Jump to content
IGNORERAD

Elgenerator


Kollba

Recommended Posts

Spraya lite på skärmen och se...har du tur blir du av med mig också...

 

Jag kan ju alltid använda ignorera, men då skulle du bli den första... Är du säker på att du vill det ?

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 143
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Kollba

    53

  • ban99arne

    20

  • Stickan

    10

  • Moritz

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Efter att ban99arne har drygat sig i nästan alla trådar under lång tid innan han fick sitt infall av alvarsamhet så har jag och troligen många fler helt enkelt tröttnat på hans humor.

Tidigare förstörde han varenda tråd redan i andra inlägget med sig jäkla tramsande.

P3 gillar ju hans tramsande men för mig är han och förblir en tönt som förstör ett forum som skulle kunna vara riktigt bra om det sköttes på rätt sätt.

 

Ja, tidigare förstörde jag alla trådar i andra inlägget nu har ja ju blivit lite äldre och hinner inte förstöra alla trådarna förrän i sjunde inlägget.

Forat har ju varit tillsalu och med Er spetskompetens på hur saker och ting borde skötas var det ju väldigt synd att Ni inte slog till.

Mupp!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nineteen68
Jag kan ju alltid använda ignorera, men då skulle du bli den första... Är du säker på att du vill det ?

 

...hehe   up to you...lär du hört några gånger...

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, tidigare förstörde jag alla trådar i andra inlägget nu har ja ju blivit lite äldre och hinner inte förstöra alla trådarna förrän i sjunde inlägget.

Forat har ju varit tillsalu och med Er spetskompetens på hur saker och ting borde skötas var det ju väldigt synd att Ni inte slog till.

Mupp!

 

För att nu frångå tramsandet och ställa en seriös fråga: Du har aldrig funderat på att minimera fjanteriet och istället komma med seriösa inlägg ?

Jag vet att du gjorde det för runt en vecka sedan när tom jag skrev att jag kunde hålla med till 100%...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

...hehe   up to you...lär du hört några gånger...

 

Nej, faktiskt inte eftersom jag aldrig ställt den frågan förut...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nineteen68
Nej, faktiskt inte eftersom jag aldrig ställt den frågan förut...

Fan du har ju humor... :14:

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan du har ju humor... :14:

 

Det är klart jag har humor. Hur tror du jag överlevt på MPR annars...?

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

För att nu frångå tramsandet och ställa en seriös fråga: Du har aldrig funderat på att minimera fjanteriet och istället komma med seriösa inlägg ?

Jag vet att du gjorde det för runt en vecka sedan när tom jag skrev att jag kunde hålla med till 100%...

 

Förmodligen håll du med pga av du inte förstod inlägget, jag kan ha möjligen ha uttryckt mig tvetydigt.

Med Stickan på forat finns det helt enkelt inte plats för fler seriösa skribenter

Link to comment
Dela på andra sajter

humor.

 

Humor ?

 

Trams kallar jag det

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Förmodligen håll du med pga av du inte förstod inlägget, jag kan ha möjligen ha uttryckt mig tvetydigt.

Med Stickan på forat finns det helt enkelt inte plats för fler seriösa skribenter

 

Om de menar det inlägg då jag höll med dig så vill jag bara säga en sak: Var inte löjlig.

Jag skrev "seriös fråga" och då menar jag det.

Om du vill fortsätta med fjanteriet så ok... Upp till dig.

Du skulle tjäna på att på att köra 90% seriöst och 10% fjant. Men vill du inte så vill du inte och i så fall kan du sluta att kommentera min inlägg för du kommer inte att få flera svar från mig på tramsiga inlägg.

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om de menar det inlägg då jag höll med dig så vill jag bara säga en sak: Var inte löjlig.

Jag skrev "seriös fråga" och då menar jag det.

Om du vill fortsätta med fjanteriet så ok... Upp till dig.

Du skulle tjäna på att på att köra 90% seriöst och 10% fjant. Men vill du inte så vill du inte och i så fall kan du sluta att kommentera min inlägg för du kommer inte att få flera svar från mig på tramsiga inlägg.

 

Hur stora skulle förtjänsterna bli på ett ungefär cirka?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur stora skulle förtjänsterna bli på ett ungefär cirka?

 

Nu tramsar du igen, men ok.

Förtjänsten för din del skulle bli att många här skulle sluta att irritera sig på dig och istället uppskatta det du skriver. Men som jag skrev tidigare: Vill du inte så vill du inte och i så fall kommer du aldrig mer att få ett svar från mig...

Ändrades av Kollba

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, tidigare förstörde jag alla trådar i andra inlägget nu har ja ju blivit lite äldre och hinner inte förstöra alla trådarna förrän i sjunde inlägget. Forat har ju varit tillsalu och med Er spetskompetens på hur saker och ting borde skötas var det ju väldigt synd att Ni inte slog till. Mupp!
TÖNT!

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför finns dessa töntar kvar, inlägg ger intäkter? knappast..

 

 

leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför finns dessa töntar kvar, inlägg ger intäkter? knappast..

 

 

Leif

 

Kanske för att P3 tycker att de ger lite extra färg åt forum, men fan vet om skitbrunt är något att sträva efter...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna ****Arne är pinsamt för forumet.

Jag står för det och tar en avstängning på 72 timmar för otrevlighet.

See you monday.

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Denna ****Arne är pinsamt för forumet.

Jag står för det och tar en avstängning på 72 timmar för otrevlighet.

See you monday.

 

Leif

 

Du blir inte avstängd för den enkla...

Då skulle jag varit avstängd 72 timmar X 10 vid det här laget...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Om det är så viktigt att duscha innan man går i lägger sig.

Kan man inte ha en tunna till varmvattnet på taket, sen ett litet elverk som driver pumpen..

FF

eller som alla andra thaiare ! Ha en tunna med vatten inne i badrummet, så är det väl bara att ta en snabbdusch. Har jag ifall vi blir utan vatten ett tag. Kan hända ibland. Eller så har ni en billig arbetare som sitter på en upppallad cykel & trampar med dynamo, som i sin tur är inkopplad på ditt nät. 300bath per dag kan det väl vara värt*-:-)
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...