Jump to content
IGNORERAD

Får man någon ersättning tro?


HajKaj

Recommended Posts

Utvilad till tiil en långdistans flygning ,nej tack ,trött som fan ska man vara så man ska sova gott
Problemet med att sova på flyget är att man känner sig mindre utvilad när man kommer fram än när man startade.

Sist jag åkte till sverige. Så kollade jag på film större delen av resan.

Perfekt underhållning. Dock bör man undvika att titta på porrfilm som en viss moderator skrev på forumet för ganska länge sedan, till thai flygvärdinnornas förskräckelse. :D

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 120
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    32

  • pigge01

    10

  • HajKaj

    10

  • janne_h

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Sam sip sam

Problemet med att sova på flyget är att man känner sig mindre utvilad när man kommer fram än när man startade.

Sist jag åkte till sverige. Så kollade jag på film större delen av resan.

Perfekt underhållning. Dock bör man undvika att titta på porrfilm som en viss moderator skrev på forumet för ganska länge sedan, till thai flygvärdinnornas förskräckelse. :D

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Ja du är nog ett fenomen som blir mindre utvilad av att sova ,mig är det tvärtom med ,mer sömn jag får mer utvilad blir jag

Link to comment
Dela på andra sajter

GreenValley

 Dock bör man undvika att titta på porrfilm som en viss moderator skrev på forumet för ganska länge sedan, till thai flygvärdinnornas förskräckelse. :D

 

Blir de förskräckta om man undviker att kolla porr? :ahh:

Bäst att göra dem till viljes nästa resa! :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja du är nog ett fenomen som blir mindre utvilad av att sova ,mig är det tvärtom med ,mer sömn jag får mer utvilad blir jag
Kanske har att göra med var man sover?

En stol i ekonomiklass oavsett bolag är nog inte känt för sin sovkomfort a la hästens?

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Kanske har att göra med var man sover?

En stol i ekonomiklass oavsett bolag är nog inte känt för sin sovkomfort a la hästens?

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Har nog mer att göravilket bolag man åker med i thais ekonomistolar sover jag gott i

åkte ju en gång med finnarna trångt och jävligt och hårda stolar fy fasiken vilken plåga det var

gick inte att sova där inte

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Har nog mer att göravilket bolag man åker med i thais ekonomistolar sover jag gott i

åkte ju en gång med finnarna trångt och jävligt och hårda stolar fy fasiken vilken plåga det var

gick inte att sova där inte

Jag har åkt med båda flera gånger. Och jag upplever ingen skillnad i komfort i den bemärkelsen. Men jag förstår att du måste sova på Thai. Det och kröka är väl den enda underhållningen?

Filmerna som man knappt hör ett skit samt bilden är kass. Och flygvärdinnorna väljer att sätta på dom när andan faller på. Räknar jag mera till att förstöra filmupplevelsen än att njuta av den.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Jag har åkt med båda flera gånger. Och jag upplever ingen skillnad i komfort i den bemärkelsen. Men jag förstår att du måste sova på Thai. Det och kröka är väl den enda underhållningen?

Filmerna som man knappt hör ett skit samt bilden är kass. Och flygvärdinnorna väljer att sätta på dom när andan faller på. Räknar jag mera till att förstöra filmupplevelsen än att njuta av den.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

På thai är det comfort och där sover vi gott utan att kröka

film är väl för barn

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har åkt med båda flera gånger. Och jag upplever ingen skillnad i komfort i den bemärkelsen

 

Du kanske inte är fullväxt än ? min son  på två år hade inga problem med att somna hos finnarna heller :crazy:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

På thai är det comfort och där sover vi gott utan att kröka

film är väl för barn

Bara för att man inte vill sova på flyget så beger man väl inte klassas som barn?

Det är väl barn som lägger sig och somnar tidigt?

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Bara för att man inte vill sova på flyget så beger man väl inte klassas som barn?

Det är väl barn som lägger sig och somnar tidigt?

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Film =sagor och sagor är väl för barn

Link to comment
Dela på andra sajter

Film =sagor och sagor är väl för barn
Vi säger väl det.

För du kommer väl likt ett barn inte ge dig förens du får sista ordet?

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

<blockquote class="ipsBlockquote" data-cid="729234" data-author="janne_h"><p>Vi säger väl det.<br />För du kommer väl likt ett barn inte ge dig förens du får sista ordet?<br /><br />Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2</p></blockquote><br /><br />

Skulle inte säga mera ,men nu kastade du nog den största stenen i ditt glashus i mprs: historiaJa sedan spelar finnarna hockey lika dåligt som dom transporterar resenärer ,Grattis sverige till finalplatsen ,ha en god fortsatt pingst min herre

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
På thai är det comfort och där sover vi gott utan att kröka

film är väl för barn

 

Extra gott och lugnt sover du med Thai, speciellt om du köpt din biljett av Nonki :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Extra gott och lugnt sover du med Thai, speciellt om du köpt din biljett av Nonki :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Har nog inte så mkt med det ,men klart han bokar ju bra platser åt mig, så lite har det nog med det att göra ,så länge han ger mig bra service så köper jag mina biljetter via honom

Ha en fortsatt trevlig pingst

Link to comment
Dela på andra sajter

kan meddela att det vart inget 17:de maj firande som tillfälligt singel i BKK.

Istället vart man tvungen att åka till Suvvan för transport till Sverige.

Thaikärran var dock KNÖK full på lördagsflighten så dom ville först sätta mig på

rad 70 (där stolen inte e lutbar enligt uppgift)

Efter vissa diskutioner vid incheckningen så skulle jag bli placerad vid nödutgång.

Vid Fönstret.. detta funkar inte meddelade jag för jag e både för bred over arslet och för lång för denna platts

då dörrens öppningsmekanism är klart utrymeshemmande.

 

Incheckningen ville inte ändra så jag fick gå till Thais kontor på Suvvan för att prata med en superviser där.

Efter 30-40 min förklarand fick jag en stol vid fönstret på rad 54.

 

Det vart ganska bra till sist iaf. men det tog en jävla tid och var inte direkt Smooth as silk som Thai säger.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Ta baggarna nästa gång.

Har du sett Hajkaj live?

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du sett Hajkaj live?

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Uppsala, förra året.

Dig med, hehe

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Uppsala, förra året.

Dig med, hehe

Stämmer det ,hur tror du vi ska få plats i norrbaggarnas dinky toy stolar

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Link to comment
Dela på andra sajter

Stämmer det ,hur tror du vi ska få plats i norrbaggarnas dinky toy stolar

Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2

Stå och sov  :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...