Jump to content
IGNORERAD

Yingluck Shinawatra stämmer tecknare för förtal


MPR Nyheter

Recommended Posts

Sam sip sam
Nej det är dom inte, dom jobbar ju iallafall, mer än vad man kan säga om vissa i Regeringen.

Ha ha kommer fablernas konung med sina  inlägg direkt får djungelboken

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 148
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Khun Ken

    18

  • Tallviking

    13

  • Surin P3

    12

  • jan53

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Sam sip sam
Nej det är dom inte, dom jobbar ju iallafall, mer än vad man kan säga om vissa i Regeringen.

Hade dom jobbat hade dom inte behövt prostituerat sig

 

Det har du inte den minsta aning  om dream on

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha ha kommer fablernas konung med sina  inlägg direkt får djungelboken

Personliga påhopp är det enda du kan komma med?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade dom jobbat hade dom inte behövt prostituerat sig

 

Det har du inte den minsta aning  om dream on

Som sagt personliga påhopp, men om du blir blöt i byxorna av det, så bjuder jag på det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
Som sagt personliga påhopp, men om du blir blöt i byxorna av det, så bjuder jag på det.

Inte blir jag blöt i byxorna av att du inte vet ett smack om thailändsk politik och politiker mera tvärtom

men många goa skratt får jag av dina xxxxxxxxx inlägg he he

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte blir jag blöt i byxorna av att du inte vet ett smack om thailändsk politik och politiker mera tvärtom

men många goa skratt får jag av dina xxxxxxxxx inlägg he he

OK "Världsmästaren" whatever. Ingen ide att du kommer med fler kommentarer, för jag har viktigare saker att göra än att svara på din smörja.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
OK "Världsmästaren" whatever. Ingen ide att du kommer med fler kommentarer, för jag har viktigare saker att göra än att svara på din smörja.

Sanningen är bitter he he, hoppas verkligen att du inte svarar ,ger ju inget så att säga :ahh:

Ändrades av Sam sip sam
Link to comment
Dela på andra sajter

Sanningen är bitter he he, hoppas verkligen att du inte svarar ,ger ju inget så att säga :ahh:

Det är mer förunderligt att inte forum medlemmar stämmer varandra för förtal? :D

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är mer förunderligt att inte forum medlemmar stämmer varandra för förtal? :D

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Jag har ett 50-tal stämningar på gång  :crazy: Nu får det vara nog :ahh:  :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller det mer "svenska" sättet att kritisera och debattera ?

 

attachicon.gifreinfeldt.jpeg

Du borde skrivit ut varifrån du kopierat bilden!

 

born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade dom jobbat hade dom inte behövt prostituerat sig

Hur definerar Du vilka som jobbar?

Är det bara dom som blir svettiga på ryggen? eller har du någon annan definition?

 

Born41

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
Hur definerar Du vilka som jobbar?

Är det bara dom som blir svettiga på ryggen? eller har du någon annan definition?

 

Born41

Finns väl mer än ett yrke att välja , tex  ett svettigt yrke skulle vara bättre än att prostituera sig

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Det är mer förunderligt att inte forum medlemmar stämmer varandra för förtal? :D

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

Det är på g , mer kan jag inte säga pga förundersökning pågår , men nära är det

Link to comment
Dela på andra sajter

carpenter
OK "Världsmästaren" whatever. Ingen ide att du kommer med fler kommentarer, för jag har viktigare saker att göra än att svara på din smörja.

Förstår att du har mycket att göra ,måste vara arbetsamt att googla för att hitta något som du kan klippa o klistra på forumet.

Se nu inte detta som ett personligt på hopp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår att du har mycket att göra ,måste vara arbetsamt att googla för att hitta något som du kan klippa o klistra på forumet.

Se nu inte detta som ett personligt på hopp.

Vad är ditt problem?....egentligen?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Förstår att du har mycket att göra ,måste vara arbetsamt att googla för att hitta något som du kan klippa o klistra på forumet.

Se nu inte detta som ett personligt på hopp.

Ha ha mitt i prick ,för jäkla träffsäkert värt 10 karma

Link to comment
Dela på andra sajter

knifetown

Förstår att du har mycket att göra ,måste vara arbetsamt att googla för att hitta något som du kan klippa o klistra på forumet.

Se nu inte detta som ett personligt på hopp.

Jag ser inget fel i att klippa o klistra in fakta på forumet.

Hellre det än att läsa en massa politisk propagandadravel ifrån någon som tror sig veta sanningen

Men där är vi alla olika

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok
Vad är ditt problem?....egentligen?

Det är nog en lite för svår fråga att ställa tror jag. Frågan kräver ett visst mått av självinsikt :-)

Nej det tar jag tillbaka.

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Jag ser inget fel i att klippa o klistra in fakta på forumet.

Hellre det än att läsa en massa politisk propagandadravel ifrån någon som tror sig veta sanningen

Men där är vi alla olika

Så här gör man ett Marjasinklipp

Kent L

Han köpte t ex sprit för 35 000 vid ett tillfälle (det var flera sådana Marjasinklipp)

Nu blev kvittot en meter långt med alla poster på olika sorters vin, öl och sprit, sa han.

Ser inte bra ut, tyckte Marjasin, klippte bort de enskilda posterna och bevarade endast slutsumman på kvittot genom att klippa och klistra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Vad är ditt problem?....egentligen?

Han har en tung börda att bära med all den erfarenhet han har i sin kappsäck, det tär också något alldeles oerhört på både kropp och själ att vara enda invånaren i den lilla pittoreska byn med namnet Verkligheten. Att dessutom behöva läsa vad helt oförstående människor som helt enkelt inte vet bättre skriver om gör nog knappast saken bättre :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Att sälja sin kropp eller sälja sitt lands tillgångar till de med kapital kan väl gå på ett ut? Fast de flesta här som ondgör sig över liknelsen tyckte ju helt annorlunda under 2008-2011 när den dåvarande statsministern fick utstå mycket värre saker. Skillnad på folk och folk tydligen...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

 

Jag ser som sagt inget fel i att anmäla sånt här och sen är det upp till domstolen att avgöra om det är ok eller ej.

 

Mvh Isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking
Hej

 

Jag ser som sagt inget fel i att anmäla sånt här och sen är det upp till domstolen att avgöra om det är ok eller ej.

 

Mvh Isan lover

 

Och din uppfattning om domstolar känner vi väl till

 

Men varför anser du att dina idoler skall anmäla långt snällare saker än det du själv gör mot dina motståndare ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
Och din uppfattning om domstolar känner vi väl till

 

Men varför anser du att dina idoler skall anmäla långt snällare saker än det du själv gör mot dina motståndare ?

Hej

 

Jag anser att det kan vara värt att pröva om det är ok eller förtal att kalla en kvinnlig PM för prostituerad (hora) och jag ser inga problem med att prova detta i domstol.

 

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Jag anser att det kan vara värt att pröva om det är ok eller förtal att kalla en kvinnlig PM för prostituerad (hora) och jag ser inga problem med att prova detta i domstol.

 

Mvh isan lover

 

Det var ju ingen som kallade henne för prostituerad.

Om du tycker att det gjordes, så har du tolkat texten fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...