Troll för så korkad kan man bara inte vara.

Men om det vore sant så ska nog TS gå och prata med nån som kan hjälpa honom ur psykosen.

Men jag gissar på att hela TS är ett enda stort troll och att tråden om kniven i ögat är fabler det också.

Troligtvis är sakaeo ett av BBT´s nick.

Link to comment
Dela på andra sajter

kycklingen

Jag tycker inte du ska ta tillbaka henne, men om du tycker om henne så kanske du kan hjälpa till så hon får vård nu när hon muckar. För bara komma på tanken att misshandla den man älskar så är hon i stort behov av vård. kan hon bli frisk så kan du fundera den dagen om du vill ha tillbaka henne eller inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nog en av dom dummaste trådarna jag läst.

Fast jag gissar ändå på Troll för så korkad kan man bara inte vara.

Men om det vore sant så ska nog TS gå och prata med nån som kan hjälpa honom ur psykosen.

Men jag gissar på att hela TS är ett enda stort troll och att tråden om kniven i ögat är fabler det också.

Troligtvis är sakaeo ett av BBT´s nick.

Finns ju folk här som skriver att dom känner honom

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Ja det är många här som träffat TS IRL en mycket trevlig kille :thumbsup:

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Nog en av dom dummaste trådarna jag läst. Fast jag gissar ändå på Troll för så korkad kan man bara inte vara. Men om det vore sant så ska nog TS gå och prata med nån som kan hjälpa honom ur psykosen. Men jag gissar på att hela TS är ett enda stort troll och att tråden om kniven i ögat är fabler det också. Troligtvis är sakaeo ett av BBT´s nick.
Tyckte jag såg ett inlägg från Herr Chang i morse om att han tagit inlägget från en annan tråd och startade denna, var nyvaken så minns inte riktigt vad som stod i det inlägget som nu verkar vara bortplockad. Men jag tror att sakaeo's inlägg är ett svar på något annat inlägg och inte någon trådstart.
Link to comment
Dela på andra sajter

Tyckte jag såg ett inlägg från Herr Chang i morse om att han tagit inlägget från en annan tråd och startade denna, var nyvaken så minns inte riktigt vad som stod i det inlägget som nu verkar vara bortplockad. Men jag tror att sakaeo's inlägg är ett svar på något annat inlägg och inte någon trådstart.

Om det är en äkta fråga bör TS gå och prata med nån för då har han problem.

Fundera på att ta tillbaka nån som stuckit kniven i en?

Ja om det vore för att få chansen att ge igen kunde jag förstå det men om man fortfarande har känslor för en sådan person så lider man helt klart av nån bokstavskombination.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nog en av dom dummaste trådarna jag läst.

Fast jag gissar ändå på Troll för så korkad kan man bara inte vara.

Men om det vore sant så ska nog TS gå och prata med nån som kan hjälpa honom ur psykosen.

Men jag gissar på att hela TS är ett enda stort troll och att tråden om kniven i ögat är fabler det också.

Troligtvis är sakaeo ett av BBT´s nick.

Du kan med lätthet kolla upp om jag är ett troll eller inte!

Och jag kan gå i god för att han inte är ett troll!

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan med lätthet kolla upp om jag är ett troll eller inte!

Och jag kan gå i god för att han inte är ett troll!

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

samma här. har träffat personen på riktigt

Link to comment
Dela på andra sajter

Har tjejen UT eller PUT kommer hon nog att

bli utvisad efter avtjänat fängelsestraff iallafall,

ta inte tillbaka henne!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Märkligaste jag läst på mycket lång tid.

TS vill ha råd på ett forum, där råd kan bara bli fel eller för många råd så det bara inte går att ta till sig.

Självklart är första svaret NEJ, men utan bakomvarande orsaker är kanske svaret nja, vet inte.

Några som känner TS i verkligheten bör ta kontakt via PM och hjälpa honom.

Kanske finns det något i historien som vi inte känner till. En fyllegrej som spårade ur, och TS har förståelse för.

Sällan ens fel om två träter, men det är bara en skröna.

 

Mitt första råd som alla andra: aldrig i livet.

 

men vi har för lite fakta, så det kanske finns lite hopp.

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Utan återkoppling från TS blir det många gissningar och känslan av trolleri blir påtaglig.

Link to comment
Dela på andra sajter

IsaanWarrior

Utan återkoppling från TS blir det många gissningar och känslan av trolleri blir påtaglig.

