Jump to content
IGNORERAD

Stjäl ni på hotellrum?


acarls

Tjuvaktig eller inte?  

73 röster

  1. 1. Brukar du stjäla från hotellrummet?

    • Ja men bara småsaker typ tvål etc
      28
    • Ja, händer att någon handduk slinker ner i väskan
      5
    • Ja jag rensar på allt. Måste ju få valuta för pengarna.
      2
    • Nej, det är jag för ärlig för
      38


Recommended Posts

  • Svar 42
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • pensionaren

    5

  • acarls

    3

  • ReKa

    2

  • Wanchai

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

svar Nej

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det är helt otroligt när man läser artikeln att svenskarna i vissa fall t.o.m. tar med sig sängkläder från hotellrum

Link to comment
Dela på andra sajter

pensionaren

Undersokningen visar att Danskar ljuger mest...Lita aldrig pa en Dansk..Dom ar fodda onda.. :crazy: mvh pensionaren

Link to comment
Dela på andra sajter

Undersokningen visar att Danskar ljuger mest...Lita aldrig pa en Dansk..Dom ar fodda onda.. :crazy: mvh pensionaren

Ha ha ha

Ja så kan man förstås också tolka resultatet

Innebär ju isåfall att vi svenskar är väldigt ärliga. eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

pensionaren
Ha ha ha

Ja så kan man förstås också tolka resultatet

Innebär ju isåfall att vi svenskar är väldigt ärliga. eller?

Sjalvklart min svenske broder!! :drinks: mvh pensionaren

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

 

Har aldrig stulit något på ett hotellrum men däremot glömt saker till städpersonalens glädje.

 

Mvh isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Undersokningen visar att Danskar ljuger mest...Lita aldrig pa en Dansk..Dom ar fodda onda.. :crazy: mvh pensionaren

 

 

Hov hov bare ikke misundelig.

 

Nej danskere lyver så selv svensker tror på løgnen. :crazy:

 

Dom ar fodda onda

 

Det er der ingen dansk der forstår, hvad er onda for noget, et mærkeligt fremmedord som nok ikke findes i dansk. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har aldrig taget noget, men fortalt konen hvad hun skulle tage :14:

så det var en thai der klarede det uærlige.

Link to comment
Dela på andra sajter

Minischampoflaskor om det stor hotellets namn på den kul att i badrummet hemma i svedala ovanför badrumskåpet

 

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

bangkokbusen

Om nu schampot och tvålen ingår i rumspriset-Stjäl man de då ifall man använder de eller tar med de...en komplex situation-Engångsartiklar.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag var ung och fattig så hände det att en eller annan handduk följde med när man checkade ut från ett svenskt hotell. I Thailand har jag såvitt jag kommer ihåg aldrig tagit något annat än någon mini-shampoflaska. Fast det är ju inte stöld, de är ju där för att förbrukas och kastas av gästen.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Hej. Stjäl allt som är "tillåtet" att stjäla...<br /><br />Ett outnyttjat tandborstset från ett hotell kan bli perfekt för plötsliga gäster en weekend.., En miniflaska kan bli perfekt att använda gymmet etc...<br /><br />Men nu har vi 9 skokartonger av detta och borde kunna sluta samla?<br /><br />Eller..? :)<br /><br />Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej,men samlar på teskedar från olika flygbolag. :y2:

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Undersokningen visar att Danskar ljuger mest...Lita aldrig pa en Dansk..Dom ar fodda onda.. :crazy: mvh pensionaren

Precis! Åtskilliga krig har lärt oss dansken är slug och lömsk ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Stal 2 fina badhandukar från relaxrummet vid bastun på Palace hotell i Skövde för 20 år sen eller så, kompisen tog 10, Bodensare...

Har stulit filmkanaler från diverse hotell genom åren, bara att ha ett TV-kort i Laptopen å koppla in antennsladden i datorn, så tog den den ofiltrerade signalen där och vips så hade jag alla betalkanalerna :14: , har väl spenderat 100 nätter på hotell, så de har förhoppningsvis gått plus ändå.

 

Samma Bodensare som ovan stal flytvästarna på charterflyget till Thailand på min första resa dit, år 2000, vart lite kul i hotell poolen med några thaidamer som inte var simkunniga! :y2:

 

Nuförtiden är det mest frugan som stjäl på hotell och flyg, typ Tvålar, schampoo, sykit, pennor osv inget stort.

Vi har bestick och filtar från Turkish i hemmet, hon tyckte att de ingick i priset...

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Snodde en Badrock omedvetet från Cumberland i London SORRY!!!????

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tömmer alltid minibarens flaskor och sedan fyller dem med vatten med en liten skvätt cola för färgens skull.

Gratis är ju så förbaskat gott.

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Så sunkigt men billigt som jag bor så finns det aldrig något av värde på rummen. Som på "Park Inn" i Pratunam ;-) Riiiktigt skitställe men ack så billigt och trevlig personal ;-) Känner mig hemma där :ahh:

 

MVH. B C

Link to comment
Dela på andra sajter

Brukar sno med mig de små schampoo flaskorna på hotell då de är smidiga att ha i handbagaget när man reser med lätt packning.

 

post-3473-0-31728700-1366133615_thumb.jp

 

Av misstag råkade jag sno med mig dessa tofflor från ett hotell i Phuket, hade traskat omkring i dessa sköna saker i en dryg vecka medan jag bodde på hotellet och när jag skulle checka ut så glömde jag att jag fortfarande hade dem på fötterna, personalen märkte inget heller. Säkert 7-8 år sedan nu men de är fortfarande lika sköna att gå runt i.

post-3473-0-31728700-1366133615_thumb.jp

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...