Jump to content
IGNORERAD

dumpad igen!


Neil

Recommended Posts

jag tror ta mig fan att jag har blivit dumpad av flickvännen. hennes telefon är avstängd sedan en vecka och hon som skulle på intervju på ambassaden på måndag. fy fan vad jag mår skit. :cry:

lika bra bra att bli ihop med bartjejer. då vet jag i varje fall vad jag har dem. eller är det kanske lika bra att lägga ner thaitjejer totalt.

ha det

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 50
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Neil

    9

  • Kim

    2

  • ban99arne

    2

  • janneludenfot

    2

Mest aktiva i denna tråd

janneludenfot

:frown:

tråkigt tråkigt,men det kanske inte behöver vara så illa!

Kanske det finns en förklaring.

Men ge inte upp ! Det finns många bra flickor som bara väntar på dig!

Har själv blivit förd bakom ljuset några gånger , men det har varit av svenska damer.

Det finns bra o dåliga flickor överallt och ibland blir man sviken.

Klen tröst, men sånt är livet:

Dåliga flickor är ju inte det sämsta.

Hoppas du kan gå vidare. Marknaden är din!!

MVH

Janneludenfot

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Troligen så är det en annan falanggubbe eller möjligen en thaiman som dykt upp. Då brukar mobiltelefonen stängas av.

Att sitta och prata engelskt kutterspråk med den förälskade gubben är inte bra för businessen när andra nedkärade kunder är i närheten.

En svartsjuk bargubbe är inte att leka med.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

ja någon förklaring finns detväl men jag har svårt att se att den är särskilt positiv för mig. har ringt henne 100 gånger, skickat mängder av sms, mailat henne men hon svarar inte. har dock sett att hon varit aktiv på facebook idag så nog fan kan hon svara om hon vill.

Det är djävligt tråkigt om detta är slut för jag tyckte allt funkade kanonbra men visst allt kan ta slut och det är väl tråkigt men ok om man är ärlig.

Det är väl egentligen bara för henne att svara i telefonen och säga: -Neil tyvärr så kan jag inte vara ihop med dig för jag klarar inte av att bo i sverige, det är för kallt och vill vara med min familj osv.

spelar inte så stor roll om det är sant eller inte bara jag kan få höra det i från henne själv istället för att sitta och grubbla över det hela tiden.

och den stora frågan är ju varför lämnade hon UT ansökan för om hon håller på så här??

Link to comment
Dela på andra sajter

BTT

kan väl vara så att det är någon annan faranggubbe med i spelet. det förklarar ju ett och annat. tjejen och hennes familj är dock tämligen välbeställda så motivet är knappast pengar. men visst kan det lättja och lust som ligger bakom och det är ju inte bättre det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest LadPrao

Hej Neil.

Kärleken kommer och kärleken går. Dumpad blev jag första gången på dagis och många gånger därefter, och sved gjorde det alla gånger. Sedan för 10 år sen vid 35 års ålder träffade jag rätt. Helt plötsligt stod hon där på khosan road, Miss Right. Och kärleken var besvarad!! Ge aldrig upp. Skicka ett skarpt men vänligt meddelande till din käresta att förklara sig inom 48 timmar. Vänd på situatinen och bli den som ställer krav. Får du inget tillfredsställande svar inom tidsrymden. Ta hand om dig själv och börja om. Tjejer finns i tusentals, men bara en av den rätta och det kan ta sin tid innan hon finns där!!

mvh LP

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket jobbig sits Neil :cry:

Quote

Skicka ett skarpt men vänligt meddelande till din käresta att förklara sig inom 48 timmar. Vänd på situatinen och bli den som ställer krav. Får du inget tillfredsställande svar inom tidsrymden. Ta hand om dig själv och börja om. Tjejer finns i tusentals, men bara en av den rätta och det kan ta sin tid innan hon finns där!!

mvh LP

Håller med LadPrao, låter som en god ide!

Hoppas det löser sig, MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

har meddelat henne tidigare att hör om hon inte av sig senast på söndag och förklarar sig så är det totaltslut och jag kommer aldrig att höra av mig igen. problemet är dock att två timmar senare så har jag mjuknat och formligen bönar och ber henne att komma tillbaka i mina meddelanden. känns dock bara pinsamt direkt efter.

har försökt få henne att avsluta det hela definitivt genom att påpeka att hon kan sända ett sms men inte ens att hon gör det. hur satans svårt kan det vara att sända ett sms så att jag helt säkert vet hur det ligger till???

har varit själv varit med i spelat många gånger. har blivit dumpad flera gånger och dumpat tjejer flera gånger. har stor erfarenhet av thaitjejer. både positiva och negativa.

Det som känns mest hårt är att jag har en son som fullständigt avgudar henne och som konstant tjatar om henne sedan hon åkte till Thailand för lite mer än två veckor sedan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grevenigrevie

Quote

Du är inte den första i thai alla har vi blivit blåsta man blir härdad Tror ja Ta 2 Chang sen kommer en ny madam

Njae... tycker nog du kan hålla den åsikten för dig själv...  :neutral:

Mvh Greven

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter inte så bra.

Jag hoppas att hon tar lite paus och tänker igenom vad hon vill utifrån sitt eget perspektiv.

När hon väl har tänkt klart så kanske hon rensar i allt som hon inte behöver i sitt framtida liv och kvar finns du och din grabb. Kanske inte blir så men jag håller tummarna i alla fall.