Trolleri kan vi nog utesluta, läs hela tråden.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley
Utan återkoppling från TS blir det många gissningar och känslan av trolleri blir påtaglig.

Tro det eller ej men det finns individer som inte dagligen kollar in vad som skrivs på MPR! :ahh:

Ändrades av GreenValley
Link to comment
Dela på andra sajter

Utan återkoppling från TS blir det många gissningar och känslan av trolleri blir påtaglig.

 

TS kanske har läst tråden och funderar på vad som är vettigt (vilket jag tycker han skall göra).

Det finns ett eller flera inlägg där andra medlemmar talar om att de träffat TS och även pratat om vad som hände, så jag tror inte att det är vare sig troll eller fejk.

 

Låt honom kommentera när han själv vill...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pingislover
Men jag gissar på att hela TS är ett enda stort troll och

att tråden om kniven i ögat är fabler det också.Som

TS är som jag skrivit förut inget troll

men däremot är kniven i ögat inte sann

men om det, får TS berätta med egna ord,

om han vill att historien ska komma ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

TS är som jag skrivit förut inget troll

men däremot är kniven i ögat inte sann

men om det, får TS berätta med egna ord,

om han vill att historien ska komma ut.

 

Ok. Då hade jag fel. Jag gick på ett tidigare inlägg.

Men grov misshandel handlar knappast om en brödkavel i skallen efter en sen lördagskväll...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter att ha läst orsaken till varför hon sitter på kåken så är svaret: aldrig i livet att ta tillbaka denna tjej.

 

TS skriver att han fortfarande har känslor för henne och jag tycker att det bästa han kan göra för båda, är att köpa en enkelbiljett till Thailand åt henne. Glöm henne därefter. Världen är full av tjejer som väntar.

Link to comment
Dela på andra sajter

IsaanWarrior

Ok. Då hade jag fel. Jag gick på ett tidigare inlägg.

Men grov misshandel handlar knappast om en brödkavel i skallen efter en sen lördagskväll...

Få en brödkavel i skallen kan man väl i värsta fall dö utav??? Just sayin...

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey.

Link to comment
Dela på andra sajter

Få en brödkavel i skallen kan man väl i värsta fall dö utav??? Just sayin...

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

 

Inte om tjejen verkligen bryr sig om en.

Hon klämmer till en så att man ser stjärnor och sen överfaller hon en med kyssar och kramar: Oh min stackars älskling.

Och nej, jag talar inte av egen erfarenhet...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men här kommer mitt problem. Min Thai tjej muckar från fängelset nästa vecka efter grov misshandel på mig. Hur konstigt det än låter så har jag känslor kvar för henne. Fast hon gjort mig så illa, hon har ingenstans att bo när hon kommer ut. Ska jag ta emot henne eller låta henne bo på gatan. Det tycker jag är fel. Kan man förlåta? Vad tycker ni?

MVH

Sakaeo

 

Vill du ha mera stryk och om du gillar det så varför inte. Ta henne tillbaka.

Har man gjort det en gång så varför inte göra det en gång till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Trolleri kan vi nog utesluta, läs hela tråden.

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

 

TS är säkert inget troll men en tråd kan vara trolleri för det.

Utan återkoppling kan man undra hur stort det verkliga behovet av rådgivning är.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang
Tyckte jag såg ett inlägg från Herr Chang i morse om att han tagit inlägget från en annan tråd och startade denna, var nyvaken så minns inte riktigt vad som stod i det inlägget som nu verkar vara bortplockad. Men jag tror att sakaeo's inlägg är ett svar på något annat inlägg och inte någon trådstart.

 

Det stämmer att inlägget först fanns i Maitans tråd, en olämplig tråd för detta ämne. Så inlägget blev anmält, och jag började med flyttning av inlägget. Dock ej på optimalt sätt, och oturligt nog höll en annan moderator samtidigt på med att åtgärda samma sak. Ganska ovanligt, men det händer ibland. Så det blev lite förvirrat, men det är ju ordnat nu.

 

För övrigt har jag träffat Sakaeo, bland annat på Västgötaträffen 2010. Så det rör sig inte om något troll.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gör du just nu, tänker kanske inte alls...

Du kanske har en bättre förklaring till att TS vill ha tillbaka tjejen som misshandlat honom så svårt att hon fick fängelse?

Jag bara spånar vad det är som kan göra en man så korkad och det var en teori som kunde förklara.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...