Jump to content
IGNORERAD

Surfplatta


Guest BpaijingKatai

Recommended Posts

Guest BpaijingKatai

Jag fick besked i dag att jag kan beställa en surfplatta på företagets bekostnad, vilken är bäst?

Fråga inte vad jag ska använda den till för det har jag inte en aning om...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 70
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    11

  • pigge01

    6

  • Wwax

    4

  • Tommy

    4

Mest aktiva i denna tråd

Tallviking
Jag fick besked i dag att jag kan beställa en surfplatta på företagets bekostnad, vilken är bäst?

Fråga inte vad jag ska använda den till för det har jag inte en aning om...

 

Vad har du för mobiltelefon ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Vad har du för mobiltelefon ?

 

Jag har inte bestämt vad jag vill ha där heller, bara att jag vägrade ta emot äppleskräpet...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick besked i dag att jag kan beställa en surfplatta på företagets bekostnad, vilken är bäst?

Fråga inte vad jag ska använda den till för det har jag inte en aning om...

Enkelt, Nexus 10, spring och köp!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking
Jag har inte bestämt vad jag vill ha där heller, bara att jag vägrade ta emot äppleskräpet...

 

Har du behov av ruggad miljötålighet eller andra parametrar som kan styra valet ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Enkelt, Nexus 10, spring och köp!

 

Vad gör denna så bra?

Finns det då någon speciell mobil som lirar bra tillsammans med denna plattan?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad gör denna så bra?

Finns det då någon speciell mobil som lirar bra tillsammans med denna plattan?

Läs lite recensioner här ---> http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=1518625

Det är ju en androidplatta så Samsung S4, Sony Experia Z eller HTC ONE skulle passa som en smäck. Telefonvalet är mer en smaksak.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Har du behov av ruggad miljötålighet eller andra parametrar som kan styra valet ?

 

Eftersom jag fortfarande jobbar en del i produktionen och är ovarsam med mina mobiler så vore det bra med något som pallar en rejäl smäll eller tre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Eftersom jag fortfarande jobbar en del i produktionen och är ovarsam med mina mobiler så vore det bra med något som pallar en rejäl smäll eller tre.

Då är Sony Xperia Z enda vettiga alternativet eftersom den är IP67-klassad.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då är Sony Xperia Z enda vettiga alternativet eftersom den är IP67-klassad.

Är det en surfplatta?

 

Samsung Galaxy Xcover2 är annars en mycket stryktåligare telefon än Xperian, då den är stöttålig också, vilket Sonyn inte är med sin glasbaksida.

Nu påstår ju inte SONY det, bara Wwax.

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Den har inte 3G, är det vettigt?

Du kan säkert ansluta den via din mobils 3 eller 4g med wifi, slipper du ha 2 abbonemang också.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Du kan säkert ansluta den via din mobils 3 eller 4g med wifi, slipper du ha 2 abbonemang också.

 

 

MVH Tommy

 

Jag behöver inte ha några abonnemang alls, det är min arbetsgivare som säjer att jag ska ha dessa grejor!

Jag måste även ta ut en laptop..

 

Surfplattan har jag inte en susning om vad jag ska ha den till i jobbet, privat så kan jag tänka mej att låna E-böcker på bibblan när jag semestrar i Thailand.

Ändrades av BpaijingKatai
Link to comment
Dela på andra sajter

Är det en surfplatta?

 

Samsung Galaxy Xcover2 är annars en mycket stryktåligare telefon än Xperian, då den är stöttålig också, vilket Sonyn inte är med sin glasbaksida.

Nu påstår ju inte SONY det, bara Wwax.

 

 

MVH Tommy

Och jag citerade vad?

Och får be om ursäkt, Xperian är "bara" IP57-klassad..

 

Du verkar bara vara ute efter att bråka och ifrågasätta så denna konversation får du fortsätta själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sorry Wwax, jag bara jäklades lite, men, jodå Sony har en som är IP67 klassad också, fast om det var Y,Z eller nån annan bokstav minns jag inte.

 

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Enkelt, Nexus 10, spring och köp!

Håller med Wwax där. Det som också är en stor fördel när du väljer en Nexusplatta är att du är först med nya uppdateringar av Android, då Nexus är Googles märke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Robbanthai

Min SONY XPERIA Z överlevde songkran i år, även bad i poolen.

Så för vattenlek är den perfekt.

 

//Robbanthai

It does not matter how slowly you go as long as you do not stop.

Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min SONY XPERIA Z överlevde songkran i år, även bad i poolen.

Så för vattenlek är den perfekt.

//Robbanthai

Det har ju kommit datorer med Windows som är kombinerade plattor och laptop. Har en sådan själv och är ganska nöjd.

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte bråttom, så kan det vara en bra ide att vänta till den 15 maj och se vad Google presenterar på Google IO.

Med mycket stor sannolikhet så kommer i alla fall en ny version av Nexus 7 att visas, men kanske överaskar de oss och visar nått mer :)

I och för sig kommer det troligen ta nån månad eller två innan det de visar kommer till Sverige, så vill du ha nått snabbt så är detta inget alternativ...
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Soengsang

Och jag citerade vad?

Och får be om ursäkt, Xperian är "bara" IP57-klassad..

Du verkar bara vara ute efter att bråka och ifrågasätta så denna konversation får du fortsätta själv.

Tom jag som annars diggar äplen, har en hel drös..måste medge att sonnyn är något helt extra, nexusen är också en grym platta inget snack om det!

Men personligen skulle jag kört på en iPhone 4s och en minipadda!

Detta får jag skriva på en trög thai-lur..glömde fan min iphone hemma ):

Skickat från min GT-S5690 via Tapatalk 2

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

olle123987

Jag fick en ipad när jag började här uppe, den ligger mest på kontoret då jag vägrar att bruka den, dock sänder jag in en veckorapport med den varje måndag förmiddag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick besked i dag att jag kan beställa en surfplatta på företagets bekostnad, vilken är bäst?

Fråga inte vad jag ska använda den till för det har jag inte en aning om...

 

Jag skulle ta en Samsung i båda fallen.

plattan den har 3G

http://www.pricerunner.se/pl/224-2806537/Surfplattor-och-Tablets/Samsung-Galaxy-Tab-2-10.1-3G-16GB-priser

 

Telefon

 

http://www.pricerunner.se/pl/1-2841411/Mobiltelefoner/Samsung-Galaxy-Note-II-16GB-priser

 

 

 

Hälsar pigge01

Dyslektiker är på Svenska Ordblind.

Link to comment
Dela på andra sajter

Google Nexus är absolut bäst. Jag tappade min i stengolvet i går kväll så den öppnade sig lite. Då klämde jag lite på den så knäppte den ihop igen. Inte ett märke blev det på den och den funkar klockrent. Faktist så bra att jag köpte mig en till idag utifall den inte håller nästa gång den åker i golvet.

Stickan

 

Inte för dum för att förstå!
 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...