Glögg skål // Magnus

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest LadPrao

Quote

har meddelat henne tidigare att hör om hon inte av sig senast på söndag och förklarar sig så är det totaltslut och jag kommer aldrig att höra av mig igen. problemet är dock att två timmar senare så har jag mjuknat och formligen bönar och ber henne att komma tillbaka i mina meddelanden. känns dock bara pinsamt direkt efter.

har försökt få henne att avsluta det hela definitivt genom att påpeka att hon kan sända ett sms men inte ens att hon gör det. hur satans svårt kan det vara att sända ett sms så att jag helt säkert vet hur det ligger till???

har varit själv varit med i spelat många gånger. har blivit dumpad flera gånger och dumpat tjejer flera gånger. har stor erfarenhet av thaitjejer. både positiva och negativa.

Det som känns mest hårt är att jag har en son som fullständigt avgudar henne och som konstant tjatar om henne sedan hon åkte till Thailand för lite mer än två veckor sedan.

Tja Neil.

Anlände 20 minuter försenad för en flight till Mumbai till Goas flygplats för ca 10 år sen. 'No problem' sa dom i checkin. 'we're still waiting for people' OK. 20 minuter senare säger dom i högtalarna, 'This is the last and call for flight 123 to Mumbai'. OK!! 20 minuter till går och det annonseras i högtalaren' 'This is the last and final call for flight 123 to Mumbai!!' OK!!, 20 minuter senare hörs det i högtalarna 'This is the absolutely last and final call for passengers to Mumbai, please report to gate immediatelly!' OK, nu kanske vi får åka snart ??  nej Nej.. 20 minuter senare hörs, please passenger mr Olsen and Mr Kumar please report tio gate immediatelly, we need you before takeoff!!'

Vad jag menar: Var abslotut tydlig till din flickvä, säg att detta är the absolutely last and final message från dej, och stå för det.

mvh LP

Link to comment
Dela på andra sajter

jo en del ut av mig hoppas ju förstås fortfarande men i mina klara stunder så inser jag ju hur små chanserna är. om man skall tänka igenom borde man väl säga det för att inte göra sin partner galen av oro.

eftersom vi alltid talats vid varje dag under mer än ett år så blev jag naturligtvis orolig när hennes telefon var avstängd så jag skickade en kompis till hennes familjs hus ifall hon möjligt vis hade råkat ut för en olycka. men hon var inte hemma och hennes mor förklarade att hon inte heller får tag på henne förutom vid ett tillfälle. hon sa också att tjejen sagt att hon åkt till chiang mai med en kompis. inte bra.

i morgon skall min vän på nytt åka till hennes familj för att söka svar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Troligen så är det en annan falanggubbe eller möjligen en thaiman som dykt upp. Då brukar mobiltelefonen stängas av.

Att sitta och prata engelskt kutterspråk med den förälskade gubben är inte bra för businessen när andra nedkärade kunder är i närheten.

En svartsjuk bargubbe är inte att leka med.

BTT

Är nog belägen att hålla med vår kära broder i detta ämne.. Av den enkla anledningen att jag själv har råkat ut för detta ett par gånger, konstigt nog så är det alltid engelsmän inblandade. Inget ont om englishman men dom har mycket pengar och ett stort hjärta och en köpkraft som vi normala svenskar inte är i närheten av, tyvärr..

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

BTT

kan väl vara så att det är någon annan faranggubbe med i spelet. det förklarar ju ett och annat. tjejen och hennes familj är dock tämligen välbeställda så motivet är knappast pengar. men visst kan det lättja och lust som ligger bakom och det är ju inte bättre det.

Förstår att du grubblar mycket nu Neil.

Jag funderar på om de välbeställda föräldrarna kan ha nåt med saken att göra...

Har de hittat "ett bättre parti" åt dottern?

Rika familjer önskar ofta en stor "sinsod", vad har ni diskuterat om detta?

Lider, trots att jag inte känner nån av er, med dig :cry:

MVH Tommy

PS, BTT, har du någonsin funderat på att gå en kurs i läsförståelse? Det verkar ofta som du har ett behov av en sådan kurs :wai:

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

eftersom intervjun är på måndag förmiddag är ju det den naturliga tidsgränsen. fixar hon inte det så är det naturligtvis klippt.

att det skulle vara en "killkompis" som hon åkt till chiang mai är väl inte helt otroligt. hon håller konstant på med facebook. i ch för sig helt öppet för mig men visst kanske hon träffat någon där som råkade vara i Thailand när hon kom tillbaka. vem vet men är det så skulle det inte förvåna mig om det är en vidrig engelsmän. har alltid avskytt deras vrålande och hemfallenhet för att lösa allt med våld. särskilt sedan jag åkte på duktigt med stryk av en engelsman i Pattaya för två år sedan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan va jobbigt! Förjävligt att hon inte ens kan säga som det är!  :diablo:

Även om hon helt plötsligt skulle "komma tillbaka" så kan du ju inte glömma detta. Det kan ju hända om och om igen.

Hoppas du kan glömma och gå vidare snabbt, som flera sagt innan: Det finns massor av bättre tjejer som aldrig skulle göra såhär.

Konsten är väl att hitta en av dom och det vet man ju inte förrän det är försent...

Hoppas det blir bättre snart!

/Långrygg

Tecknad serie om faranglivet i Thailand: http://www.langliggare.se/

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.

Saker och ting kan ju hända, telefoner och bilar går sönder och man kan hamna i situationer som man inte kan påverka.

Det behöver ju trots allt inte vara så illa som du befarar men skulle trots allt vara så är det betydligt bätte att det sker nu

och inte om ett år även om det för stunden känns skit.

Lycka till

BanArne

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Du är inte den första i thai alla har vi blivit blåsta man blir härdad Tror ja Ta 2 Chang sen kommer en ny madam

Maa-damm menar du kanske :D

P.S.

Niel, tråkigt och hoppas du mår bättre snart, vet hur skit man kan må.

Nu ska jag tillbaka till baren och låta brudarna flörta med mig :crazy:

member of svampen's fan-club :yes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...