Jump to content
IGNORERAD

Vad åt ni förra veckan?


andrejsdenruskige

Recommended Posts

andrejsdenruskige

Ja, förra veckan åt jag makaroner och korv.

Denna vecka har börjat likadant och det samma blir det i morgon.

 

Onsdag är överraskningarnas dag. Planerar för fullt just nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • andrejsdenruskige

    7

  • wavis

    4

  • Minne00

    4

  • Tommy

    2

Mest aktiva i denna tråd

Pytt i panna. två dagar... tror att jag glömde äta de andra..

Herre gud sicken dum tråd!!!!!

 

Kul att se vad folk minns!!! :)

asumption is the mother of all fuckups!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Pytt i panna. två dagar... tror att jag glömde äta de andra..

Herre gud sicken dum tråd!!!!!

 

Kul att se vad folk minns!!! :)

 

Inte svårt att minnas när den sura smaken efter den billiga korven sitter kvar i munnen flera veckor efteråt.  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
Inte svårt att minnas när den sura smaken efter den billiga korven sitter kvar i munnen flera veckor efteråt.  :crazy:

Hur vet du att den kom från korven, kanske var det tvärtom?

Link to comment
Dela på andra sajter

Åt en löjromstoast i Sundsvall på restaurang opus i fredagskväll. Dan innan käkade jag raggmunk med fläsk, lingon och.rödlöksmör(vidrigt med rödlöksmör) på Bishop Arms även detta i Sundsvall. Lördagskväll Porterstek med skygräddsås, kokt mjölpotatis och kokta grönsaker på Åstön hos släkten det var den bästa måltiden under mitt besök i klyktattarland!

Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad.

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Åt en löjromstoast i Sundsvall på restaurang opus i fredagskväll. Dan innan käkade jag raggmunk med fläsk, lingon och.rödlöksmör(vidrigt med rödlöksmör) på Bishop Arms även detta i Sundsvall. Lördagskväll Porterstek med skygräddsås, kokt mjölpotatis och kokta grönsaker på Åstön hos släkten det var den bästa måltiden under mitt besök i klyktattarland!

 

 

Det är ju en meny för ett helt decennium! 

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Hur vet du att den kom från korven, kanske var det tvärtom?

 

 

Ifrågasätt aldrig min matlagningskonst och min kunskap om råvaror.

Det var garanterat dieseldränkt tapiocastärkelse som ordade smaken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
Ifrågasätt aldrig min matlagningskonst och min kunskap om råvaror.

Det var garanterat dieseldränkt tapiocastärkelse som ordade smaken.

Jag tänkte mer att korven blev sur först när du bet den. Hur skulle själv ta det om du blev biten av en korv?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Nu har du allt bra tråkigt va andrejsdensnuskige? :crazy:

 

 

Övertrött, som min morsa brukade säga...

 

Jag lider med mig själv och humorn är på 30dagars lägsta

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Jag tänkte mer att korven blev sur först när du bet den. Hur skulle själv ta det om du blev biten av en korv?

 

 

Jag blir bara sur när någon biter i min korv

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
Jag blir bara sur när någon biter i min korv

Hoppas att det inte händer så ofta då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Övertrött, som min morsa brukade säga...

 

Jag lider med mig själv och humorn är på 30dagars lägsta

 

Du får väl göra en matlagningstråd med dina gamla sura korvar :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Förra veckan åt jag ketchup och veckan innan åt jag senap, denna vecka blir det korv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Strikt Lchf hela gävla förra veckan , sen rasar allt på helgen ,,Suck :crazy: ,,,o sen repris denna vecka,,,,,o helg ...Suck igen :crazy: ..Men svångremmen två snäpp in . :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Strikt Lchf hela gävla förra veckan , sen rasar allt på helgen ,,Suck :crazy: ,,,o sen repris denna vecka,,,,,o helg ...Suck igen :crazy: ..Men svångremmen två snäpp in . :thumbsup:

Kämpa på, tillslut blir det en vana :)

asumption is the mother of all fuckups!

Link to comment
Dela på andra sajter

2 dagar med grönsakssoppa, och 2 Thaibufféer.

2 besök på McDonalds, totalt 2 nuggets och ett Bigmac meal (ena gången var bara för att köpa ett par "Happy meal").

1 grillad korv med bröd utomhus i trädgården.

Lite hemlagat thaislafs.

Säkert nåt annat som några rostade mackor med kaviar.

