Jump to content
IGNORERAD

Guld till Skellefteå AIK!


bautin

Recommended Posts

Bara att gratulera Skellefteå till guldet ! Det var ju inga tvivel i denna final , vem som var bäst . 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

Ja nått måste ha blivit fel med hela hockey säsongen. Skellefteå vann elitserien,Örebro gick upp i den samma. Det enda vettiga var att Löven gick upp ett steg :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Skellefteå, bodde i Byske och Skellefteå -89 till -94 , haft dom som favoritlag sen dess.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Vi vann grundserien med 12 poäng över tvåan! I slutspelet har vi resultatet 12 vunna 1 förlorad. Vi har varit i SM-final 3 år i rad. Jag säger bara, aldrig har ett SM-guld i hockey varit mer rättvist!!!!!! SAIK äger!!!

// mrco

Link to comment
Dela på andra sajter

INTE många i Luleås spelartrupp kan vara nöjda med sin inställning. Hårda fördömanden har redan spridits på nätet.

 

SAIK i sin tredje final på raken och som lag har de varit bäst,inget snack att guldet hamnade där det hör hemma.

 

STORT GRATTIS SAIK

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar SAIK;s inställning och stort grattis till dom!

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Natten till ära så fungerade internet bra här i Khao Lak, så jag kunde se hela matchen utan större avbrott på kanal5play.

 

Helt underbart att se glädjen när slutsignalen ljöd :14:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Vi vann grundserien med 12 poäng över tvåan! I slutspelet har vi resultatet 12 vunna 1 förlorad. Vi har varit i SM-final 3 år i rad. Jag säger bara, aldrig har ett SM-guld i hockey varit mer rättvist!!!!!! SAIK äger!!!

// mrco

STORT GRATTIS till smguldet mvh nonghai /fbk supporter
Link to comment
Dela på andra sajter

Natten till ära så fungerade internet bra här i Khao Lak, så jag kunde se hela matchen utan större avbrott på kanal5play.

 

Helt underbart att se glädjen när slutsignalen ljöd :14:

Grattis till SAIK för guldet, och till dig Thainab som äntligen fick en fungerande uppkoppling så du kunde se ditt lag spela hem guldet.

Mvh

BBJ

:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Utan tvekan en av de mest värdiga vinnarna-de gav aldrig Luleå en chans! Ett av de bästa lagen jag sett live också i Lindab Arena och den enda frågan jag har är hur fasen har de lyckats förlora två raka SM-finaler innan?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Elithockey spelas numer bara på småorter inför bonnläppar. Tacka vet jag när Djurgården var bäst då var det var grabbar med hår på bröstet och inte några fjuniga norrlänningar eller gnällbältsfjollor,  för att inte tala om halvdanskar :-), trevlig helg hälsar peolito päron

Link to comment
Dela på andra sajter

Jurgården e väl ett lag med halvryssar? En viss Arto Blomsten spelade ju där förut.

Men grattis till AIK! :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jurgården e väl ett lag med halvryssar? En viss Arto Blomsten spelade ju där förut.

Men grattis till AIK! :crazy:

Alla som spelar i Djurgården är kämpar hur dom än ser ut och kommer ifrån, kärringar säljer vi vidare :-) /Peolito Päron

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...