En del rödvin och 4 burkar öl, en massa kaffe.

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kämpa på, tillslut blir det en vana :)

Tackar,Inte för jag e överviktig 181/92,5 när jag började, nere i 85 nu,,Men märker fan att man mår bättre när svångremmen dras åt,,tänkte gå ner till 80 sen får det va bra ,,poängen e ju lära sig att äta rätt mat så man kan hålla sig där :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar,Inte för jag e överviktig 181/92,5 när jag började, nere i 85 nu,,Men märker fan att man mår bättre när svångremmen dras åt,,tänkte gå ner till 80 sen får det va bra ,,poängen e ju lära sig att äta rätt mat så man kan hålla sig där :thumbsup:

Nej du har helt rätt, det handlar inte om kilon, det handlar om vad kroppen behöver för att man skall må bra!!!!!

Själv gör jag mitt absolut bästa för att sluta gå ner i vikt. några tips??? *lite uppgiven och helt utan aptit på mat*

asumption is the mother of all fuckups!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej du har helt rätt, det handlar inte om kilon, det handlar om vad kroppen behöver för att man skall må bra!!!!!

Själv gör jag mitt absolut bästa för att sluta gå ner i vikt. några tips??? *lite uppgiven och helt utan aptit på mat*

Vad ,,vill du gå upp i vikt :ahh: ...Då får du bygga muskler...

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad ,,vill du gå upp i vikt :ahh: ...Då får du bygga muskler...

Muskler hade varit nice men enda chansen till det är att jag fick bo i Thailand... är reumatiker och har väldigt svårt att träna men på grund av mina mediciner har jag ingen aptit alls och kan gå i över en veckan innan jag kommer på att jag behöver äta.. lite svårt att inte bli anorektiker då.

Har varit nere på 52 kilo. såg ut som en tonårsgrabb. väger 59 idag ... 163 lång.. nöjd här. kanske kunde väga ett kilo eller två till men då blir det mer daller och det vill jag ju inte ha. :)

asumption is the mother of all fuckups!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej du har helt rätt, det handlar inte om kilon, det handlar om vad kroppen behöver för att man skall må bra!!!!!

Själv gör jag mitt absolut bästa för att sluta gå ner i vikt. några tips??? *lite uppgiven och helt utan aptit på mat*

Tänk omvänt! De som brukar hoppa över måltider och avstå från fett i alla former för att gå ner i vikt, brukar istället gå upp i vikt. Om kroppen ställer in sig på svältkost, så börjar den lagra det lilla fett den får. 

 

Så en diet med fettsnål mat, avstå från småätandet mellan måltiderna och ät allsidigt då du äter. Så kunde jag stoppa min viktnedgång, även om jag ännu inte har lärt mig hur jag ska gå upp i vikt.

Nattuggla som vägrar vara vaken dagtid.

Link to comment
Dela på andra sajter

Muskler hade varit nice men enda chansen till det är att jag fick bo i Thailand... är reumatiker och har väldigt svårt att träna men på grund av mina mediciner har jag ingen aptit alls och kan gå i över en veckan innan jag kommer på att jag behöver äta.. lite svårt att inte bli anorektiker då.

Har varit nere på 52 kilo. såg ut som en tonårsgrabb. väger 59 idag ... 163 lång.. nöjd här. kanske kunde väga ett kilo eller två till men då blir det mer daller och det vill jag ju inte ha. :)

Testa att dricka mer Öl.

"flytande bröd" som en del kallar det, innehåller en massa goa kolhydrater och en del aptitstimulerande B-vitaminer också.

Tro mej jag har testat, länge...

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Muskler hade varit nice men enda chansen till det är att jag fick bo i Thailand... är reumatiker och har väldigt svårt att träna men på grund av mina mediciner har jag ingen aptit alls och kan gå i över en veckan innan jag kommer på att jag behöver äta.. lite svårt att inte bli anorektiker då.

Har varit nere på 52 kilo. såg ut som en tonårsgrabb. väger 59 idag ... 163 lång.. nöjd här. kanske kunde väga ett kilo eller två till men då blir det mer daller och det vill jag ju inte ha. :)

He he ,,dallern(gäddhäng) kommer med åldern :crazy: ..så gäller o försöka bygga muskler innan ålderns höst ..Ät rätt o träna i lagom mängd. :thumbsup: ...(ska jag säga som e soffliggare)... 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...